[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 15:45

Leuk hoofdstel MM

*gaat zo naar wiepke vd lageweg

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 15:47

Ow daar staat nu een paard van ons! Nou ja bij de kliniek om het ocdtje eruit te halen!

andrea16

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 16:40

Ik ben schaatsen aan het kijken, nu even buitenlanders dus even tijd om te bokken

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 16:41

Oja, ik heb vanmiddag een kruidkoek gemaakt, zit nu in de oven. Ben benieuwd

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 16:59

zo ik ook even...heel even

leuke fotos allemaal!
kim wat ga je in Bears doen?
RK: succes van het weekend, misschien dat ik volgend week wel mee wil

ik ga nu te carnavallen :p
houdoe

Biem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 17:22

Minniemuis: Leuk hoofdstel

Biertabje: Veel plezier met carnavall

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 18:15

veel plezier BT!!!

Bob de Jong nog steeds aan de leiding Wel jammer van Kramer, mja, laat hem over 4 jaar maar alle medailles wegpikken!

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 18:16

Idd zo denk ik ook Andrea!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 19:22

Oh oh, de lappenmand begint weer aardig op te vullen... Beterschap allemaal!

Lekker dat je weer met 'r gesprongen hebt Simmie!

Mooi begin van je profiel toch Biem? In ieder geval veel beter als de mijne....

Ik heb vandaag heerlijk buiten gespeeld, we hadden crosstraining bij Wendela in Ede. Moet zeggen dat ik me prima vermaakt hebt, maar het was wel weer spannend na al die tijd. Ik heb in ieder geval mijn paard een groot plezier gedaan en we gaan er zeker nog een keer naar toe!

Ik heb vanochtend nog even een email gestuurd naar Alice of er nog een plekje is morgen, maar als Bitwise zich heeft afgemeld maak ik nu natuurlijk weer meer kans! Moet het alleen nog een beetje qua oppas regelen voor het kind maar dat moet wel lukken.

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 19:31

Ja, dat zijn dan 2 lege plaatsen van Bitwise, en ik denk ook 1 lege plaats van Simmie. Keus genoeg dus

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 19:49

Scum schreef:
Ja, dat zijn dan 2 lege plaatsen van Bitwise, en ik denk ook 1 lege plaats van Simmie. Keus genoeg dus

Ik ga ook naar BN dus ga zo B'huizen afmelden.

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 20:13

Biertabje schreef:
zo ik ook even...heel even

leuke fotos allemaal!
kim wat ga je in Bears doen?
RK: succes van het weekend, misschien dat ik volgend week wel mee wil

ik ga nu te carnavallen :p
houdoe

ik ging naar VDL
was erg leuk om te zien mooie hengstjes

MM : welk paard van jullie stond daar?.. hoe ziet die dr uit?..

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 20:40

Voor alle zieke mensjes heel veel beterschap! Morgen wel gewoon crossen he!! Ik zal paracetamolletjes en keelpastilles meenemen!

Uhm verder weet ik het niet meer wa er allemaal gezegd is.
Leuk profiel Biem (volgens mij)
En Canter fijn dat je cross weer lekker ging! Moet heerlijk zijn na een bevalling en alle rompslomp die je erbij hebt gehad.
Owh ja.. ik heb een nieuw hoofdstel voorbij zien komen. Mooi hoofdstel.. Nu een foto als je paard m om heeft?

Ik heb spierpijn van springles Das lang geleden da ik spierpijn had na het paardrijden

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 21:12

Leuk Canter, weer een vliegende SGWoL mama

Ik krijg net een leuk nieuwtje, een oude schoolvriendin die nu in Almere woont, komt weer hier in de buurt wonen, regio Eindhoven

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 21:53

Nou, ik leef op dit moment op Trachitol. Hopelijk zitten er niet teveel calorieen in

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 23:01

Trachitol zit boordevol suiker hoor!
Maar dat kun jij wel hebben hoor, jij bent echt niet dik! (ik wel)

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 23:04

haha.. ow op trachitol heb ik ook weekenden geleefd! gaat heel goed hoor!

