Ik denk dat ik beter niet op de regio meteen B kan starten Ik zie een hoop mooie goedkope chabrakken in de Ooteman uitverkoop. Morgen maar even proberen wat chabrakken te kopen... Ik heb er echt heel weinig
Oh ja, grote uitverkoop bij Ooteman. Ga even kijken voor een hoedje van de week!
caro29
Geplaatst: 23-01-11 16:21
Ik zag de Ooteman verkoop ook al. Zit een beetje in twijfel want heb vorig jaar ruim 3 maanden moeten wachten op mijn hoofdstel. Ik zag ook al een paar gave dekjes. Volgens mijn ouders heb ik er genoeg maar die zijn al zo oud. Ik kan zelfs moeilijk afscheid nemen van de versleten dekjes
Ik heb één mooi chabrak en de rest is allemaal oud. Bij de meesten laten de stiksels ook los
caro29
Geplaatst: 23-01-11 16:28
Ik heb 3 hele mooie dekjes gezien bij Ooteman. 1 springdekje met bijpassend oornetje. Oornetje is alleen bijna duurder dan het dekje . Hopelijk is het er morgen nog... Moet ook nog goede handschoenen hebben want ik heb niks meer zonder gaten.
Eef_Bam
Geplaatst: 23-01-11 16:41
Bedoel je toevallig die Br Jos Lansink Caro, die is erug fijn, ik wilde eigelijk ook het oornetje erbij kopen, maar dat kan ik Bam niet aandoen !
Die vind ik ook mooi. Oornetje hoef ik niet. Ik heb nog een Isabel Werth oornetje liggen, en ben niet van plan hem te gebruiken
Eef_Bam
Geplaatst: 23-01-11 16:45
Oornetje kan best leuk staan (maar ook heel lomp bij sommige paarden), maar die van mij krijgt altijd jeuk aan zijn voorhoofd als hij gaat zweten, nog eens een oornetje erop kan ik hem echt niet aandoen. Bovendien denk ik dat een oornetje hem ook niet echt zal staan.
_Noor
Geplaatst: 23-01-11 16:54
Ik vind een oornetje ook niet sexy . Bovendien houdt Jer niet van dingen aan zijn hoofd (loslatend vlechtje in de voorpluk levert een hevig hoofdschuddend paard op en zo'n vliegengordijn wordt binnen 5 min vakkundig verwijderd).
Zit aan de studie, maar dat wil helemaal niet vlotten natuurlijk. Schat zo in dat ik het morgenochtend wel af krijg.. Ga toch nog maar even door. Straks brengt mijn moeder me naar de paarden, ga ik even voeren en dan hardlopend terug.
Jammer dat je debuut niet zo ging als gepland Mootje. Klinken idd als fijne trainingen Noor, Shanouk en Evie! Ik wil ook graag weer, ga eens kijken wanneer het weer kan. Succes met de studie iedereen.
Net lekker bosritje gemaakt met Vero, die was fris zat. Logisch ook na weekje vakantie.
ik vind oornetjes wel leuk Las dat er ook veel mensen lekker hebben getraind of op cc zijn geweest. Noor en Margreet hadden een leuk maar vermoeiend dagje in a'dam En verder zijn er héél veel mensen aan de studie!
hier is het gelukkig droog! Hoop dat het ook zo blijft, mijn bak is bijna weer rijbaar...
_Noor
Geplaatst: 23-01-11 17:37
Mootje schreef:
Dat is zo ver weg, Noor Morgen is de regenkans nog groter, misschien moet je toch maar gaan Was het nog gelukt met de schoenen?
Ik kijk het nog even aan! Ik had geen tijd meer om schoenen te halen helaas. Ga nu donderdag vanuit mijn werk even Hoorn in! Vriendin heeft ons vandaag ingeschreven voor de Marikenloop op 15 mei (incl. pastaparty na afloop ) .
caro29
Geplaatst: 23-01-11 17:41
@ eef wij hebben dezelfde smaak! @ bvw hier is het ook droog maasr mijn bak is nog steeds een zwembad (zoals gewoonlijk)
Oornetje moet ik standaard omdoen bij de merrie zomers. Die wordt echt gek van vliegen om het hoofd. Als het hard regent doe ik hem ook op want anders gaan we steeds schudden. Heb het er tegenwoordig standaard op tijden CC want het is gelijk ook geluiddempend. Zomer en winter