Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
goeiemorgen
! Hopelijk blijft het zo
. En heeft al de regen van afgelope week niet teveel schade aangericht voor het land.
. Dus we gaan wel zien hoe het gaat lopen, we gaan iig gewoon rijden en niet zeuren haha!

!!
. Onze eerste smid is al 25 jaar smid, genoeg ervaring zou je denken, maar je merkte dat hij de laatste jaren steeds ongemotiveerder werd en dat zijn baan gewoon 'ijzertje-tik' werd... nogal jammer.. hij had daarvoor ook een hernia gehad, dan moet je gewoon stoppen of gaan minderen vind ik, als je je werk niet meer met plezier uitvoert en als het ook niet meer gezond is voor je lijf.

!
Via bokt gekocht, was er meteen verliefd op
.
.
..
.
Dankjewel voor de hulp iig.
Op de terugweg ben ik er zelf nog even opgeweest. Toen weer verder met werken, paarden binnengezet en Vorstin buiten. Daarna heb ik al mijn spulletjes voor morgen schoongemaakt en kwam mijn vader met de auto om alles er vast in te zetten. Toen Vorstin uit het land geplukt en haar gewassen, gevlochten en gepoetst. Daarna was ik er wel klaar mee. Ga nu nog ff de laatste spullen doen, en vanavond vroeg slapen. Ik moet er om half 5 uit, en om kwart over 6 vertrekken we naar Vrouwenpolder. Ik heb er al zin in
We kijken wel hoe het gaat, heb iig zin om lekker wat te springen!
(Of was het hc? ) 

Geen fijne proef, veel schudden met het hoofd, tegen de hand en 2x in de galop met de middendraf. Toch 188 pnt en gejureerd met zowel 3en als 8en.
K was 2x foutloos met 45 voor stijl
Wederom in de achterhoek dus zo laag gescoord. We zijn direct weggegaan dus geen idee wat ik gemaakt heb.
Maandag op concours maar is kijken hoe ze in de ring aanpakt.

, hoe gaat dat springen met je pols?
, ze liep er goed mee weg en het zag er keurig uit. De hoefsmid was apetrots, en ik ben erg blij, het leek erop dat Wolin het erg prettig vind
.
!! 

Nooit verwacht!!
. Wordt ook steeds meer in de 30 gegeven.
!
.
. 
Ben benieuwd naar je set op Wolin 

Veel plezier iig!
en dus twee punten erbij, dat gaat al lekker zo
De eigenaren waren beretrots, dat met die dikke !!!!! en tussen de KWPN-ers..
), tja dan heb je ook wel weer wat 7 's nodig he....
. Ze is er klaar voor en ze kan het aan dat merk ik. Het is indd wel snel gegaan en we blijven nu wel even lekker in de M1 rondrijden. M2 gaat voorlopig echt nog niet gebeuren. En het is ook geen uitgesproken dressuurpaard. Maar ze loopt toch lekker mee. Vind ook deze proeven fijner dan die van de L2.