Haha, jullie zijn ook erg Ik heb 2 sets per huis, waarvan de meeste gewoon goedkoop & merkloos zijn. In deze heb ik geinvesteerd , en die is van Essenza en was 90 euro ofzo. Gelukkig was er toen net een actie met airmiles, dus kreeg ik hem voor de halve prijs. Hij is wel echt superzacht, en moowj!
Sim
Geplaatst: 16-11-11 12:45
Mooi dekbed idd Snoek! Ik zou zelf nooit zoveel geld uitgeven aan een dekbed. Je ziet het toch amper en als je in bed ligt is het doorgaans toch donker.
Ik zeg niks, maar Noor vergeet dat wij (ik) ook wel eens jong zijn geweest... We zijn danwel stram en stoetelig aan het worden maar nog wel jolig van lijf en ledematen en aanverwante lichaamsdelen .
Badkamer en toilet zijn geboend (bij Noor hé) maar heb wel gezien dat het met 1x boenen en schrobben niet helemaal naar m'n zin is. Als straks alles klaar is gaan me nog maar een rondje. Nu even de bezem door de (eigen) tuin, douchen en dan krijg ik de scans van de new beebie te zien, ga ik even inscannen.
En Noor helaas, er is pinstoring waarschijnlijk tot een uur of 4 en dan ga ik niet meer weg. Morgenmiddag nieuwe ronde, nieuwe kansen. Vanavond naar de lady's night van de Intratuin, zal wel heul druk worden met allemaal hysterische vrouwen, en dat vind ik nou weer niet zo fantastisch.
Sim
Geplaatst: 16-11-11 13:48
Ga je al kerstinkopen doen bij de Intratuin? Zal me niks verbazen als de winkel al weer vol staat met Kerstspulletjes.
Nee hoor Sim, ze hebben hier elk jaar een Lady's Night met van alles en nog wat. Kerst, demonstraties, standjes, noem maar op. Het is vanzelluf de bedoeling dat je heel veel koopt maar ik ben uitgenodigd door m'n schoonzus en haar schoondochter, en ik ga dus braaf mee.
Margreet, dat willen wij ook helemaal niet horen Klinkt leuk, ladies night bij de intratuin Vind tuincentra sowieso leuk! Badkamer schoonmaken heb ik echt een hekel aan. Gelukkig is het een stuk minder werk sinds ik een inloopdouche heb!
daNiielle_
Geplaatst: 16-11-11 14:54
Texelse veel sterkte Noor jij hebt ook alles goed voor elkaar. Lielle super gaaf!! Dekbedden, ik krijg gelijk zin om te gaan slapen. Je dekbed strijken gaat wel een beetje ver. Ik kan niet zoveel leuke overtrekken vinden voor een 240 x 220, heb er nu 2 die fijn zijn. In de winter vind ik van dat flanellen stof wel fijn.
Paarden gereden, ze lopen allebei echt heerlijk de laatste tijd. En vanavond komt de zadelmaker om de zadels te controleren, maar weet bijna zeker dat ze beide mee moeten om aangepast te worden..
Ik mag geen lekkere dingen meer Ik heb zelfs pannekoeken met spek afgeslagen vandaag! Danielle, Flanellen dekbedovertrekken zijn inderdaad fijn. Daar heb ik dan weer geen fijne in 240 x 220 van kunnen vinden!
Toch nog een voordeel van Thim, ze organiseren een Kerstgala 15 december... Een line up die je niet verwacht bij een gewoon school gala: DJ Dekker, DJ Roog, Gregor Salto en Shermanology! Dat wordt wel een leuk feestje.
Annetje
Geplaatst: 16-11-11 15:06
De action heeft echt wel handige spullen Ik heb daar ook mijn schoolspullen allemaal gehaald, helft goedkoper dan bij ons in het dorp bij zo'n boekenzaak.
Macdonalds kom ik nooit, maar een Macflurry is altijd lekker! Ik vind die met kitkat ook jummie! De pepernoten zal vast ook goed zijn. Binnenkort maar weer langs de DE-bar op de campus, die hebben rond Sinterklaas altijd een pepernoten-smaak-koffie. Met een dikke laag slagroom uiteraard Echt om te kwijlen gewoon!
Op vakantie ben ik naar een koffieplantage geweest (http://www.kotowacoffee.com/) die dus ook verschillende koffiebarretjes hebben... De koffie, cappucino & frappees waren echt om te Dit merk verkopen ze trouwens ook bij koffiespeciaalzaken in NL!
Lielle wat super gaaf van die kaarten, ben stiekem wel een beetje jaloers. Danielle, ik heb die gister gehad, erg lekker! Margreet veel plezier vanavond! Noor leuk shirt voor de cross, jammer dat die tot het voorjaar in de kast moet blijven hangen.
Ik heb er weer een dagje school opzitten en ga zo lekker de paardjes doen. Heb gister trouwens me nieuwe cap besteld, hoop dat die van de week al binnenkomt!