Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Eerst Shuddy veel tralala, maar uiteindelijk was hij echt superrustig en braaf! De smid (nu wast Di.dier Rond.ele z, de vorige keer was 't Fil*ip Ve-rnie*st) was al aan het zeggen van amai 'k ben dat niet gewoon van een volbloed. 
-Dat ijzer mag er dus nu ab-so-luut niet af, of we kunnen weer opnieuw beginnen met nog minder plaats om te nagelen. (nu 2 aan 1 kant en 3 aan ander kant) Dus al zeker niet buiten in de modder. 'k Mag werk wel opnieuw beginnen stillekes aan.
Hij zal dan in stapmolen mogen, 't is daar toch beton. En pistewerk mag ie ook weer als het niet te nat ligt.
En moet dat springschoenen aandoen voor zekerheid. Nuja eerste weken is 't nog maar longeren, zijn spieren zijn allemaal weg. Eind volgende week zal mijn smid de 3 andere ijzers opnieuw doen en dan 7 weken vierkant. Zolang dat z'n slechte voet delicaat blijft voor af te trappen, mag hij niet in de paddock.
! Heb nu al stress :p!
'k Ben erg benieuwd naar de locaties! Hopelijk moorsele er weer bij! 
!
Hij was er snel mee weg!
dus mss voor mij ook. Kan iemand eens uitleggen hoe het daar in zn werk gaat? Je schrijft je in voor een reeks? Mag je dan andere hoogtes nemen of meerdere keren aanrijden? mila_furrie schreef:Hoera mijn vriend wil ook naar baarle gaandus mss voor mij ook. Kan iemand eens uitleggen hoe het daar in zn werk gaat? Je schrijft je in voor een reeks? Mag je dan andere hoogtes nemen of meerdere keren aanrijden?