[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

TeeGee

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 10:49

Ja we zijn heel nieuwsgierig!!!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 10:52

ik ben 10 jaar en heb dit jaar met mijn shetlander rakker meegedaan aan het EK eventing voor jeugdruiters Haha!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 10:57

Pennyalarm!!! ROFL

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 10:58

ik heb al 5 volbloed hengsten op stal staan voor als ik te groot word voor rakker Haha!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 11:01

En die heb je allemaal al getemd??? Ze zijn toch wel zwart hoop ik??

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 11:02

nee joh, een witte, een zwarte, een bruine, een vos en een bonte Cool

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 11:06

Is toch helemaal niet beizonder....
Alle paarden zitten volbloed, anders gaan ze dood, pheu

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 11:07

ROFL

Caatje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 11:16

Hallo allemaal, ik lees de laatste tijd weer veel mee (stiekum onder werktijd etc) en ik vind het nog steeds leuk om te zien hoeveel plezier iedereen met crossen heeft. Ik heb nu een poos niet gereden. Een vriendin vna me rijd nu alleen nog recreatief met Noquatja en ik ga er niet meer op. Hij is nu 20 en hobbelt wat in het rond. Inmiddels heb ik gehoord dat mijn plaatje uit mn arm gaat dus ik waarschijnlijk volgend jaar metaal-vrij ben Haha! . "Stiekum" heb ik zaterdag voor het eerst weer "gehobbeld", op een paard van de zus van een vriendin, super braaf en lief dier. Heerlijk vond ik het. Gisteren nog even lekker uitgestapt en waarschijnlijk morgen op een van de jonge paarden rijden. Heb er erg zin in en zelfs een carriere in de dressuur sluit ik niet uit! Ondertussen blijf ik natuurlijk wel lekker mee lezen op het SGW forum en natuurlijk waar mogelijk de SGW's bezoeken!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 11:19

Fijn dat het beter gaat Caatje. K hoop dat je snel weer lekker kan rijden Ja Crossen is dus helemaal uitgesloten nu?

Caatje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 11:22

Voor nu wel, ik heb geen paard om mee te crossen en dat durf ik ook nog ff niet. Eerst maar lekker rondrijden zonder stunts Koe. Vind het al super dat ik morgen waarschijnlijk op een jonge ga rijden en dan zullen we zien hoe het loopt.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 11:26

Je ziet vanzelf wat er op je pad komt toch... als je er ooit weer een fijn paard voor hebt weet je niet hoe het lopen zal Haha!

Caatje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 11:30

Precies!!

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 12:43

mistid schreef:
Die is idd heel mooi *LOL*
Wilde meteen bestellen, maarmag dit jaar geen nieuwe dekjes meer omdat ik er al 36 heb Nagelbijten / Gniffelen

36 dekjes, wow.
Nou zover ben ik gelukkig nog niet, vind ik ook wel iets te veel van het goede.
Dan gebruik je ze amper volgens mij Clown
Ik heb 1 crossdekje, 1 springdekje, 2 dressuurdekjes, 1 witte ankypad en nog 5 ankypads.
Vind het eigelijk wel veel als je ziet hoevaak ik ze nu eigelijk gebruik, maar een kleurrijke keuze is altijd handig Clown
Vind het wel leuk als ik af en toe een ander kleurtje heb Clown

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 13:16

Shanouk: Ik ga voor de bruin-beige!! Pling
@Vief: Hmmmm... wentelteefjes... Vingers aflikken Ik heb net, heeeeeeeeeeeeeel slecht, een broodje hamburger gemaakt (stiekum twee, maarja.. Bloos )

Ik heb gister zo gelachen om een ventje bij ons op stal.. Ik wandelde met Wo wat in de 20x60 bak, beetje kletsen en haar ijzer is er af, dus even op het zachte gestapt. Maar opeens was het: Joepieeeeeeeeeeeeee.. en weg was Wolin.. dus nouja ik er achter aan, zij draafde de bak uit. En ik zie een ventje (Jan heet hij) uit de longeerbak rennen om Wo te pakken..die stond met knikkende knieën Wolin vast te houden:"LOTTE, ZE DOET TOCH NIKS HÈ?" Dus ik moest wel lachen, ik zeg tegen hem "Nou, Jantje dat kan ik niet garanderen, ze heeft er nogal zin in namelijk", en op dat moment steigert ze en Jantje laat haar los van schrik en rent hij heel hard de stal in. Wolin stond nog voor de longeerbak te snurken en om te kijken, zo van 'Net wastie er nog' Blond Ik heb nog nooit iemand zo hard weg zien rennen ROFL , het was echt zo grappig om te zien!!

Ik moet zeggen dat haar pees wel weer mooi droog is, aantal dagen. Morgen terug naar de kliniek, ik hoop dat Ton van Soest nog een ijzer onder krijgt, ik vond haar ouwe ijzer en daar zag nog gewoon een nagel in. Scheve mond

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 14:05

WL, hahaha, heb je later die jongen nog gesproken of was hij echt ver weg gerend!
Snoekiej, ik vind bruin-beige het mooist. Anders bestel je ze toch alle twee!! Jij hebt toch ook een mooi dekje in hazelkleur? (merk ben ik kwijt) Die vind ik ook zo mooi. Of ben ik nu in de war met iemand anders Blond
Caatje, balen joh dat je zolang uit de running bent, wel fijn dat het rijden weer goed voelde Haha!
MJ, ik wil ook 5 volbloeds klaar hebben staan als ik uit mijn shet ben gegroeid!! ROFL

Vanmiddag moest ik even langs de ha om mijn bloeddruk te meten, nou deze was nog niet echt geweldig en mijn ijzergehalte zakte ook al naar beneden! dus maar weer rustig aan doen. Blijf wel rijden maar even geen gekke dingen deze week. Had al bedacht dat ik wel mee kan doen met de springles, dus nu maar even niet.

