Vanaf maandag mag ik weer springen met Vorstin. Ik wil het rustig opbouwen, maar ik weet niet zo goed hoe.
Hoe zouden jullie het opbouwen? Conditie heeft ze trouwens wel weer gewoon
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Geniet ervan!!!!

. Super mooi
.
.. The Bridge over River Kwai ben ik ook geweest.. bijzondere historie zit er achter..
En wat fijn van je vader!
.
. Veel plezier morgen, je hebt mooi weer!
.. Jij lekker gesopt dus
.
).. Net lekker in mijn home made spa gedoken en Kung Fu Panda gekeken met een maskertje op, rosétje erbij..
..
.. vanaf morgen weer fruitshakes, alles op de fiets en mager eten. Soms heb je van die dagen.. Maar nu wordt het menens: WO EN IK GAAN AAN DE LIJN!
..zal al blij zijn met ruim 3 eraf..

Al met al dus wel heel tevreden.
, zou zo voor een 2-jarige door kunnen.
.
.
Jij lijnen
(hetzelfde geldt trouwens voor Madelene)
Nou bedankt he pap.
Klopt ook wel dat ze wat te fors/dik is nu, maar dat is ook wel haar bouw en de laatste tijd ben ik steeds net weer bezig met trainen en heeft ze weer wat waardoor ze op rust moet. Succes met je dressuurwedstrijd vandaag!
Gelukkig ijn wij hier wel blij met je

Ik start zaterdag in de B in Princenhage, als mijn trailer gerepareerd is, maar dat zal vast wel!
. Hij wil toch de ruin weer proberen. Ik had dit wel verwacht want iedereen die een keer met de ruin heeft gesprongen vind hem zo fijn qua vermogen enz. Heb gezegd dat hij maar zijn instructeur mee moet nemen om te kijken of dit gaat werken. Wordt vervolgd..
. ach als dat dier maar lol heeft. Daarna de ruin gelongeerd. Na het losstappen drafcommando gegeven maar die begon gelijk ruim 5 minuten hard te galopperen. Blijkbaar moest er even het e.e.a uit. Daarna liep hij super.

.
.
.
Alhoewel ik de mijne geen 1x mee heb genomen