Vief: netjes gereden. Heel goed van jullie winstpunt! Foto's in jullie topic zien er ook super uit! Mn zusje en ouders hebben je nog wel zien rijden. Mn zusje had 193 en een 6e prijs. Had ze ook helemaal niet verwacht.
Inderdaad wat een wind, ach gewoon proberen, rijden valt misschien reuze mee. Waar ik van baal is dat het weer geregend heeft, weer een natte zware bak
J_N: beetje laat, maar nog een fijne vakantie! Vief: leuke foto's weer! En nog gefeliciteerd met je 1e wp! Knap hoor! Rowo: leuk filmpje! LL: nette punten hoor voor de eerste keer! Veel plezier vanmiddag in het bos Amber: leuke foto's en leuke filmpjes!
Wedstrijdgangers nog succes vandaag! Vanmiddag maar wat dingetjes voor school doen en vanavond nog even naar een verjaardag
Hier waait het gelukkig veel minder dan gisteren (geloof ik). Ik ga zo spulletjes opzoeken die ik kan proberen te verkopen. Ik mag van mijn ouders alleen een springsingel als ik al mijn zooi verkoop. Heb nog wel aardig wat liggen, maar ben benieuwd of ik het ook kwijtraak. Wow er komt hier net ineens een stoet van 9 menners voorbij! Leuk gezicht.
Ingrid; gaan dekens echt maar 1 jaar mee bij jou? Ik heb hier dekens die ik al 10 jaar heb. Elk jaar laat ik ze uitwassen en nakijken en als er iets kapot is dan repareren ze dat.
Scum: Ja daar ben ik denk beetje te lui voor. Bij twinkel gingen ze maar 1-2 jaar mee, en dan waren de meeste al beetje op. En dan kocht ik weer nieuwe. Had ook geen dure dekens hoor.
Net van stal geweest. Zadel van Voll paste helemaal niet Nouja dan maar wachten tot woensdag. Ging nu maar longeren, hij nam me alweer flink in de maling Hij houd niet van de linkerhand dus elke keer als ik ff niet oplette draaide die zic om en ging die op rechts En hij zat me echt uit te lachen dat het hem telkens lukte En der stonden vet veel mensen te kijken en die telkens keihard lachen, want dat paard is gewoon veel slimmer dan dat ik ben Moest er wel weer erg om lachen Me pa heb foto's gemaakt van z'n nieuwe frontriem. Het word wel een beetje een pennypaard zo
Ik doe ook veel langer dan een jaar met een deken. Ik heb er een die heb ik denk ik wel al 7 jaar.. is nog van mijn vorige paardje maar past Max ook Niet helemaal mooi meer maar doet nog steeds z'n werk
leuk filmpje ingrid.. Maar spring je daar nou met een dressuur zadel
Ja dat was met proefrijden, en zij springen nooit dus hebben alleen een dressuur zadel. En ik wilde wel ff sprongetje maken, kijken of die dat deed. Dus moest dat met een dressuur zadel
Ik ben blij dat mijn dekens meestal wat langer meegaan dan een jaar
Gefeliciteerd Vief! Wat leuk dat jullie eerste puntje binnen is
Ik heb de Nowie en Cheeka net even gesprongen. Nowie staat op de video, maar ik kan het kabeltje niet vinden dus die houden jullie tegoed Ze was wel braaf
Er kwam zo vandaag iemand van stal naar me toe, en die begon echt zo; Ik vind vosjes echt zo afschuwlijk lelijk. Dus ik dacht echt zo oke bedankt Maar toen kwam er nog een maar, Ik vind deze wel super gaaf Ze vroeg of die te koop was