[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 09:16

Moet verder wel recht opgevuld worden (ga ik vast niet meer redden voor 5 maart) maar voor de rest istie wel ok

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 10:52

Goh is iedereen lekke rbuiten in het zonnetje aan het zitten?
Zadelmaker kon toevallig even naar het zadel kijken, die zei" nog even verder zoeken"
kussen waren gewoon te veel verneukt, snif

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 11:21

ik ben ziekjes

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 11:59

Ik voel me ook niet zo geweldig. Mijn keel is nu helemaal dik, en mijn tandvlees heeft besloten om wraak te nemen.

reeskees

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 12:00

nee hoor zit niet buiten Veeeeeel te koud, brrrrr en het waait hier ook nog eens berehard.

Talida, balen met je zadel... Ik hoop dat het snel voor elkaar komt

Arme Lielle en Scum Beterschap

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 12:28

beterschap voor de ziekerds!!

Biem leuke pony ik had per ongeluk over je foto geen gekeken

Hier schijnt ook heeeerlijk het zonnetje..Zo ga ik even fitnessen, en even onder de zonnebank(schijnt goed voor je gewrichten/spieren te zijn als je gevoelig bent voor koud weer, Met koud weer heb ik namelijk sneller last van mn nek)
Enn ik wil optijd thuis zijn om schaatsen te kijken

Ik ben Sven fan voor vanmiddag!!
Iemand een andere voorkeur? >;)

Biem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 12:32

Ik heb even mijn profiel een beetje mooigemaakt.. Ik weet het, hij is nog niet af
Word vervolgd...

Anja15: geeft niet hoor..

_Anja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 12:41

Biem schreef:
Ik heb even mijn profiel een beetje mooigemaakt.. Ik weet het, hij is nog niet af
Word vervolgd...

Anja15: geeft niet hoor..

Ik vind het al een stuk beter dan eerst ( je profiel dan hé )
En volgens mij is het een schat van een pony

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 13:00

Hej Biem, je hebt je profiel al eenmooi stukje opgefleurd

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 13:09

Biem: Leuke pony, en voor je profiel: het begin is er

Lielle en Scum: beterschap!

Scum: ik weet precies hoe je je voelt na je bezoek aan de tandarts. Ik ben nu in februari al 4 keer geweest, en maandag mag ik weer.... Afgelopen maandagavond kon ik ook niet slapen van de pijn in mijn mond (tandsteen weggehaald).

Op het werk hebben we ook al zoveel zieken. Heb dinsdagavond al een extra balie-dienst gewerkt en dat gebeurd niet zo snel... Zelf ben ik ook wat aan het kwakkelen, maar dan 's nachts. En de volgende ochtend weer genoeg opgeknapt zijn zodat je weer kan werken (en tussendoor af en toe op bokt kijken want dat lukt thuis niet op het moment)

Gisteren wel op Marple gereden want we gingen oefenen voor de carnavalswedstrijd van as. zondag. Het was wel zoiets van: paard loopt en ruiter lift mee, echt rijden kon je het niet noemen Had in de galop het idee dat mijn benen van spagetti waren.

CD: fijn dat je eerste springles zo goed ging! Op naar de Crossen!

Talida: balen van dat zadel!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 13:10

Anja: Ik ben ook Sven-fan!

Mede door het schaatsen blijf ik vandaag maar thuis, het waait zo ontzettend hard. Het lijkt heel erg mooi weer als je binnen zit, maar als je naar buiten gaat valt het vies tegen.

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 13:24

Ja idd andrea! Onze hond ligt hier binnen lekker in de zon. Hier is het nu ook snik heet! Maar vanochtend was het koud dus idd het ziet er warmer uit dan het is!

Biem: Leuk profiel nu!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 14:15

Daar ben ik ook weer eens.

Ik heb veel gelezen en niet meer onthouden waar ik op wilde reageren. Tis ook zoveel gezwam!

Afgelopen woensdag heb ik voor het eerst weer met Djin gesprongen na haar blessure. Ze had er duidelijk veel plezier in. Het was nog niet veel wat we hebben gedaan, maar het was te merken dat djin het heerlijk vond om weer eens over een hindernis(je) te gaan.
Ik kan natuurlijk nog steeds niet in het been kijken, maar van de buitenkant ziet het er goed uit. Geen verdikking oid. Wel is het kogeltje nog warmer dan de andere, maar dat kan ook komen omdat het haar nog niet is aangegroeid en ik dus dichter op de huid zit met mijn hand.

Iig ga ik binnenkort (afspraak moet ik nog maken) voor een, hopelijk laatste, controlescan naar de DA.

