[SGW] [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

IndianSummer

Re: [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 22:46

Tis best rustig hier!

Ik ga nog even de stad in Lachen

Doei, doei

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 23:19

Ik ben ook net terug Lachen
Was wel leuk voor een opa & oma party.
Nog wel erg gelachen.

Was jouw uitje leuk Joyce?
Veel plezier nog!!

Ik ga nu lekker slapen. Morgen concours Lachen
Lees morgen wel bij!!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 03:43

rowo schreef:
@ gomir: pino laten we dekken bij Contendro, een zoon van contender! Als we morgen het sperma op moeten halen bij Famos dan kan ik hem in het echt zien Haha! Echt een onwijs stoer beest die onwijs goed kan springen en bewegen!

Leuk! I of II? (I staat daar toch, ik vergeet dat altijd Clown )
Ik vind beide hengsten erg fijne paarden, nakomelingen ben ik tot nu toe ook wel van gecharmeerd Ja

Mooi dat Britt zo braaf was vandaag Ja
Zowel bij dat jongetje als bij je zusje.

Verder leuke foto's van Hilde en van Danique!

Kom net van verjaardag terug en nu kan ik niet slapen Clown
Nogal irritant, want ik heb erg veel plannen voor morgen...

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 08:19

Goeiemorgen Doei!

@ gomir: idd het is de I Lachen We rijden rond 9 uur richting Dld. Komt me echt zooo slecht uit. Ik moet nog alle 3 de paarden doen, wassen, vlechten en ook nog voor school bezig.

@ danique en hilde: ik ga nu jullie foto's bekijken!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 09:04

Morgen Doei!

Gomir: Toch nog lekker kunnen slapen?
Rowo: Succes nog! Hoe was-ie in het echt?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 09:05

Ik heb hem nog niet gezien hoor. We vertrekken zo richting duitsland en dan hopen we hem even te kunnen zien!

Succes op concours!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 09:06

Sorry, dacht dat je al weg was Schijnheilig

Dankjewel!
Waar heb jij eigenlijk concours?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 09:07

Haha, ja had ook gekund!

Ik heb in GEesteren Gld concours, maar dan pas morgen... Ik hoop voor jou dat je wat beter weer hebt als hier. De regen komt steeds met bakken uit de lucht

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 09:12

Ja ik hoop het ook Nagelbijten / Gniffelen

Beetje vroege succeswensing dus Clown

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 09:37

Doei!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 11:23

Goedemorgen!
Heb net even gereden, en ben nu helemal doorweekt Clown

concoursgangers: succes
Vief: fijn dat je familie uitje gezellig was Lachen
Danique: k ga nu even je foto's bekijken

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 11:58

Doei! goeiemorgen(echt nog net *LOL* )

Veel plezier Rowo, en succes morgen!
Vief; Veel succes, mijn uitje was wel leuk!

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 12:51

Doei!

Rowo: veel plzr in Duitsland, hopen dat die hengst wat is Haha!
Vief en alle andere wedstrijdgangers ook veeel succes Lachen

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 13:20

Goeiemiddag! Doei!

Hilde: gefeliciteerd met de kleine!! Mooie foto's ook! Echt een schatje!
Renske: fijn dat het beter gaat met het veulen!
Snoekiej: dat is schrikken zeg Ach gut balen als je niet naar Pinkpop kan! Ik ga trouwens ook naar Pirates 3. Lijkt mij echt een goeie film, ik vond de eerste 2 ook super!
Rowo: veel plezier!

Gisteren met Wollie meegeweest naar Vrouwenpolder! Was leuk! Haha! Ze had goed gedressuurd, alleen de punten vielen voor ons gevoel tegen, Ollie liep echt super! Springen ging ook super, foutloos! Alleen met de cross een weigering op het water en wat tijdfouten.. balen maarja niks aan te doen... het water stonk ook en ik vond het een beetje een rare kuil... volgende keer beter! Haha!

Concoursgangers nog veel succes!!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 13:36

Ik heb gisteravond nog 2 dressuurproefjes gereden in Geesteren. Kwam pas om 16.55 thuis en om 17.15 reed ik al na het concours. Paard helemaal nie gevlochten.. Kwam echt tijd te kort (had btw wel 2x een 7 voor de verzorging...) Maar goed. Ik heb voor mijn gevoel wel fijn gereden. Had de 1e proef 180punten en de 2e proef 171. Was netjes gejureerd!
Ik ben gisteravond na het concours nog na Noordijk geweest!! Wat een feest, echt super.. Ik ga zo weer na een feest in Bornerbroek!! Heb er zin in !!!! Is lang geleden dat ik zo'n feest weekend heb gehad!! Mandy, succes morgen in Geesteren. Heb het B parcours al gezien en het staat nie bijzonder hoog!!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 13:56

Gister moest ik in Oosterwolde springen. Hij wou beetje te graag, en ging steeds op groot. Mja hij sprong wel braaf door. Had ik 1 balk. En 2e parcours wou ik hem wat rustig hebben, maar dat wou die niet en ging die ineens maar naar alles om zich heen kijken enzo. Had ik 2 balkjes.

