Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_lautje_ schreef:Vriendje had vanavond gekookt voor mij. Was echt lekker en kreeg bijnaankomst een te mooie grote bos rode rozen! Van die hele grote
Mooi! Lief van de rozen!
.
Veel plezier vanavond!
En Anoes had 1 balk vanwege een iets dichte afstand. Ze had wel weer veel lucht in de sprongen zitten, maar bleef nu in elk geval wel naar voren springen
Foto's zien er gaaf uit!
Sophia! Wat heb jij een mazzel gehad zeg. 
Jammer dat ie zo heet was.

Daarna voor het eerst L gestart, wat ook fijn ging! Ze was wel een stuk heter dan in het B maar wel fijn gereden. Had een balkje dus een prima debuut!
Dit is mijn L rondje. 
Netjes van Anoes!

Komt nu toevallig zo uit, zou eigenlijk om acht uur lessen maar Wendela vertrekt morgen vroeg naar Zweden dus daarom gelijk weg uit werk dan ben ik daar om kwart voor 7. 

Dat is ook 1*? 

En goed dat je al gelijk wat vaccinaties gehaald hebt!
Zijn bij Loetje wezen eten. Denk niet dat we er gauw nog een keer gaan eten. Al was de bediening eigenlijk best grappig
Met quotes als: "Ja, het is wel echt een goeie appeltaart hoor, niet met van die gelei shi.ttie eroverheen" en mijn Toffee-toetje bevatte dadels, maar dat wilde ze eerst niet zeggen omdat ik hem dan niet meer zou lusten, al bedacht ze zich halverwege dat het waarschijnlijk toch wel mee zou vallen, want "ja, de dadels, die proef je helemaal niet"..
Mijn onverstoorbare grasmaaier had er gelukkig minder moeite mee 

En lekker gegeten dus! Welke wedstrijd wil je aan mee doen?

Ga maar eens douchen en richting station