[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 13:38

andrea16 schreef:
Gaaf Simmie, zijn dat deze? Afbeelding
Ik heb ze in de zwarte versie, zijn echt hele fijne laarzen!

Ik vind ze wel gaaf :j , zijn anders dan anders. Lekker stoer en toch elegant door die veters :) .
Waar heb je ze laten maken in Engeland Simmie?
En wat zijn de kosten hier in Nederland?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 14:04

rowo schreef:
Ik persoonlijk vind ze te log :o Maar kan natuurlijk zijn dat ze aan de voet veel chiquer zijn?

Dat vind ik ook op deze foto. In het echt is het echt een mooie slanke laars!
Andrea, die zijn het inderdaad.
WL ik heb ze niet laten maken, gewoon besteld. In NL kosten ze 279 euro in Engeland omgerekend zo'n 176 euro.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 14:14

Ze zijn zeker aan te raden Sim! Dat scheelt nogal wat in de prijs zeg, ik heb ze inderdaad voor bijna 300 euries.

Ik was van plan om naar school te gaan en daar m'n opdracht af te maken en in te leveren. Kom ik om half 11 op het station, rijden er geen treinen ivm een aanrijding bij Zwolle. Daar gaan m'n goede voornemens...
Dus thuis maar aan de slag geweest maar nu vind ik het wel weer welletjes, is veel te mooi weer! Ik kan de opdracht toch pas dinsdag weer inleveren dus heb nog een paar dagen :)

malloesje

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 14:14

Simmie ik wacht de foto af waar je ze aanhebt :j

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 15:40

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 16:27

Die van petrie vind ik dan weer niet mooi. Ondanks de rits en veters, lijken ze nog op een kachelpijp vind ik :o Maar het is maar goed dat smaken verschillen :j

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 16:39

Ik wil eigenlijk wel De Niro's, maar het is allemaal zo duur.
Had ik bij toeval toegang tot mijn spaarrekening, kwam mam erachter en die heeft het snel op een andere rekening gezet.

Ik ben zondag en maandag alleen thuis, dinsdagavond komt de fam. terug van vakantietje. Mam had er geen rekening mee gehouden dat zusje en ik dinsdag wel naar school hoorden te gaan, maar ik wordt ziekgemeld (blijf immers thuis om de paarden te doen) en zusje heeft verlof gekregen. Woensdag hebben we sportdag, ik heb het vage vermoedern dat ik dan ziek ben, net als de helft van de klas

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-09 16:56

Goeiemiddag!
Vorstin liep onwijs lekker met de les, helemaal sjouwen en ik kon eindelijk mijn been eens stilhouden en gewoon met mijn kuit drijven ipv met mijn hak.
Lilian is er buiten op gegaan. Vorstin deed (gelukkig?) precies hetzelfde met haar als met mij. Gewoon stoppen van: Daar ga ik niet heen, en draaien/achteruit lopen. Lilian heeft eerst een tijd geprobeerd het op te lossen met gewoon lief blijven en haar vragen naar voren te gaan. Achteruit ging ze wel (net als bij mij), maar rechtzetten lukte moeilijk en naar voren al helemaal niet. Ze ging ook weer heel bewust op de sloten af en liep steeds tegen de bomen. Toen heeft Lilian haar even aangepakt, tik gegeven hup naar voren, belonen en zodra Vorstin weer wilde stoppen weer een tik en als ze liep weer belonen. Na 4x dat Vorstin bijna wilde stoppen bleef ze lopen. (Volgens mij, heb niet alles gezien, want ik moest ineens hard fietsen :D) Lilian's conclusie over Vorstin was: Ze heeft dondersgoed door wat ze doet. Ze is niet bang, maar wil gewoon niet. Ze is superslim, en gebruikt de ruimte die ze krijgt. Je moet haar echt op het goede moment als ze er goed voor staat een tik geven, en dan gaat ze wel. Morgen gaat Lilian er weer even op nadat ik gereden heb. Ben benieuwd of Vorstin nu al iets sneller wil. Misschien heeft ze namelijk alweer iets nieuws bedacht om te zorgen dat ze Lilian te snel af is. Je weet het nooit met haar ;)

Fijn dat Sofie braver was Kim!
Lekker dat ze nu zonder lipje staat Lotte. Vorstin staat voor op 1 lip en achter 2, al heb ik geen idee wat het doet.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 17:02

Dat klinkt toch hoopvol Snoekiej. Als Lilian Vorstin er door heen heeft is het voor jou straks misschien wat makkelijker om Vorstin te overtuigen door te gaan. Ik hoop het voor je. Zie je in Vrouwenpolder.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 17:05

Lekkere sportieve klas heb je dan Mirthe!
Ik vond de sportdagen juist altijd leuk :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-09 17:16

Dat hoop ik ook Simmie. Ik zat onderhand tegen opgeven aan, maar nu ik zie dat het Lilian lukt hoop ik dat het mij ook gaat lukken :) Moet niet meer voor jou starten Sim, maar ik zie je vast nog wel in Vrouwenpolder :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 17:56

Had ik al begrepen ivm je potentiele start in de oefencross.
Kan ik je mooi aanmoedigen.