Gister avond had ik etentje, was wel heel gezellig Lachen. En vanochtend vroeg mn bed weer uit Nagelbijten / Gniffelen. Om half 8 was ik al aan het losrijden. En vervelend dat die was Clown. Echt.. Maar toen in de 1e proef was die nog wel te rijden, had ik 195 en was ik 4e. Maar in de 2e proef was er wat teveel spanning. Maar ging niet verkeerd. alleen ophet laatst halt houden bij A, toen stond die overeind, en daarna moest ik KX wenden en dan halthouden en groeten, dat groeten heb ik stappende weg maar gedaan omdat ik wist dat hij toch weer omhoog zou komen. Had ik een 3 en een 5. En daarna alleen maar 6e Scheve mond. Beetje stom. Ik had toen 175 punten.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 15:43

BV: gefeliciteerd met je wp
Kim: jammer van je balkje. Maar wel goed van de 195 punten. Gefeliciteerd. Balen dat het andere proefje niet zo goed ging

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 15:45

Doei!

BV; Gefeliciteerd met je wp!
Kim; Jammer van je balkjes in je parcoursen. Gefelciteerd met je 2wp's! Jammer dat ie in de andere proef weer begon te kloten..

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 18:43

Tientjeh: Wanneer heb je de tijden voor Laren ready??? Ben wel ff benieuwd hoe laat ik moet rijden!! Haha!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 19:33

ik heb de startlijst van het springen gemaakt. dressuur ga ik volgende week mee aan de gang, die is nog niet helemaal rond. Maar het zit wel allemaal helemaal vol.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 19:40

hoe laat begint het springen????

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 19:43

ik zal jou tijden eens even opzoeken. momentje

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 19:44

aanvang is 9.00 (8.45 parcours verkennen) en jij bent nr 23. op dit moment, maar is dus nog niet helemaal definitief.

viefdepief

Verslagje Schalkhaar 2007

Ruim op tijd waren we in Schalkhaar. Even naar het springen gegaan om te kijken of alles op tijd liep. Liep mooi op tijd dus nog even gekeken en toen Lipso op gaan zadelen. Toen riepen ze opeens al om dat het een halfuur in liep. Oopsie Nagelbijten / Gniffelen
Dus nog even snel wat kleine huppels gemaakt en toen parcours verkend. Wel een leuk parcours Ja Daarna snel weer naar het losspringen en nog even echt losgesprongen. Doordat het even snel moest een paar megawappers maar Lips had er zin in *LOL*
Moest al als 2e de ring in. Eerste lijntje moest ik nog even ingrijpen. Daar wilde hij de rit zelf een beetje overnemen maar daarna had ik een lekker vlot parcours (beetje loperig maar hij dacht goed mee en had er echt zin in!). Foutloos, dus gelijk barrage. Die ging ook goed. Een mooie korte wending waardoor ik een steilsprong heel schuin moest nemen, maar dat deed hij ook super. Een wending kon ik alleen net niet halen. Bij het aansnijden van de wending gleed hij achteren weg en toen heb ik het zekere voor het onzekere genomen en ben ik toch achter die hindernis langs gegaan. Maar erg tevreden en ik had een mooie tijd neergezet Haha!
Bleek later dat Emmy mij er met 5 honderste vanaf had gereden Clown Haha maar super tevreden en dus een 2e prijs! En dat voor ons tweede L-parcours Haha!

Daarna nog ruim de tijd. Dus Lipso weer even op de kar gezet. Het was nog steeds droog gelukkig dus alle laarzen en regenpakken waren gelukkig voor niks *LOL*
Lipso omgetoverd tot dressuurknol en daar gingen we weer. Hij keek wel een beetje beteuterd toen ie doorhad dat er gedressuurd moest worden, maar het knopje ging al snel om en toen liep ie gelukkig erg lekker Ja
De proef in en die ging ook fijn Lachen Niet lang daarna had ik al de tweede proef dus nog even tussen de ringen wat gereden. Toen begon ie opeens heel lekker te swingen Haha! Tweede proef ging ook fijn. Vond hem zelf nog iets lekkerder gaan als de eerste. Dus met een goed gevoel weer naar de trailer. Bleek uiteindelijk 183 punten voor de eerste proef te hebben. Viel ik precies mee buiten de prijzen en voor de tweede proef 176 wel jammer vond die zelf beter gaan maar goed. Jury's he Knipoog

Kim: Dat van die zessen ken ik. Ik had op het laatst ook een hele rij 6'en behalve voor mijn houding en zit.
Netjes van je eerste proef en ook lekker gesprongen. Had het al van mijn moeder gehoord Knipoog

BuenaVista

top!!!