Canter schreef:Wat een eng idee Ibonn. Ik heb mijn trailer ook 9 jaar geleden nieuw gekocht, met houten vloer. Ik heb er wel een rubberen gietvloer in laten leggen, maar als ik jou zo hoor kwam het voornamelijk door de buitenkant heen? Ik laat mijn trailer wel elk jaar nakijken, maar ik zal hier nu nog maar eens extra aandacht aan schenken, moet er niet aan denken.(:)
In mijn vorige Brenderup trailer heb ik indertijd een rubber vloer laten gieten. De bodem was (gechecked) nog helemaal goed. Vantevoren nadrukkelijk gevraagd of dat wel kon. Antwoord: ja hoor geen probleem. Dat was dus niet het geval. Binnen 6 mndn was de bodem doorgerot. Gelukkig heb ik dat op tijd ontdekt.
Het is nl zo dat na enkele jaren de kit aan de buitenkant van de trailer verweert raakt/is en steeds meer water door gaat laten, bovendien sluit aan de binnenkant de gietvloer niet altijd waterdicht aan op de zijwanden waardoor er urine doorsijpelen kan. Hierdoor gaan de vloer en de onderkant van de wanden rotten.
Het is dus zeer aan te raden om de onderkant van de trailer regelmatig te controleren.
Je kunt er verder ook van uit gaan dat alle trailers houten bodems hebben als niet expliciet vermeld wordt dat het aluminium of iets anders is.
Ik ga ook mee bbcuen of uit eten en naar het strand