Annetje schreef:Mistid heeft dacht ik nog last van haar schouder en moet toch echt voorzichtiger worden
Tantum en Nurofen doen wonderen
heb er haast geen last meer van, alleen nog als ik er echt op ga liggen zegmaar. Voordeel van dit weer, je wilt niet meer de hele dag in de zon liggen, want de zon is er simpelweg niet. En het scheelt dat ik linkshandig ben en het mijn rechterschouder is. Maar het voorzichtiger worden klopt wel
doe ook heel hard m'n best en heb al lang niet meer zovaak iets als vroeger, maar nog wel te vaak
Wat knap van je moeder Henny!
Wbt afvallen, ik heb mijn bodyprotector (die ik 4 weken geleden ofzo gekocht heb!) dit weekend ook maar flink strakker gedaan. Als ik mijn bovenlichaam draaide, draaide de bp niet mee
. Goed teken, want eerst zat hij gewoon 'strak'.
Leuke foto Danielle
Bianca, zo'n oefening lijkt me echt vet!
Saar, wat jammer van je wedstrijd!
Ik wil ook weer achter wat supplementjes voor Beau aan. Ik voerde (ijslands?) zeewier van de paardendrogist bij, dat helpt voor het sneller afvoeren van afvalstoffen. Dat is nu op. Voor concours (of weggaan) is ze ook zenuwachtig want ze schijt steeds alles onder op de trailer. Met lessen was het wel een stuk minder dan met concours, want voor les trek ik haar zo uit de stal, en voor concours meestal niet. Gebruik wel een staartzak, maar alsnog krijg je dan vieze handen, vieze dekens en een hoop troep in de trailer. Wij hebben 2 bedrijven die ons voer levert (voor de koeien) en bij de ene krijgen wij het paardenvoer ook weg. Brokken en muesli. Dat mengt pap dan in de betonmolen en dan gaat het een hele grote ijzeren bak op wieltjes in. Makkelijk voeren! Vrees dat als ik om magnesium vraag, ik meteen met 50 kilo zit ofzo
Mooie foto's Henny!
Gefeliciteerd Beli!
Vanavond Beau even gereden, dat ging goed! Morgen dus op wedstrijd. Zoals jullie al konden lezen knapt mijn schouder aanzienlijk op!
Morgenochtend boeken inleveren, ik ga samen met een vriendin heen, alleen zijn moet om half 10 en ik kwart voor 11. Hopelijk kan ik ook om half 10, en anders vermaken we ons ook wel. Dan wassen, vlechten en op concours!