Met Dikkertje Dap gaat alles goed. Die ierse bonker gaat maar door.....

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 14:19

Ben ook SvenFan.

Heb net Keessie en Miepje (je weet wel de SGW of life mascotte) lekker saampjes buiten gelaten. Zo die twee waren echt ff lekker achter mekaar aan het scheuren en acrobatische toeren.
zit me zo ff te bedenken dat de namen Kees en Miep zon beetje de eerste namen die we in verhaaltjes leerden op de lagere school. Volgens mij kwamen ze uit het rijtje van boom, roos, vis, vuur... en verder weet ik het niet meer. Zijn er meer die die woordjes in hun eerste schrijfles hadden?

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 14:21

Simmie: fijn dat je weer een sprongetje hebt kunnen maken!

RK: Nee, dat heb ik nooit gehad. Ik denk dat ik van een andere generatie ben

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 14:26

reeskees schreef:
zit me zo ff te bedenken dat de namen Kees en Miep zon beetje de eerste namen die we in verhaaltjes leerden op de lagere school. Volgens mij kwamen ze uit het rijtje van boom, roos, vis, vuur... en verder weet ik het niet meer. Zijn er meer die die woordjes in hun eerste schrijfles hadden?

Jep. En gijs zat er ook nog bij en geit en verder weet ik het ook niet meer. Pfoe, dat is lang geleden zeg!

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 14:27

nee had ze niet als eerste woordjes maar mijn moeder had zo'n leesplankje. Het is aap, noot, mies, wim, zus, jet, teun, vuur, gijs, lam, kees, bok, wei-de, does, hok, duif en scha-pen. Dus geen miep! Maar er zijn verschillende volgens mij!

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 14:39

Ja, boom en roos en vis had ik ook.

JJ; ik zag je reactie net pas. Ik heb Bitwise afgemeld voor de oefencross. Het was echt de bedoeling om daar heen te gaan, maar ik heb net pas gehoord dat de bodem goed genoeg is in Poppel voor een training, dus moeten we morgen naar Poppel toe.

Wel jammer dat het nou in hetzelfde weekend valt. Ik ben nog nooit in Biddinghuizen geweest en was wel heel benieuwd naar het terrein. Maar misschien kunnen we mekaar in Chaam wel ontmoeten?

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 15:00

Lielle en scum, beterschap.
Ik zit ook al voor de derde dag thuis, maar vandaag koortsvrij! Net even naar buiten geweest en naar de winkels gelopen. Was toch wel weer blij toen ik terug was, dus de rest van de dag hou ik me nog maar even rustig. Maar morgen hoop ik toch weer te paard te gaan!

Ach, beter nu ziek dan in het cross-seizoen

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 15:01

Veel plezier iedereen die morgen lekker gaat SGWtrainen of gaat oefencrossen in Biddinghuizen. In Putten ben ik weer van de partij.
Morgen de hele middag ponyspringen jureren en zondag dressuurwedstrijd met Kees.

als het weer een beetje OK blijft ga ik misschien volgend weekend wel ff naar het Dijkgatsbos. ... meer die mee willen?
Laatst bijgewerkt door reeskees op 24-02-06 15:01, in het totaal 1 keer bewerkt

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 15:01

leuk profiel Biem!

MissM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 15:25

minnie_muis schreef:
nee had ze niet als eerste woordjes maar mijn moeder had zo'n leesplankje. Het is aap, noot, mies, wim, zus, jet, teun, vuur, gijs, lam, kees, bok, wei-de, does, hok, duif en scha-pen. Dus geen miep! Maar er zijn verschillende volgens mij!

Miep komt volgens mij uit de leesmethode maan roos vis, dan had je als eerste leesboekjes de "Botjes" en daarin gaat Miep met Moe naar huis als ik het me goed herinner (heb even geen zin om naar de jeugdafdeling beneden te lopen)

Simmie: Leuk is dat als een paard duidelijk zoveel plezier heeft in het werk! Ik hoop dat het goed blijft gaan met Djin haar pootje! Hoe gaat het met jouzelf? voel je je al wat beter?

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 15:27

aha maar ja die van mij is vast weer een ouder methode aangezien mijn ma vast wel ouder is als jullie!

Ow ik heb een heel mooi hoofdstel op mijn verjaardag gekregen!

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 15:31

Afbeelding Tadaaaaa

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 15:42

Mooi hoofdstel MM!

En de methode van het leesplankje (aap noot mies...) zoals jij doorgeeft is idd al van voor mijn tijd Ik ben van de maan roos vis generatie!