Mijn merrie heeft zelden een los ijzer of er 1 onderweg. Die gaat om de 10/11 weken heen. Mijn ruin was een ander verhaal. Die had ze er regelmatig onderweg en soms op een manier dat er nog net een nieuwe onder kon
Zat net even te kijken op de site van Neede of er al programma bekend was, zag toen deze foto's. http://www.pasruiters.nl/bollert-brons-mainmenu-67 Zal dat de nieuwe waterbak zijn? Die is dan vet groot..
_lautje_
Geplaatst: 01-08-11 01:23
Er is weer hard geklept hier!
Gefeliciteerd met je prijzen Kim! Super. Eef: caap was echt caap dus Rowo: super dat je door bent!
Vriendje had vanavond gekookt voor mij. Was echt lekker en kreeg bijnaankomst een te mooie grote bos rode rozen! Van die hele grote
_Noor
Geplaatst: 01-08-11 08:13
Goedemorgen!
_lautje_ schreef:
Vriendje had vanavond gekookt voor mij. Was echt lekker en kreeg bijnaankomst een te mooie grote bos rode rozen! Van die hele grote
Hij is dus al gepromoveerd naar vriendje, Lau! Mooi! Lief van de rozen!
Rowo, gefeliciteerd met je afvaardiging en fijn dat het springen ook weer beter gaat! Hoe bevalt het samenwonen? Kim, goed gereden! Sannn, balen van je ijzers. Jer moet ook weer nodig, zal even bellen straks. Jer gaat in principe ook elke 8 weken, maar dan is het ook wel nodig . Joki, routine is belangrijk voor springen heb ik gemerkt Karen, lekker gereden dus in MB Veel plezier vanavond!
Ik ga vanavond even bij een ander stuk land kijken voor Nudine & KJ en daarna Jer even longeren. Dan heb ik morgenavond dressuurles en woensdag op cc. Eens kijken hoe hij loopt als hij de dag ervoor flink aan de bak is geweest (meestal is ie dan fijner).
Snoek, geniet van je vakantie en voor de rest: werkse!
Dat wordt idd een flinke waterbak dan in Neede. Ziet er wel super uit!
Wat lief van je lover, Lau. Kan hij net zo goed koken als jij?
jipje_niekje
Geplaatst: 01-08-11 08:47
Goeiemorgen! Karen heeft lekker gesprongen met Schimpie en TG Lau is verwend door vriendje met een bos rozen Evelien heeft weer gedressuurd en Caap was van een andere mening Rowo heeft goed gereden op de kringkampioenschappen Fijn dat het weer beter ging! Kim heeft ook goed gereden met Sofie! Filmpje ziet er ook goed uit! Sannn heeft ook weer losse ijzers eronder zitten bij What.... Ik ken het maar al te goed helaas van Jipje en dan ook nog een stel beroerde hoeven eronder werkt niet echt mee... Heb je nog een foto van je dressuuroutfit?? Joki wil toch weer meer gaan springen. Noor gaat kijken voor een nieuw plekje voor KJ en Nudine. Caro gaat weer starten met haar oude merrie. Corien heeft ook netjes gereden op de regio! Pancho heeft zich helaas wat aangetikt.... hopelijk is hij snel weer helemaal rad. En Geert heeft ook een fijn rondje gesprongen
Ik ben zaterdag nog op pad geweest met beide paarden. Dressuur met Jipje compleet de grond in gestampt door mevrouw de jury.... Anoes liep eindelijk weer eens zoals ze kon en die kreeg 195 punten. In het springen met Jipje een domme stop die volledig mijn schuld was, voor de rest liep hij wel erg stoer in de ring En Anoes had 1 balk vanwege een iets dichte afstand. Ze had wel weer veel lucht in de sprongen zitten, maar bleef nu in elk geval wel naar voren springen Gisteren een lekker bosritje met haar gemaakt en 's middags de hele familie over de vloer gehad om alvast de verjaardag van zusje te vieren.
Hoezo, vond de jurymevrouw Jipje niet lief Benthe??
Hilde_
Geplaatst: 01-08-11 08:50
Goedemorgen!
Sim en Noor: Fijn getraind in Lelystad dus. Foto's zien er gaaf uit! Sophia! Wat heb jij een mazzel gehad zeg. Fijn dat Jack goed zijn best deed Corien! Eef had fijne jury's.. Jammer dat ie zo heet was. Gefeliciteerd met je punten en prijzen Dienke! TG ook gefeliciteerd. Rowo had fijn gereden op concours, mooizo! Lau heeft inmiddels een vriendje ipv date, leuk!!
Net als Kim heb ik zaterdag ook in Westerbork gestart! In het B was ik vierde, was een erg fijn rondje. Daarna voor het eerst L gestart, wat ook fijn ging! Ze was wel een stuk heter dan in het B maar wel fijn gereden. Had een balkje dus een prima debuut!
