Ik ga nog even de stad in

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

rowo schreef:@ gomir: pino laten we dekken bij Contendro, een zoon van contender! Als we morgen het sperma op moeten halen bij Famos dan kan ik hem in het echt zienEcht een onwijs stoer beest die onwijs goed kan springen en bewegen!
)

We rijden rond 9 uur richting Dld. Komt me echt zooo slecht uit. Ik moet nog alle 3 de paarden doen, wassen, vlechten en ook nog voor school bezig. 

goeiemorgen(echt nog net
)

balen als je niet naar Pinkpop kan! Ik ga trouwens ook naar Pirates 3. Lijkt mij echt een goeie film, ik vond de eerste 2 ook super!
Ze had goed gedressuurd, alleen de punten vielen voor ons gevoel tegen, Ollie liep echt super! Springen ging ook super, foutloos! Alleen met de cross een weigering op het water en wat tijdfouten.. balen maarja niks aan te doen... het water stonk ook en ik vond het een beetje een rare kuil... volgende keer beter!
. En vanochtend vroeg mn bed weer uit
. Om half 8 was ik al aan het losrijden. En vervelend dat die was
. Echt.. Maar toen in de 1e proef was die nog wel te rijden, had ik 195 en was ik 4e. Maar in de 2e proef was er wat teveel spanning. Maar ging niet verkeerd. alleen ophet laatst halt houden bij A, toen stond die overeind, en daarna moest ik KX wenden en dan halthouden en groeten, dat groeten heb ik stappende weg maar gedaan omdat ik wist dat hij toch weer omhoog zou komen. Had ik een 3 en een 5. En daarna alleen maar 6e
. Beetje stom. Ik had toen 175 punten. 

Daarna snel weer naar het losspringen en nog even echt losgesprongen. Doordat het even snel moest een paar megawappers maar Lips had er zin in 

Haha maar super tevreden en dus een 2e prijs! En dat voor ons tweede L-parcours 

Niet lang daarna had ik al de tweede proef dus nog even tussen de ringen wat gereden. Toen begon ie opeens heel lekker te swingen
Tweede proef ging ook fijn. Vond hem zelf nog iets lekkerder gaan als de eerste. Dus met een goed gevoel weer naar de trailer. Bleek uiteindelijk 183 punten voor de eerste proef te hebben. Viel ik precies mee buiten de prijzen en voor de tweede proef 176 wel jammer vond die zelf beter gaan maar goed. Jury's he