Anne_ schreef:Haha nee ik wist het ook niet, want die heeft ze ook nietHet was gewoon weer een liegbeest!
tsss al die mensen hier die zomaar wat verzinnen om aandacht te krijgen...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Anne_ schreef:Haha nee ik wist het ook niet, want die heeft ze ook nietHet was gewoon weer een liegbeest!
!
! Toen parcours 2 (dacht eerst 90cm maar ging goed dus maar 1m gedaan) Nou 1 ging goed verder t/m 4 ook toen op 5 deed ik te veel balk, 6 ook teveel weer balk, toen naar de dubbel (voor me had een paard gesprongen) kom dus op de eerste ging goed, merk terwijl we bezig zijn dat het niet gaat en Joery dus ook.. weigering! Stond gewoon nog op paardenafstand en als het laag staat kan Joery dat wel! Maar niet op 1m... dus 2e keer aangereden (op pony afstand gezet) maar nee hoor Joery herrinerde zich de 1e keer nog.. ik even boos! Opnieuw, nog niet... toen maar lager gezet en toen ging het wel
! Verder nog 8 (stijl) en 9 oxer gesprongen wel op 1m en die gingen nog goed
!AntheaV schreef:Heb ik weer. Wou ik net zo'n opdracht voor school maken die op de website van school staat, doet die site het niet![]()
Ladyzwien: Klinkt leuk

) van KPN eruit lag oid.
Anne_ schreef:Oeehh geruchten geruchten.. Over welke YR hebben we het nu?
!
Hoe komt het toch dat dat allemaal langs mij heen gaat
Anne_ schreef:Écht! Hebben we ook nog een vriendin van een YR hier op bokt!Hoe komt het toch dat dat allemaal langs mij heen gaat
![]()
!

! 
!! Komt er wel hoor
!! Alleen beetje druk opt moment...

... nee hoor komt wel eerder!
!! floor01 schreef:Sabine gaat hem overigens niet verkopen hoor. Ze wil Jupiter alleen door iemand anders laten rijden...

!