Volgens mij ben ik nu weer bijgeslapen
Ik ga zo eerst maar weer even aan de studie en vanmiddag rijden.Gaaf zeg Vief!
Alle wedstrijdgangers succes dit weekend!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ga zo eerst maar weer even aan de studie en vanmiddag rijden.
goeiemorgen!
. leuk man.
.

!
! Fijn, dat het goed gaat met Quis!
! Dus maar hopen dat er iemand kan wisselen!!
! Dus blijf vanacht bij haar slapen, dadelijk maar eventjes mn tas inpakken en dan nog eventjes laten zien aan papa of mama wat Joery en de rest van de dieren moeten eten vanavond en morgen vroeg
! 

heeft iemand anders m hier ook al gezien, of vinden jullie ze te kinderachtig:+?
Ik kon eerst een tijdje alleen maar zitten en ik moest van de schrik echt giga huilen. Had heel veel pijn in mijn onderrug, en toen het weer een beetje ging, gewoon weer gaan werken.. Na een tijdje werd mijn hele onderrug helemaal stijf, en daarna trok het naar mijn been & kont. Ik zou gaan springen vandaag, dus ik ging gewoon rijden, nou, ik kon niet eens draven, zoveel pijn deed het.. Toen heeft Lilian maar even voor me gereden, en heeft me daarna naar huis gebracht (kon niet meer fietsen). Kan zowat niet meer lopen en het is helemaal stijf en allen
Hoop dat het morgen weer weg is, ik baalde echt onwijs dat ik niet kon rijden, en ik zou maandag naar Pinkpop gaan, maar voorlopig kan ik niet eens zitten, misschien niet de handigste beslissing om dan 2,5 uur in de trein te gaan zitten..
op een klein stukje op tv na donderdag 

Echt een onwijs stoer beest die onwijs goed kan springen en bewegen!

Meisje uit mijn klas zei dat Pirates 3 heel erg tegen viel. Maarja dat verschilt natuurlijk per persoon 

Ook wat van het springen bij gepleurd 
Best hoog als ik de foto's zo zie ..
Ben ook gister geweest. De vorige zat alleen meer humor in maar vind wel knap hoe alles zo in het verhaal op z'n plek valt.

.