Verder hebben we besloten nu ik Cinderella te rijden heb en er nog een paar jonge paarden staan dat Uk binnenkort te koop komt. Dus wie er nog een leuke e pownie zoekt...
Kim en Hilde mooie filmpjes, goed gereden! Benthe, arme Jipje wat onaardig van die jury Netjes van Anoes! Lau, wat leuk zeg!!!! Heeft ie ook wat met paarden? Ilse, wat balen van Pancho, hoe is het nu? Dienke, gefeliciteerd! Caro, wat leuk die bonnen, ik heb er zelf ook nog 1 dus kan je er niet van af helpen Noor, hebben ze het gras al op?
Vanochtend auto al deels ingepakt voor vanavond, ik rij van werk gelijk door naar stal en dan staat de auto,trailer en paard al klaar als het goed is
Neede ziet er inderdaad super mooi uit, dat weekend is ook WK in Lanaken dus helaas geen Neede voor ons.
Mandy, ja goed he Komt nu toevallig zo uit, zou eigenlijk om acht uur lessen maar Wendela vertrekt morgen vroeg naar Zweden dus daarom gelijk weg uit werk dan ben ik daar om kwart voor 7.
Kim: Mooi filmpje van Sofie! Ziet er fijn uit Hilde: Leuk filmpje van Uk! Fijn dat het L zo lekker ging Mandy: Prima debuut toch? Ik was met Martenique mee. Laura: Leuk dat je zo'n lief vriendje hebt Benthe: Balen van je dressuur met Jipje
En de rest weet ik zo even niet meer.. Gister heel gezellig uit eten geweest in Ouderkerk a/d Amstel en nu lekker relaxt in DB. Straks maar weer naar huis. Zal zo eens 2 foto's plaatsen. Kan niet helemaal kiezen welke ik voor een wedstrijd wil inzenden..
Wat leuk Vief!!! Waar ben je geweest?? Hoe kwam je in Ouderkerk terecht?
Mandy, ik rij dit weekend M, dit is NL Z.
Gelukkig Mootje!! Vakantie ook al echt geboekt?
viefdepief
Geplaatst: 01-08-11 10:06
Mootje: Fijn dat het meeviel En goed dat je al gelijk wat vaccinaties gehaald hebt!
Ben met Joost zijn ouders en zusjes + aanhang uit eten geweest Zijn bij Loetje wezen eten. Denk niet dat we er gauw nog een keer gaan eten. Al was de bediening eigenlijk best grappig Met quotes als: "Ja, het is wel echt een goeie appeltaart hoor, niet met van die gelei shi.ttie eroverheen" en mijn Toffee-toetje bevatte dadels, maar dat wilde ze eerst niet zeggen omdat ik hem dan niet meer zou lusten, al bedacht ze zich halverwege dat het waarschijnlijk toch wel mee zou vallen, want "ja, de dadels, die proef je helemaal niet"..
Foto's zijn voor een posteractie voor het EK dressuur. Kon de poster aanvragen en dan moest je deze zo origineel mogelijk op gaan hangen. Had hem eerst op GG willen plakken, maar die vond het niet zo'n succes Mijn onverstoorbare grasmaaier had er gelukkig minder moeite mee
Welke vinden jullie beter?
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 01-08-11 10:07, in het totaal 1 keer bewerkt
rowo
Geplaatst: 01-08-11 10:07
Spannend Karen ...... Maar T gaat als een speer toch?
@ Vief: oh haar ken ik niet En lekker gegeten dus! Welke wedstrijd wil je aan mee doen?
edit: ik ga voor de 2e
@ Mootje: gelukkig niets om je zorgen om te maken. Ik wil ook nog naar de HA voor moedervlekjes. .... Maar ik ben niet zo'n dokterspersoon.
Laatst bijgewerkt door rowo op 01-08-11 10:07, in het totaal 1 keer bewerkt
De 2e Vief Bediening in Loetje is inderdaad wat apart maar ik vind het eten altijd wel lekker.
Edit: Mandy, ja hij doet het lekker op het moment. Vorige week bij Wendela ging heel fijn, vanavond dus nog een keer. En dan donderdag nog even naar springles.
viefdepief
Geplaatst: 01-08-11 10:15
2-0 voor de 2e foto dus Twijfelde zelf een beetje omdat de poster op die foto minder duidelijk is..
Het eten was bij ons niet zo bijzonder. 2 vleesjes nog terug laten sturen omdat ze gewoon koud waren en de chocolademousse was een enorme tegenvaller... Maar verder was het er wel gezellig Ga maar eens douchen en richting station
Ook de 2e Vief. Misschien is daar met photoshop nog wat duidelijkheid in de tekst mee te frobelen. Die 2e is leuker omdat G met zijn neus de poster bijna aanraakt en het net is of hij de tekst leest.