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 18:00

ik lees vanavond wel ff bij ;)
ik ga zo meteen met mijn 2 pony beestjes rijden .

Ik heb gisteren privéles gehad, Hero ging in het begin moeilijk vooruit, maar halverwege de les ging er een knopje op in zijn hoofd xD

Op het einde hebben we een parcourtje 1m05 gesprongen :D
Dit weekend heb ik SGW Vrouwenpolder en het weekend erna heb ik jumping waar ik met hero 1m ga starten :)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 18:03

Veel plezier met rijden en alvast veel succes in Vrouwenpolder!
Fijn ook dat je les goed ging, maar als je volgende week 1m gaat starten mag dat ook wel!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 18:32

Wat een heerlijk weertje is het toch 8-)
Volgens onze krant is het maar 19 graden, maar volgens mij is het echt wel wat warmer

Florence: Fijn dat het zo lekker ging met springen

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 19:18

We gaan heeeeerlijk Pasta Carbonara eten :D !!

@Snoekiej: Mooi dat het goed ging op buitenrit :j !!
Wo gaat morgen op ijzers zonder lippen. 0-punt van een hoef ligt op het afrolpunt, dus waar de hoef het laatst van de grond gaat; helemaal vooraan. Daarom kan daar een lip geplaatst worden (1 lip), er zit namelijk in het 0-punt van de hoef geen hoefmechanisme, vanaf het 0-punt naar de verzenen toe zit hoefmechanisme (dus dat de hoef uitzet zodra deze de grond raakt in de breedte). Zodra je een ijzer gebruikt met twee zijlippen sluit dit de hoef op, tenzij je zo'n ijzer een verbouwing laat ondergaan en heb breder maakt en rechter aan de bovenkant, zodat het afrolpunt terug ligt (paard kan zijn voet dus een stuk beter afwikkelen), maar het nadeel van een zijlip-ijzer is; smeden trekken het naar achter, het ligt mooi vast, vastnagelen en de hoef kan geen kant meer op. Een ijzer met 1 lip kan dus wel gewoon, omdat de lip op het 0-punt ligt, maar hierbij is de stand van de voet erg belangrijk, Wolin kan absoluut niet op een 1-lip :n , die heeft er de stand niet voor. Maar een ijzer zonder lippen bied de hoef de volledige ruimte om te 'ademen' :) en is logisch gezien het beste voor een hoef, maar dan nog moet uiteraard een smid een paard er ruim genoeg opzetten. Géén ijzers is voor een hoef uiteraard het allerbeste, maar ik wil haar toch wel op ijzers hebben als dit mogelijk is en verantwoord :o .

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 22:32

@ JN; Fijn dat je gips eraf is en dat je nog op kamp kan :D
@ Vief; Mooie ava!
@ Snoekiej; Fijn dat je het nu een beetje ontdekt hebt bij vorstin! ;)
@ Sussie; Beterschap! Ik heb les gehad, maar nu het op wedstrijd nog niet gaat, hebben mijn ouders het opgegeven,
het komt ook door mijn gedrag, :o Maar op training gaat het super, maar wedstrijd niet.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 22:54

Wat weet je daar veel vanaf Lotte! Dan leer je nog even iets op een avond :))

Morgen weer met Kino, heb alleen een teveel aan dekjes en kan dus niet kiezen :=

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 22:57

Mistid; Waartussen twijfel je? ;)

Maandag naar zee met de pony's :D Vriendin gaat op Excell & ik met Ramona :)

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 00:26

Fijn dat het goed ging vandaag Snoekiej, dat geeft hoop! *D

Ik heb vanavond thuis een springparcourtje gebouwd. Ik heb een paar weken geen springles gehad en ben dan gelijk mijn oog voor de sprong totaal kwijt :=
Olivier had er zin in, hij heeft gelukkig totaal geen last meer van zijn hoeven.

Ons andere paard, de Metall, heeft sinds de crosstraining afgelopen zondag een harde verdikkong boven de kogel achter. Hij loopt niet kreupel maar ik vertrouw het niet, ben bang voor een peesblessure. Morgen maar een afspraak maken met de kliniek ;(

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 00:40

Fijn snoekiej om te horen!
WL, zo leer je inderdaad nog eens wat!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 00:45

Balen Heleen!

Marieke, tussen ongeveer alle scapa's van 2007 op de Stone blue en de choco na. Vooral tussen Orange en Red en Pistache.

Ik doe het morgen met mijn ogen dicht pakken, en kom ik er echt niet uit gewoon wit :)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 07:12

Goeiemorgen!
@Heleen: Balen van de Metall! Hopelijk blijkt het toch allemaal mee te vallen!
@Mistid: Gewoon wat leuks pakken!

Ik ga snel aankleden en naar het werk, zal wel druk worden vandaag denk ik :o

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 09:03

Goeiemorgen!

Ilse heeft Meno net opgehaald, ik mag Armani dit weekend doen :D

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 09:53

Goedemorgen :wave: