Allereerst: MJ, nog gefeliciteerd 
En Jitske ook, met haar nieuwe paard ^^
En ook Hilde, met een onwijs gaaf veulentje 
Ik ben gisteravond naar Pirates 3 geweest, en ik vond m echt gaaf
heeft iemand anders m hier ook al gezien, of vinden jullie ze te kinderachtig:+?
Vanochtend naar stal, moest werken, en de eigenaren van Winston (een 4jarige Highlandpony die bij ons op stal staat om ingereden te worden) kwamen kijken. Of ik er even op kon. Ik ging gewoon aan de longe, eerst even stappen en wennen aan zn gangen, toen aandraven. Na 2 rondjes trok ie ineens zn kop tussen zijn benen en begon hij op de plaats te springen en te bokken. Hij heeft me er echt afgelanceerd
Ik kon eerst een tijdje alleen maar zitten en ik moest van de schrik echt giga huilen. Had heel veel pijn in mijn onderrug, en toen het weer een beetje ging, gewoon weer gaan werken.. Na een tijdje werd mijn hele onderrug helemaal stijf, en daarna trok het naar mijn been & kont. Ik zou gaan springen vandaag, dus ik ging gewoon rijden, nou, ik kon niet eens draven, zoveel pijn deed het.. Toen heeft Lilian maar even voor me gereden, en heeft me daarna naar huis gebracht (kon niet meer fietsen). Kan zowat niet meer lopen en het is helemaal stijf en allen
Hoop dat het morgen weer weg is, ik baalde echt onwijs dat ik niet kon rijden, en ik zou maandag naar Pinkpop gaan, maar voorlopig kan ik niet eens zitten, misschien niet de handigste beslissing om dan 2,5 uur in de trein te gaan zitten..