Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Freggle_Edge schreef:Nog niets bijgelezen, doe ik zo.
Maar heb k*tnieuws. Zeer waarschijnlijk is er 3 km bij mijn stal vandaan een paard emt rhino, is echt doodziek. Paard is onlangs voor een onderzoek ivm kreupelheid bij de lingehoeve geweest. Grote kans dus dat het daar vandaan is meegekomen. Please TG kijk dus uit met je paard! Zodra ik meer weet, laat ik het weten, ga nu eerst alle stalgenoten inlichren

http://www.strakkie.nl/

Wat verschrikkelijk allemaal zeg... Hopelijk knapt Vos op.bvw schreef:Anthea ik had je BB "rondje" gezien. Naar h4 twijfelde je misschien zelf de eerste keer maar de 2e en 3e keer kwam naar mijn idee vooral je "draak" in opstand. Heb je B rondje niet gezien want toen was ik zadelen
Tweede rondje heb ik mezelf flink aangepakt en dan gaat het wel goed.

AntheaV schreef:bvw schreef:Anthea ik had je BB "rondje" gezien. Naar h4 twijfelde je misschien zelf de eerste keer maar de 2e en 3e keer kwam naar mijn idee vooral je "draak" in opstand. Heb je B rondje niet gezien want toen was ik zadelen
Klopt. En daarna was ik veel te afwachtend en dan gebeurt dit dusTweede rondje heb ik mezelf flink aangepakt en dan gaat het wel goed.
Hoe ging het bij jou? Ik ben meteen weggegaan, was al laat zat en moest er vandaag weer om 6:20 uit.
edit: FE: Wat ontzettend kl*te zeg!!!!