ik heb nog een heel lang verhaal, wat vinden jullie hiervan:
Ik had gister dus springles, gebruik daarbij het zadel van de eigenaar van mn verzorgpaarden (waarmee ik dus springles heb). De zoon van de staleigenaar gebruikt dat zadel ook voor 1 van de merries van de staleigenaar. Die rijdt hij sinds een tijdje, en ik heb de 1e keer tegen m gezegd dat ie dan wel een keertje dat zadel mocht lenen.
Nou na 2 keer had hij het zadel gewoon weer meegenomen (zonder te vragen aan mij of herman), en de 3e keer kwam ik dus om te rijden, trek mijn kast open: Zadel weg.. Die schrik heb ik al 1 keer in me leven gehad, en de 2e keer stokte mijn hart weer. Ik over de zeik herman opgebeld. Die kon me vertellen dat D ( zoon van SE) les had gehad. Dus ik keek achterin de jeep, en daar lag mijn zadel in.
Herman volgende dag kei boos geworden op SE en gezegd dat hij er niet van gediend was dat spullen niet op de plek werden terug gelegd waar ze vandaan kwamen. je praat over zadels van 1000 euro. Ook was voortdurend mijn deken singel kwijt. Dan lag ie daar, dan daar.. terwijl ik 1 vaste plek voor dat ding heb. Hij leende m iedere keer en gooide m dan maar ergens neer..
Dat is nog neit veel beter geworden, maar wat er donderdag was heeft echt de emmer doen overlopen. En alst aan mij ligt rijd hij niet meer met mijn / herman zijn zadel! Ik had dus donderdag mijn 1e springles.
Afgelopen maandag had D dat zadel nog meegehad naar de les. hij was toen half van het paard gevallen (met opstijgen eraf gevallen en een klap van het paard gehad), maar had toch gewoon gereden.
Donderdag haalde ik mijn zadel uit de kast: is er een singelstoot afgebroken!!! ik wist van niets, Herman wist van niets... Ook lekker. Dus ik was pissed`. Kon gelukkig toch rijden, omdat ik 3 singelstoten heb. maar me zadel lag er niet echt lekkerder door. bovendien is kim zo dik dat ik zonder de 1e singelstoot ik me zadel bijna niet vastkrijg..

Dus ik vertelde het verhaal vanmorgen tegen mn vriendin *die een ander paard van de SE rijd*. En die wist het maandag al. Maar ze had niets tegen mij gezegd.. Ik ben niet echt boos op haar, maar ik vind het wel vervelend dat ze het niet even tegen me heeft gezegd. Ze weet wat ik van dat joch ( 30jaar, geloof ik) vind. En ze weet dat hij niets doorgeeft.. Dus als zij me maandag avond had gebeld had ik het dinsdag kunnen laten repareren en had ik nooit gebeld voor me springles..
Ik ben nogmaals niet boos op haar, maar wel op D. En ik geloof dat herman het ook een beetje zat is.. Alst aan mij ligt komt ie niet meer aan dat zadel!

(lang verhaal, en gekopieerd uit het brabant topic idd.. maar heb al lamme arm vant typen.. en anders kan ik morgen geen fotos maken!)

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 23:10

Rot CD, maar als het jouw en Hermans zadel is en Herman vind het goed dat zoon 'm leent, wordt het wat lastig.
Maar, ik kan me voorstellen dat je flink de P in hebt. Zou ik ook hebben want ik ben een enorme precieseling met mijn spullen.
En "precieseling" heb ik net zelf maar even bedacht, hi hi.

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 23:12

leuk woord.. Die hou ik erin..
Het is dus herman zijn zadel.. maar die heeft er volgens mij ook wel zijn buik vol van.
ja ik snap dat niet. als ik spullen van andere mensen leen (wat ik al bijna nooit doe) ben ik er nog veel voorzichtiger mee als met me eigen spullen!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 23:12

Ik zou daar ook helemaal klaar mee zijn CD!

Leuk Lielle, dat je vriendin weer in de buurt komt wonen.

Ik start mogen op de plek van Bitwise! Ben benieuwd hoe het jachtpaard het er nu vanaf brengt, het jagen gaat op zich wel goed nu maar zo'n cross in zijn eentje? Heb er zin in!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 23:20

Goed nieuws, ik mag weer op Yentil rijden
Vandaag naar de DA geweest voor nieuwe echo van haar pees en hij was er verbaasd van dat het er zo goed uitzag. Ik was eerst hartstikke bang dat het slechter was ddan verwacht maar hij zei nu dus dat ze onder het zadel 10 dagen moet stappen en als dat goed gaat dan 10 dagen elke keer ook stukjes draven. Ik ben echt onwijs blij nu. Ging vanmiddag gelijk maar even weer op haar rijden en dat voelde zo goed. Precies over een week zou ze 5 maanden stil staan en toen ik haar nu stond te borstelen en opzadelen dan voelt dat direct weer heel vertrouwd, alsof het nooit anders is geweest. Ze leek alleen wel heel klein en dun nu ik die grote dikke paarden gewend was.
Ik loop nu al de hele middag met een big smile rond, net of ik de olympische spelen gewonnen heb ofzow
Laatst bijgewerkt door AntheaV op 24-02-06 23:25, in het totaal 1 keer bewerkt

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 23:22

Fijn anthea.. Kan me voorstellen dat je een mega smile hebt!

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 23:23

fijn dat je weer op Yentil mag anthea

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 23:24

Anthea: Wat goed! Ik geloof dat Jan Bos minder blij is met zijn gouden medaille

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 23:24

Super Andrea!