De clinic gisteren was erg leuk, in ons groepje was er eentje niet op komen dagen dus waren we maar met z'n tweetjes Was op zich wel handig. Blue liep weer eens op haar best waardoor Kirsten Beckers zich af vroeg waarom ik pas in het M1 zat Verder ook nog veel positieve reacties gehad.
CoriienRN
Geplaatst: 03-04-10 16:38
Snoek was je in warmond? das best leuk shoppen ja Evie lekker gereden dus!! moet ook echt een interval training doen maar ja dat doe ik dan wel op het strand... haha en dan neem ik me cross horloge mee
Ik heb vanmorgen jackson lekker los gehad, ging wel regenen maar hij had zijn regen jas aan, paarden van me vriendin ook gedaan, de hengst was een beetje lastig met het door dramen met lopen naast me, Maar voor de rest ook lekker los gestaan en op gejaagt Het ouwde dametje ook los (zijn vriendin), maar die heb ik snel maar weer naar binnen gehaalt want ze heeft geen waterdichte deken op.
Ga zo lekker gourmetten met vrienden (stelletje) die ik al best lang ken dus wel zin in, alles klaar maken en zo( pff lijkt wel of ik helemaal op me zelf woon ps:
Shanouk: Dat is leuk shoppen BB: MOoi dat Blue zo goed liep
Ik ben weer terug uit Markelo. Trakkie was tijdens de dressuurproef helaas van mening dat series in galop thuis horen in een B proef NIet echt denderende punten dus. Springen en cross ging gelukkig netjes, merk wel dat hij echt weer routine moet gaan krijgen en veel vergeten is.
_Noor
Geplaatst: 03-04-10 17:27
Ook weer terug uit Markelo. Wat een lange dag zeg. Jer haalde flink wat fratsen uit tijdens het losrijden voor de dressuur, ben blij dat ik ben blijven zitten . Springen ging goed, cross.. mwah, lang verhaal. Kijk maar in het verslagentopic, daar zal ik zo even een verhaaltje neerzetten
@ Corien: veel plezier vanavond!
Nudine laat steeds urine lopen tijdens het draven of rollen. DA maar weer even gebeld. Omdat het veulen klem heeft gelegen, heeft ze ws een zenuwbeschadiging. Veel rust en vit E met selenium zou dit op moeten lossen.
kimdepim
Geplaatst: 03-04-10 17:36
Arme Nudine . Ben benieuwd naar je verslag. Jammer dat ie zo boevig was met dressuur.
En ik ga zo naar het werk. Hoef maar tot half 10 en daarna door naar een verjaardag .
Laatst bijgewerkt door kimdepim op 03-04-10 17:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Dat zal zeker lukken idd Wel balen idd van nudine!
Ik ga ook alles klaar maken doeei
Ils_K
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-10 17:49
ZO echt rustig hier!
Snoekiej: dat is geen geld zeg, voor zoveel Dat is nog eens leuk shoppen! BB: fijn dat het lekker ging Corien: veel plezier met gourmetten pb: fijn dat het lekker ging Noor: zal je verslag even lezen. Balen van je merrie, hopelijk is ze snel de oude. Veel plezier in de sauna! heerlijk!!!
Ik heb gister mijn 1ste wedstrijd gehad met Zonanta. Wat een topper Eerst moest ik springen, ging erg fijn, kon fijn blijven galloperen en had mooi controle, was ik foutloos er waren 6 prijzen en ik was 7e. Daarna dressuur, ze had nog nooit in een dressuurring gelopen, ook niet thuis, had ik niet geoefend,dus het was afwachten wat ze zou doen zo tussen de bordjes. Maar ze had er geen moeite mee, ging wel fijn, kon wel wat netter, af en toe had ze het hoofd er niet bij. Maar mocht echt niet zeuren want was 1ste met 199 punten en 5e met 185 punten! en dat van de 31 combinatie's! Moest ook erg lang wachten met zo;n volle ring.
Snoekiej
Geplaatst: 03-04-10 17:54
Nee he Echt super! Eigenlijk gewoon H&M prijzen voor O'Neill kwaliteit! Normaal gesproken is een t-shirt al 30 euro ofzo! Corien, het was inderdaad in Warmond bij O'Neill Europe!
Leuk dat je clinic zo leuk was BB! Veel plezier met gourmetten Corien! Dat gaan wij morgen doen Lekker is die Trakkie PB Daar ben je lekker mee Noor Dus toch nog niet zo goed afgelopen als gehoopt werd.. Wel netjes hoor van je cross! Goed opgelost zo! Veel plezier op de verjaardag Kim! Gefeliciteerd Ilse! Wat een prijzen heb je binnengesleept zeg
_Noor
Geplaatst: 03-04-10 18:18
Netjes Ilse! Gefeliciteerd.
