[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-10 20:55

Ja, de vorige eigenaar zit in het topic en zgt dat de blessure alleen via een scintigrafie naar voren komt.... Nu begrijp ik al eigenlijk niet dat je als eigenaar het risico durft te nemen om een afgekeurd paard te verkopen :o of je houdt haar, of je stuurt haar naar de eeuwige groene weiden, maar dat is mijn mening

kimdepim

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 21:39

Och jeej, nee zover heb ik niet gelezen :=

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 21:40

Goedenavond :)
Zweefvliegen was echt heel vet :D Dat opstijgen gaat hard zeg! En alles zonder motor! Was echt heel mooi :) Ik heb zelf ook nog even gestuurd en we hebben nog even zo'n scherpe bocht gemaakt dat ik via de vleugel de grond kon zien :D

Wat een topic he :oo
Wat onwijs erg voor de nieuwe eigenaresse! Wel ontzettend fijn dat ze het te weten is gekomen! Waar Bokt wat dat betreft weer goed voor is!

Lekker slordig dat je niet gebeld bent TG!
Fijn dat de wond er goed uitziet Benthe! En veel plezier bij SYTYCD!
Gelukkig liep Vero weer goed Sannn!
Lekker dat Corion even vrij heeft gehad Mootje
Jammer dat je morgen niet mee kan doen Kim

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 21:48

Mootje: vind dat ook echt niet kunnen! Als je als koper zo'n bericht krijgt schrik je je ook rot.
TG: wat slordig van de vereniging dat ze je niet afgebeld hebben! Ik zou daar persoonlijk niet meer heengaan om te jureren tenzij ze welgemeende excuses geven en met een goede reden komen waarom het vergeten is.
JN: fijn dat het met Anous de goede kant uitgaat!
Sann: fijn dat Vero weer goed loopt! Hopelijk toch niets aan de hand.
Kim: jammer dat je morgen niet mee kan doen.
Snoekiej: leuke ervaring dat zweefvliegen! Heb het nog nooit gedaan, maar lijkt me wel erg gaaf.

Het gaat nog steeds niet echt lekker vandaag. Ben iedere keer kotsmisselijk. Ik ga nu slapen!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 22:51

shanouk wat gaaf! :D
Sussie beterschap :(:)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 23:17

peanutbutter schreef:
Ik heb een 5 gangen brunch in een grot gereserveerd :D Is verlicht met 400 kaarsen en een openhaard en niet onbelangrijk in een grot, ook nog verwarmd :Y)

Wat gaaaf zeg!! :D Waar is dit Laura? Enne.. succes morgen ;) ..

@Billy: Jeetje... :\ Hopelijk wil dat hij dat handschoentje gewoon uitkakken.. (zout achter op de tong, gaan ze van braken.. is even niet zo lief, maar werkt vaak wel)..
@Snoekiej: Gaaf joh, dat je bent wezen zweefvliegen!! :D Lijkt me een leuke ervaring :) .
@Mootje: Wat een triest verhaal zeg.. Hoe er soms met paarden, maar ook met mensen om gegaan wordt.
@Teegee: Wat slordig van die vereniging! Best ascoiaal eigenlijk..
@JN: Fijn dat Anous beter gaat Benthe ;) .. Toch altijd fijn als je paardje de goede kant op gaan!
@Sussie: Beterschapjes :(:) ....

Pffff... vandaag bij een nieuw soort ingreep aanwezig geweest.. wordt maar bij 4 ziekenhuizen in Nederland uitgevoerd, waaronder het Leids Universitair Medisch Centrum. Het ging alleen niet zo heel erg goed bij deze patiënt :o , jammer maar helaas. De man was ook de slechtste van drie die gedaan werden vandaag. Kwam alleen kijken, maar ik stond er mooi van alles en nog wat aan te geven in deze behoorlijk acute situatie... :roll:

Begin maandag met een nieuw opleiding/cursus.. helemaal zin in!! Daar komt onder andere opnieuw reanimatietraining aan bod, ballonbeademen, hartritmes beoordelen, ECG's lezen, etc.. en uiteraard defibrilleren. Dus ik ben straks een wandelende EHBO post op SGW's _O- :') ..

