[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 23:13

Ja idd maar als je dat erbij zegt zijn er altijd mensen die zeggen van nou dan hoeven we hem niet! Dus wij zeggen dat er niet bij. Vorig jaar hadden we 2 ruinen. Een Mill Reef x Wisconsin (halfbroer van de Numero Uno) en een Burggraaf x Corleone (halfbroertje van Turella) Nou de 1e had een OCD ook eruit laten halen. En de andere was een klophengst. Dus het gaat nu al beter dan vorig jaar!

Scum

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 23:18

Ben net terug van de bijscholing voor juryleden. Was echt niks aan. Een beetje naar de dvd kijken kan ik thuis voor de tv ook wel. En lezen wat er verandert is in de reglementen dat kan ik op internet ook wel.

Er werd niks gezegd over de beoordeling (of een andere manier van jureren). Ik heb nog meer gehad aan de bijeenkomst over de nieuwe proeven een paar maanden geleden.

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 23:27

oh wat stom scum!! was dus een nutteloze avond?!

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 23:32

Niet helemaal nutteloos. Nou mag ik weer een jaar jureren

Maar wel jammer dat ze het niet anders gedaan hebben.

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 23:51

Leuk filmpje Andrea..
Stonden idd veel SGW’ers in waaronder ik

@ Anja, lijkt inderdaad op Sammie zeg!!

Ik had wel een fijne les gehad. Sam was super hij sprong heel braaf en lette goed op enzo.
Trouwens veel commentaar gehad over m'n nieuwe frontriem
Hij is ook wel erg goud, zal van de week wel eens foto's maken, weet zelf namelijk nog steeds niet of ik hem nou mooi vind of niet

Alleen ik was weer een beetje aan het meeliften vanavond. Vind het zelf erg moeilijk om de afstand in te schatten en vooral als we dan een lange lijn naar een oxer hebben begin ik al snel te veel met m’n linker had te prutsen en voor ik het zelf doorheb rijd ik terug, geef weer gas en kom dan tot de conclusie dat er eigenlijk geen afstand is
Sam springt gelukkig echt ALTIJD, misschien zou het beter zijn als ie dat is niet deed
Maar ja moet misschien thuis ook wat meer gaan oefenen, spring nou alleen maar op de clubles..
Maarja vaak dus een te grote afstand, heb altijd zoiets van het is een oxer dus beter te vroeg afzetten dan te laat. Maar Sam springt veel mooier als ie wat meer verzameld is, springt ie echt heel mooi rond, wat natuurlijk lang niet zo goed gaat als je te vroeg afzet.
Op het laatst een lastig lijntje van twee steiltjes, toen echt heel lekker rustig, goeie afstand en toen sprong ie echt heel mooi rond en hoog erover. Maarja de keer daarop wil ik weer hetzelfde en dan lukt het gewoon niet meer zoals die keer ervoor

Beetje dubbel gevoel dus over de les, kwam er wel weer achter hoe lief Sam is, hoeveel die me vertrouwd en hoe goed die kan springen, maar kwam er ook achter dat ikzelf dus echt geen geboren springer ben

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 00:10

Kom eens een weekje bij mijn instructeur trainen Vief
Dat is precies waar ik vandaag ook mee bezig was. Alleen ik ga niet meer terug rijden en weer naar voren(dat heeft hij me al afgeleerd ), maar ga soms teveel met ot mee in zijn enthousiasme

Dat gevoel gaat wel weer over als het een paar keer fijn gaat. Ik kan ook met dat gevoel eraf komen en een paar dagen in de ring ineens met een heel ander gevoel rondrijden...We hebben allemaal weleens een mindere dag joh!

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 00:24

Kom op Vief! Jij doet het tenminste dat kan ik niet zeggen!!!

Vanmorgen ben ik voor het eerst van Laros afgesprongen Hij was zo enorm fris, als ik been gaf ging hij bokken en als hij terug moest ging hij steigeren. Uiteindelijk dook hij de bak uit en kon ik hem ECHT niet houden!!!
Ik heb hem maar even aan de longe gegooid zodat hij kon uitrazen. Daarna liet hij zich weer redelijk rond sturen. Vanmiddag even geshopt bij Divoza met het nieuwe baasje van Nirvana, dus die is wer in het nieuw!! En in de uitverkoop is alles leuker!!!

Morgen naar Alice met de nieuwe, ben benieuwd hoe het gaat. Hij voelt zich prima thuis en is erg aan het uitproberen wie de baas is.

reeskees

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 00:26

Biertabje schreef:
ik zag het andrea... net zoals wel meerdere oa vief, newforest, hesterV, Reeskees, lielle
gelukkig van mij alleen een gemaakte foto en niet mijzelf

BT er vlogen wel bruine paardjes voorbij, maar geen ReesKees

Leuk filmpje trouwens

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 00:39

nou ik zag je wel op de waterbak gaan hoor

kan iemand mij d elink geven van een carnvaltopic hier op bokt..?! dat zoekding werkt echt voor geen meter en ik heb geen idee waar ik moet zoeken

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 08:57

Mogguh allmaal. First today

Je hebt gelijk BT, op een andere computer zie ik veel meer foto's. En idd the flight of the waterbak...
Heel vreemd dat ie op deze ander computer meer fotos laat zien...