Eef_Bam
Geplaatst: 03-04-10 19:01
Avond Snoekiej: Heerlijk shoppen ! en ook nog eens mooi spul voor weinig geld. BB: Fijn dat je lekker gereden hebt en mooi compliment ook. Corien: Crosshorloge had ik ook om (heb er voor het eerst ook daadwerkelijk op gekeken, met echte cross heb ik daar echt geen tijd voor ). Strand is inderdaad ideaal maar ik ben pas 1x op het strand geweest omdat zaterdag oppas en zondag wedstrijd heb. Pb: Trakkie stout , fijn dat je verder wel lekker gesprongen en gecrosst hebt. Noor: Balen van Nudine, heb je verslagje gelezen in het verslagentopic, balen van die heuvels maar fijn dat je hem toch uit hebt kunnen rijden. LZ: Wat goed zeg van Zonanta!
Het veulentje bij ons op stal is geboren ! Een gezond hengstje genaamd : Frits, hij drinkt als een tierelier, en het is echt zo'n lief ding, (dat wel al als een eigenwijze hengst al stond te bokken naar moeders toen die te beschermend werd ) Hij kwam wel 2 weken te vroeg, eigenares ging om 4 uur (na het stappen) nog even kijken bij haar ruin die niet zo lekker was, en toen lag de trotse moeder haar veulentje al schoon te likken, geen slapeloze nachten dus gelukkig.
heleenxx
Geplaatst: 03-04-10 19:11
Wat een leuk commentaar Barbie-Blue! Lekker geshopt dus Snoekiej Balen van de merrie Noor, ik ga zo even alle verslagen lezen. Ook van PB. Gefeliciteerd met je goede resultaat LZ Gefeliciteerd met het veulentje Evie!
Ik ben al een paar dagen bezig met het voorbereiden voor morgen. Ik ben gastdocent op een holistische paardenopleiding. (www.dressuurnatuurlijk.nl). Ik denk wel dat het moet gaan lukken, maar ik vind het heel erg spannend. Vanmiddag even thuis gedressuurd, Olivier en mezelf even flink aan het werk gezet. Ging lekker!
Ik heb net serieus een uur lang van alles afgezocht op internet omdat ik vanmiddag een liedje had gehoord op de radio en ik wist niet meer hoe het heette. Maar ik heb het gevonden
Ik heb alleen dat gezien waar ook B paarden naast stond. Heb wel die op de heuvels gezien. houten dingetje met ervoor dat gat. Ben eerder bang voor het gat Ik denk dat als je mooi ritme houdt ze zo over dat dingetje heen gaan.
jipje_niekje
Geplaatst: 03-04-10 23:00
@LZ: Zo dat is nog eens een mooi debuut met Zonante! Gefeliciteerd! @PB: Dus toch wel tevreden over Trakkie? @Noor: Balen dat Jer niet van de heuvels durfde in de cross. En ook dat Nudine toch een wat langere nasleep lijkt te hebben van alles @Caroline: Gefeliciteerd met je punten! @Snoekiej: Lekker kunnen shoppen dus! En ik vind Vorstin goed verbeterd zeg! @Heleen: Heel veel succes morgen met je voorlichting!
Ik heb alle spullen klaar staan voor Etten-Leur en vertrek morgen al die kant op. Kan daar mooi blijven slapen dus dat is wel erg fijn Vandaag nog de hele dag gewerkt en het was echt super druk, dus ben wel behoorlijk kapot nu... ga zo dus maar lekker naar bed. Voor alle crossers van de weekend: Heel veel plezier en succes allemaal!
CoriienRN
Geplaatst: 03-04-10 23:16
LZ jij mag zeker niet klagen wat een debuut!!! Carolien jij ook gefeliciteerd met je punten! Snoek lekker geshopt dus! Heleen veel plezier morgen komt vast wel goed Benthe veel plezier een succes maandag Evie ik kijk altijd wel op me horloge onder de cross maar dat maakt me allen maar meer stresserig moet gewoon eerst foutloos rond komen en dan verder (kijken) Op het strand kan je hem mooi op 5 minuten zetten en dan flink draven en stappen 2 minuten op laten lopen en dan weer 5 minuten laten galoperen.. ga dat toch eens uit proberen
Leuke foto's! Proficiat LZ Gefeliciteerd met het veulentje, toch altijd wel fijn als het gewoon goed gaat. Hier bij de club heeft er eentje de merrie verloren, het veulentje leeft nog, maar het is niet echt optimaal zonder merrie. Zijn nog steeds, na twee weken, op zoek naar een pleegmoeder.