Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
miss_jumpy schreef:Oke, noem me maar een b.i.t.c.h.
Maar ik heb net stiekem genoten van de uitslagen van sgw lisse! Ik heb ooit op bokt een meid van 21 betrapt die heel stoer vertelde dat ze zich voor sgw Vlietland ("mijn" wedstrijd) ging opgeven voor de oefencross pony's, zodat ze meer kans maakte om een prijs te winnen! Ik heb daar toen een boze reactie opgegeven, vind dat namelijk echt zoooo kinderachtig, beetje tussen de 12-jarigen gaan rijden!
Dus ik had haar naam onthouden, maar ze heeft helemaal niet meegedaan op onze wedstrijd. In lisse zag ik haar op de startlijst voor oefencross pony's staan....Nou ja, ik bemoei me er niet mee, al heb ik er wel mijn mening over! Nu zag ik dat ze uitgesloten was.... Net goed
viefdepief schreef:Arme rexje![]()
Nou voor ons dus geen subli-oxer finale meer..
Sam is nog steeds niet goed liep nog steeds onregelmatig en gisteren na het rijden was zijn beentje een beetje dik, onderkant van z'n knie..
Als je stapt merk je eigenlijk niks en als je rustig in een sukkeldrafje draaft ook niet, maar zodra je wat meer gaat vragen en dan vooral het schakelen heeft ie er echt last van.
Wordt dus zoiezo een week stappen.. Misschien dat ie in Neede wel ergens met zijn knie tegenaan is bebeukt of dat ie daar wat verrekt heeft..
Vind het wel echt poedersuiker..
BrittJl0ver schreef:kim, hoe lukt je dat toch, 3 pony's en school?
BrittJl0ver schreef:kim, hoe lukt je dat toch, 3 pony's en school?
gomir schreef:Vragen ze mij ook altijdHoe doe je dat toch; 2 paarden en studeren. Gaat heel goed, je moet alleen een beetje kunnen plannen
Hopelijk knapt Sam snel op Vief!
Bento1988 schreef:Leuke foto's van MissJumpy en GvdT. Jammer dat het toestel in de auto lag toen ik moest springen![]()
Krijg de foto's van die site ook niet hierop, hoe doe je dat?
(mijn album geeft aan dat ze te klein zijn)