of je houdt haar, of je stuurt haar naar de eeuwige groene weiden, maar dat is mijn mening Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
of je houdt haar, of je stuurt haar naar de eeuwige groene weiden, maar dat is mijn mening

Dat opstijgen gaat hard zeg! En alles zonder motor! Was echt heel mooi
Ik heb zelf ook nog even gestuurd en we hebben nog even zo'n scherpe bocht gemaakt dat ik via de vleugel de grond kon zien 

peanutbutter schreef:Ik heb een 5 gangen brunch in een grot gereserveerdIs verlicht met 400 kaarsen en een openhaard en niet onbelangrijk in een grot, ook nog verwarmd
Waar is dit Laura? Enne.. succes morgen
..
Hopelijk wil dat hij dat handschoentje gewoon uitkakken.. (zout achter op de tong, gaan ze van braken.. is even niet zo lief, maar werkt vaak wel)..
Lijkt me een leuke ervaring
.
.. Toch altijd fijn als je paardje de goede kant op gaan!
....
, jammer maar helaas. De man was ook de slechtste van drie die gedaan werden vandaag. Kwam alleen kijken, maar ik stond er mooi van alles en nog wat aan te geven in deze behoorlijk acute situatie...
..
. Heb voor Beer een Costumized Doggy Bagg gemaakt
. Zelf de binnenzak genaaid en de hoes (trés chique
...) en heb gewoon die balletjes en cederhout stukjes gekocht, dus heb voor weinig een hele gave hondenmand
(normaal betaal je hier zo'n €85.- voor).
en vrohoolijk
, maar de rooie gaat prima!!

Pff, ik vind het huishouden (en bijbehorende boodschappen doen) echt niet leuk!
het was lekker weer dus dat was erg leuk
. Sofie had er erg zin in ook
.
.
.
gelukkig kan je je telefoon nog ruilen.
.
Heb 2 jassen en een paar truien gekocht 
Al dat schuim!
Wat k.ut! Zou het idd niet je leidinggevende zijn geweest? Wel erg toevallig dat het net nu is gebeurd!