Ik ben echt goed geslaagd! Een trui, bikini, 2 broeken, heel wat t-shirts, een riem en een portemonnee voor in totaal 100 euro!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Was op zich wel handig. Blue liep weer eens op haar best
waardoor Kirsten Beckers zich af vroeg waarom ik pas in het M1 zat
Verder ook nog veel positieve reacties gehad.
ps: 

NIet echt denderende punten dus. Springen en cross ging gelukkig netjes, merk wel dat hij echt weer routine moet gaan krijgen en veel vergeten is.
. Springen ging goed, cross.. mwah, lang verhaal. Kijk maar in het verslagentopic, daar zal ik zo even een verhaaltje neerzetten 
Dat is nog eens leuk shoppen!
er waren 6 prijzen en ik was 7e. Daarna dressuur, ze had nog nooit in een dressuurring gelopen, ook niet thuis, had ik niet geoefend,dus het was afwachten wat ze zou doen zo tussen de bordjes. Maar ze had er geen moeite mee, ging wel fijn, kon wel wat netter, af en toe had ze het hoofd er niet bij. Maar mocht echt niet zeuren want was 1ste met 199 punten en 5e met 185 punten!
en dat van de 31 combinatie's! Moest ook erg lang wachten met zo;n volle ring.
Echt super! Eigenlijk gewoon H&M prijzen voor O'Neill kwaliteit! Normaal gesproken is een t-shirt al 30 euro ofzo!

Dus toch nog niet zo goed afgelopen als gehoopt werd.. Wel netjes hoor van je cross! Goed opgelost zo!
! en ook nog eens mooi spul voor weinig geld.
). Strand is inderdaad ideaal maar ik ben pas 1x op het strand geweest omdat zaterdag oppas en zondag wedstrijd heb.
, fijn dat je verder wel lekker gesprongen en gecrosst hebt.
!
)

Ik denk dat als je mooi ritme houdt ze zo over dat dingetje heen gaan.
Vandaag nog de hele dag gewerkt en het was echt super druk, dus ben wel behoorlijk kapot nu... ga zo dus maar lekker naar bed.
komt vast wel goed
maar dat maakt me allen maar meer stresserig moet gewoon eerst foutloos rond komen en dan verder (kijken)