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 14:48

Hey MJ: Kijk uit dat je boze stiefmoeder die volbloedpaarden niet naar de slacht doet als ze falliet gaat en rakker niet naar de kolenmijnen verkoopt als trekpony.....

Hey Ca! Tuurlijk moet je blijven lezen, anders ben je niet up to date wanneer je weer ens met me mee gaat om te supporteren! Tong uitsteken

Bij ons op stal hoor jeniet thuis als je geen scapa heb! Ik heb dus geen scapa! voor de rest vind ik zoveel dekjes échte onzin!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 14:49

No Cheer

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 14:49

nat, vervelend dat het niet lekker loopt met je gezondheid Ach gut

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 16:21

Goeiemiddag Haha!
Zo MJ, jij kan zeker ook alleen zelf op je volbloedhengsten rijden Ja ? Ik heb het ook, mijn paard was vroeger de baas van de kudde, en niemand kan erop rijden, want die gooit ze eraf. Alleen ik Ja Ze doet vals tegen iedereen, maar tegen mij is ze lief!
Welkom terug Caatje! Wat Rowo zegt ben ik het wel mee eens, er komt vanzelf wel weer iets op je pad Ja
Jezus Ingridje, 6 ankypads Wow! Dat is dus 6 * 50 euro = 300 euro!!!
Haha Lotte, die Wolin was weer goed bezig Haha! Ben benieuwd of die man nog in Wolin's buurt durft te komen Tong uitsteken
Inderdaad Natalie, ik heb de Euro-Star stripe in in de hazelkleur (staat ook in mijn profiel). Ik heb ook de kleur morninglight-brandy. Het zijn echt superfijne dekjes, en ze blijven heel mooi! Ik ga er geen twee bestellen, dat kan mijn portemonnee niet aan en ik heb er ook geen 2 nodig. Eigenlijk heb ik er geen een meer nodig Bloos Vervelend van je bloeddruk. Volgens mij is het enige wat je daar aan kunt doen veel drop eten toch Blond Heb je ook een ijzerkuur gekregen of dat niet?

Ik heb voor 1 paard:
- 2 dressuurdekjes
- 1 wit dekje
- 2 vzh dekjes (cross & wedstrijd)
en nog 1 vzh en 1 witte, maar die staan te koop.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:00

nou ik heb geen 5 dekjes, maar wel iets meer, maargoed.

nathalie: balen van je gezondheid.

vanmiddag nog wat foto;s van mars gemaakt Haha!
morgen is de keuring.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:20

Snoekiej: Idd erg dure verslaving die anky pads.
Maar vind ze zo mooi, en het zijn de enige dekjes waar hij niet zo erg onder zweet.
Ik heb nog en scapa, maar die is na het rijden echt drijfnat en ze drogen zo slecht.
Je krijgt ook van die lelijke kringen op die dekjes, die er tijdens het wassen wel uit gaan maar daar heb je niks aan tijdens het rijden.
Moet ik hem na 1 keer in de was doen, vind ik niet zo leuk Clown
Die anky's zijn na een half uur weer droog, en ze hebben zo'n fijne onderkant, haren gaan er makkelijk af enzo.
En de kleuren vind ik gewoon echt gaaf. Was vandaag weer in de paardenshop, heb even uitrijdekentje gekocht uit de aanbieding.
Daar hingen weer anky's wilde er bijna weer kopen.
Maar mag altijd pas van mezelf als ik alles voor paardie betaald heb aan vaste kosten en ik dan nog veel geld over heb.
Als ik net aan een anky dekje kan kopen doe ik dat niet want moet ook nog sparen Haha!
Meestal in de zomer is dat wel als ik veel gewerkt heb.
Dan vind ik wel dat ik het verdient heb Vork
Maar ben er aardig klaar mee nu met al die setjes. Ben nu bezig om eerst een aardig bedrag weer op me bank te zetten.
Misschien een nieuw setje om te crossen, die anky's liggen voor geen meter onder mijn springzadel.
Heb dus maar 2 dekjes, waarvan een zo oud is dat het een wonder is dat ik hem nog heb Clown

Maar 2 van de 6 ankypads zijn nieuw, de rest allemaal 2e hands gekocht.
Meestal als ik er een tegen kom voor een leuk prijsje dan koop ik hem wel.
Scheelt toch echt wel een hoop geld.

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:26

Anky heeft toch nu ook een samenwerking met Jeroen DD. Volgens mij zijn er zelfs Anky springdekjes.
Maar ik doe het gewoon met simpele katoentjes. Super dingen en kunnen ook zo de was in.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:45

Ja er zijn idd de springdekjes, maar alleen nog in de basis kleuren.
En die zijn mij echt te simpel Clown Wacht wel op de leuke kleuren Clown

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-08 17:52

Simpel is gewoon mijn ding. De rest is al ingewikkeld genoeg.
Zal de leeftijd wel zijn Knipoog