Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. "Stiekum" heb ik zaterdag voor het eerst weer "gehobbeld", op een paard van de zus van een vriendin, super braaf en lief dier. Heerlijk vond ik het. Gisteren nog even lekker uitgestapt en waarschijnlijk morgen op een van de jonge paarden rijden. Heb er erg zin in en zelfs een carriere in de dressuur sluit ik niet uit! Ondertussen blijf ik natuurlijk wel lekker mee lezen op het SGW forum en natuurlijk waar mogelijk de SGW's bezoeken! 
Crossen is dus helemaal uitgesloten nu?
. Vind het al super dat ik morgen waarschijnlijk op een jonge ga rijden en dan zullen we zien hoe het loopt. 
mistid schreef:Die is idd heel mooi![]()
Wilde meteen bestellen, maarmag dit jaar geen nieuwe dekjes meer omdat ik er al 36 heb
Ik heb net, heeeeeeeeeeeeeel slecht, een broodje hamburger gemaakt (stiekum twee, maarja..
)
Ik heb nog nooit iemand zo hard weg zien rennen
, het was echt zo grappig om te zien!!

? Ik heb het ook, mijn paard was vroeger de baas van de kudde, en niemand kan erop rijden, want die gooit ze eraf. Alleen ik
Ze doet vals tegen iedereen, maar tegen mij is ze lief!
Dat is dus 6 * 50 euro = 300 euro!!!
Ben benieuwd of die man nog in Wolin's buurt durft te komen 
Vervelend van je bloeddruk. Volgens mij is het enige wat je daar aan kunt doen veel drop eten toch
Heb je ook een ijzerkuur gekregen of dat niet?

Wacht wel op de leuke kleuren