Weer een lekkere week achter de rug, eergister en gister naar de bios geweest, daarvoor ook lekker druk geweest.. vanavond dus lekker rustig aan ;) . Heb voor Beer een Costumized Doggy Bagg gemaakt 8-) . Zelf de binnenzak genaaid en de hoes (trés chique :9 ...) en heb gewoon die balletjes en cederhout stukjes gekocht, dus heb voor weinig een hele gave hondenmand ;) (normaal betaal je hier zo'n €85.- voor).

Wootjekadootje gaat lekker.. beetje druhuk :):) en vrohoolijk :):) , maar de rooie gaat prima!! :+:

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-10 11:25

Lotte, Je bent erg druk dus! Leuk dat je met een nieuwe cursus gaat beginnen. Ik ben erg benieuwd naar Beer zijn nieuwe aanwinst, heb je een foto?

Pff, Ik heb mij voorgenomen om de badkamer grondig schoon te maken. Op het moment staan alle voegen in de voegenreiniger.... Bah, ik wil een interieurverzorgster O:)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 11:29

Goeiemorgen :wave:

Ik ben aan het werk, want er is vandaag landelijke Open Huizen Dag... Vanmiddag snel alles rijden en klaar maken. Morgen Diepenheim en vind het echt TE spannend :+

En wat een topic zag ik voorbij komen. Je zult maar de koopster van dat paard zijn.

@ mootje: zo groot is je huisje toch niet? Na vandaag kan je badkamer er weer voor een hele tijd tegen aan.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-10 11:32

Vriendin (makelaar) moet ook werken vandaag.
Huis is 90m2, maar de badkamer is ong. 8m2... Redelijk groot dus :o

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 11:33

Hehe ach.... je kan er weer tegenaan na vandaag. Gelukkig hoef je dat niet elke week zo mega grondig te doen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-10 11:34

Haha, dat is waar! Het was nu wel echt heel erg nodig... Hoe schoon de rest van mijn huis is, hoe vies de badkamer is!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 11:34

Haha... was het zo erg dan??? :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-10 11:40

Ik ben er maar 5 minuten per dag en als je de deur dichtdoet, zie je het toch niet meer :o

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 11:41

Ik bedoel maar. ... je woonkamer erg smerig zou ik erger vinden :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-10 11:44

Haha, Ik ga nu maar de wanden insoppen :Y)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 11:48

Je wordt nog een echte poetsmiep :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-10 13:02

De badkamer is schoon :D Pff, ik vind het huishouden (en bijbehorende boodschappen doen) echt niet leuk!

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 13:03

Ik heb weer even bijgelezen...

Ik ben deze week zo druk geweest, ben alle avonden weg geweest... ben er wel weer beetje klaar mee, vooral omdat ik nu dus ook geen tijd heb om te klussen...

Zometeen richting stal, eens kijken of we een sprongetje kunnen maken...

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 13:06

Lekker aan de poets Mo!
Rowo: Succes morgen. Gewoon knallen!!

Net gesprongen. Was echt een mooi concours. Hadden ook jonge paarden springen met mooi commentaar van J. Verkerk. Nog een aantal stamgenoten van Challenge (apart goed) zien rondgaan, maar helaas niet kunnen wachten tot wanneer z'n mams moest lopen.

Het liep eerste rondje op zn sloffen nul. Hij was totaal niet onder de indruk en was ook niet van plan bijster z'n best te doen voor die hoogte volgens mij... Barage was hij al scherper, helaas raakte ik de weg kwijt wat erg veel tijd koste.
Tweede rondje was hij echt niet meer geïnteresseerd en kregen we een balk. M begint pas vanmiddag na 2'en, dus dat zou wel heel lang wachten worden, plus dat we zo klanten krijgen.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 13:23

Ik heb mijn nieuwe auto...hij rijdt lekker!
Krijg ik net mijn nieuwe mobiel kom ik er achter dat ik de verkeerde heb besteld. Gelukkig kan ik hem ruilen. Niet zo'n handige actie.
Paarden hebben vandaag een wei dag of met andere woorden. Ik neem een vrije dag en zij lopen de hele dag in de zon. Vinden zij heel erg haha

Verder alleen wat bijgelezen.
@ mootje lekker aan de schoonmaak. Ik ga zo eerst even boodschappen doen en dan ga ik ook even poetsen. De badkamer is bij mij ook hard nodig.
@ Rowo succes morgen.

