tadaaaa
hier nervosa en mn moeder!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anne_ schreef:
Leuk paard joh die nervosa! Grappige naam, is ze ook nerveus?
Jiska schreef:Anne_ schreef:
Leuk paard joh die nervosa! Grappige naam, is ze ook nerveus?
haha heel orgineel, vraagt noooooit iemand!
Pinacolada schreef:Die vos? Is van mn bijna achter buurjongen geweest.
Anne_ schreef:Pinacolada schreef:Die vos? Is van mn bijna achter buurjongen geweest.
quoiten wil bij mij nog wel
Wat bedoelde je met dit? Of lees ik ergens overheen?
Loes_Joery schreef:Fijn Jiska van Ice!
Daarstraks wezen oefenspringen, pacrours 1 (90cm) ging goed! Af en toe was geroepen, maar verder totaal geen twijfeling! Toen parcours 2 (dacht eerst 90cm maar ging goed dus maar 1m gedaan) Nou 1 ging goed verder t/m 4 ook toen op 5 deed ik te veel balk, 6 ook teveel weer balk, toen naar de dubbel (voor me had een paard gesprongen) kom dus op de eerste ging goed, merk terwijl we bezig zijn dat het niet gaat en Joery dus ook.. weigering! Stond gewoon nog op paardenafstand en als het laag staat kan Joery dat wel! Maar niet op 1m... dus 2e keer aangereden (op pony afstand gezet) maar nee hoor Joery herrinerde zich de 1e keer nog.. ik even boos! Opnieuw, nog niet... toen maar lager gezet en toen ging het wel
! Verder nog 8 (stijl) en 9 oxer gesprongen wel op 1m en die gingen nog goed
!
Baal er wel beetje van, maar Joery kon er niets aan doen!! Hoop in ieder geval datie geen dubbelvrees gaat krijgen... maar dat zal wel niet!
SGWOllie schreef:Ik kan me de reactie van MJ wel voorstellen Vieva.
Wij zijn nu eenmaal nieuwsgierig en willen niet graag blij gemaakt worden met een dooie mus....![]()
Dus vertel....