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 10:06

gomir schreef:
Kom eens een weekje bij mijn instructeur trainen Vief
Dat is precies waar ik vandaag ook mee bezig was. Alleen ik ga niet meer terug rijden en weer naar voren(dat heeft hij me al afgeleerd ), maar ga soms teveel met ot mee in zijn enthousiasme

Dat gevoel gaat wel weer over als het een paar keer fijn gaat. Ik kan ook met dat gevoel eraf komen en een paar dagen in de ring ineens met een heel ander gevoel rondrijden...We hebben allemaal weleens een mindere dag joh!

Tsjaa.. nu ik het zo nalees was het ook wel een dramatisch verhaal
Ga gewoon wat meer oefenen en dan komt het vast goed

*Tweedst*

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 10:33

drietest
RK: maf!!

Biem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 11:46

Viertest
Hee, ligt er bij jullie ok sneeuw ?
Ken ik weer niet rijden ...

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 11:47

vijftest nee hier ligt geen sneeuw! Ben druk bezig met school! Maar ga de witte wel rijden!

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 12:05

Sneeuw????
HIer schijnt een lekker zonnetje

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 12:15

Ja hier schijnt de zon ook!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 12:47

Het is hier bewolkt, maar wel droog!

Biem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 13:07

Ja er lagg net sneeuw
Het is nu alweer een beetje weg..

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 13:11

hier schijnt de zon

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 13:26

Jeeuuuj, de zon schijnt hier ook nu
Ga even m'n springzadel invetten en vandaag maar weer even het springuurtje van de week

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 13:59

Vief op het moment van het rijden zelf en daarna valt het je altijd even tegen..Kun je ook flink van jezelf balen..Maar moet je s kijken hoever je al bent gekomen met sam..En van hoever weg het allemaal moest komen..hier kom je ook wel doorheen! gewoon veel oefenen en het leren aanvoelen!

Verder schijnt hier het zonnetje ook heerlijk! heb net het hele huis schoongemaakt..op orders van vader Ksnap der niks van haha kan niet eens een wc schoonmaken maa okej..

Ik ben nu een beetje aan t regelen dat ik vervoer heb op de vrijdag voor de clublessen..maar wil niet echt lukken..

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 19:12

Ik dacht dat ik geen reactiemeldingen kreeg, maar er is gewoon echt niets meer geplaatst! Iedereen lekker naar buiten geweest vanmiddag?

Ik heb een lekker middagje gehad. Eerst m'n opa even geholpen, er zijn een aantal pony's die luizen hebben, waarschijnlijk opgelopen op een menwedstrijd. Dierenarts erbij gehad en nu moesten we het insmeren met een soort vergif. Hopen dat die ***beesten snel dood gaan! De pony's kregen helemaal kale plekken.

Toen even stal uitgemest en Madine opgehaald. Ik heb haar maar even weer wat netter gemaakt: staart bijgeknipt (hing bijna op de grond ), manen ook beetje bijgewerkt. Toen even lekker gereden en gesprongen. Ben er nog bijna afgevallen! Hahaha.
Ze was hartstikke enthousiast en ik had er best een flinke oxer staan. Ik had em al een paar keer gesprongen maar de laatste keer kwam het niet helemaal lekker uit, ik dacht dat ze nog een pasje bij zou nemen maar mevrouw ging vroeg af. En toen maakte ze zo'n gigantische sprong dat ik op haar hals belande Ik ben blijven zitten en ben weer in het zadel gekropen Daarna nog een paar keer gesprongen en ging weer goed.
Toen nog even ongeveer 1.5 km gegaloppeerd. Echt zo tof, ik kan ongeveer 1.5 km naar achteren galopperen over maïsland, aan een stuk door

Biem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 19:30

Kan het hier? Want ik heb een vraagje: ik wil foto’s in mijn profiel zetten dan doe ik bij de foto EIGENSCHAPPEN maar wat moet ik dan kopieeren? Want eerst doe ik wel gewoon [img] en dan moet de URL ertussen [img/]
Snappen jullie mijn vraag nog

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 19:33

Andrea: super zo'n eind galopperen!
Hier was het ook heerlijk weer! Vanmiddag naar Alice geweest, waar ook het zonnetje scheen. Kripton is een geboren crosspaard
Hij is vandaag over de haag en picknicktafel geweest en de wal opgesprongen. Hij vindt het geweldig!!!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 19:35

Biem: je moet het tussen [img] en [/img] zetten

JJ: Ja heerlijk is dat zeg, vooral met zulk weer!
Fijn dat ie het crossen zo fijn aanpakt!