Zag dat topic ook voorbij komen. Wat erg voor de TS. Ben benieuwd hoe dat af gaat lopen.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 13:50

Ik ben vanmorgen rond half 11 naar het bos gegaan met Sofie. Even lekker een rit gemaakt van 1,5 uur. Ze vond het heerlijk :D het was lekker weer dus dat was erg leuk :D. Sofie had er erg zin in ook :+.
Bobo heeft toch een beetje auw aan zijn beentje. Dus die staat gewoon lekker in de wei. Maar even rustig aan de komende dagen maar niet rijden. Hopelijk geneest de snee snel.

Zal even met school opdrachten aan de gang. Vanavond werken in het hotel en ik blijf daar ook slapen. 1 baas is op vakantie een week en de andere baas is vannacht ook niet in de buurt. Dus ik mag 'oppassen'. Moet toch tot uurtje of 01.00 werken dus dan kan ik daar ook wel blijven :P.
Morgen ochtend dus een gratis luxe ontbijt en dan naar huis Sofietje rijden en om 12.00 weer werken in het hotel.

Aankomende week gelukkig weinig les op school. Maar er moet wel heel veel gedaan worden. Opdrachten die ingeleverd moeten worden, het project dat over een week ingeleverd moet worden etc etc. dus druk zat :P.

Caroline: Leuk een nieuwe auto! :D gelukkig kan je je telefoon nog ruilen.

Fijn dat je eerste parcours zo fijn ging PB!

Mandy: Paps had het ook al druk met de open huis dag vandaag ;).

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-10 16:21

Sjiek hoor, Slapen op je werk! Werk ze.

-:(- -:(- -:(- Iemand heeft mijn auto bewerkt met een scherp voorwerp. Er zit een kras van ong. 30cm tot op 't staal in mijn portier. De verfkrullen hingen er aan |(

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 16:32

Mootje schreef:
Sjiek hoor, Slapen op je werk! Werk ze.

-:(- -:(- -:(- Iemand heeft mijn auto bewerkt met een scherp voorwerp. Er zit een kras van ong. 30cm tot op 't staal in mijn portier. De verfkrullen hingen er aan |(

Niet je leidinggevende ???..... :D

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 18:18

Getver Mootje, dat is ook l*llig, wat is daar nou toch voor lol aan :(
Klinkt allemaal goed, Kim.
Caro heeft een nieuwe auto en een vrije dag.
PB heeft lekker gesprongen.

Ik ben lekker met Daimler aan het wandelen geweest. Die mag er nu 2x per dag even uit. Hij is erg lief. Vanmiddag foto's van hem gemaakt. Ik moet ze nog even op de pc zetten.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 18:36

Goeiemiddag!
Ik ben vandaag naar de O'neill uitverkoop geweest 8-) Heb 2 jassen en een paar truien gekocht :)
Daarna naar stal en Vorstin gereden. Wat een heerlijk weertje zeg! Was echt genieten! Vorstin ging echt giga lekker. Eerst een half uur gegaloppeerd en weer eens wat M oefeningen meegepakt, daarna nog een stuk draven en wat oefeningen. In de draf ging ze ook eindelijk weer eens heel fijn! Had aan het einde van het rijden trouwens wel een schimmel ipv een zwarte :Y) Al dat schuim!
Als het morgen weer dit weer is ga ik even lekker buitenrijden :)

Klinkt leuk allemaal Lotte!
Succes morgen ROwo!
Netjes gereden PB!
Fijn dat je je nieuwe auto hebt Caro!
Lekker buitengereden dus Kim!
Jeetje Mootje :oo Wat k.ut! Zou het idd niet je leidinggevende zijn geweest? Wel erg toevallig dat het net nu is gebeurd!