Die van mij is dan echt een lummeltje rozenwater
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Maar het wendt wel
. 
als ik Vorstin tenminste kan houden 
) De opa van Vorstin, Flamingo, heeft op de Olympische Spelen gelopen. Vorstin heeft een broer die naar Amerika is verkocht en onder een jeugdruiter loopt, een broer die naar het WK jonge paarden mocht (maar daar een blessure kreeg), en een Z2 zus die nu fokmerrie is op stal. En ze heeft nog een volle broer, maar daar kan ik helaas niet zo veel over vinden. Ik weet wel veel over Vorstin's familie, aangezien ze nog steeds bij de fokker staat.

!
, ik ga even met Bam naar het bos, in het bos dichtbij kan je niet echt galopperen omdat er geen ruiterpaden zijn, nu schijn je via dat bos in een bos met ruiterpaden te kunnen komen (westerpark), ik hoop dat ik het kan vinden, ik heb een ietwat vage routebeschrijving gekregen van een stalgenootje
. 

Morgen rijd mijn instructice haar weer. Zal nu eens kijken of ik die filmpjes van gisteren op de computer krijg.
Ik ken helaas in die buurt niemand
Waar sta je dan ergens? Het Westerpark reed ik ook vaak toen ik nog op Zilverster (die manege er vlak bij) reed.
Moet daarvoor nog vlechten, want het heeft totaal geen zin om dat vanavond al te doen.
. Nudine is een gelderse en Jer een Karandasj uit een stermerrie van Concorde. Ik zie op paardenfokken.nl dat dit de Rania-stam is, maar dat zegt me helemaal niks

peanutbutter schreef:Hij is qua bloed opbouw wel mooi gefokt. Ik denk alleen dat niet alle nakomelingen uit dit lijntje op paardenfokken staan. Er zit nl aardig wat predikaten in de moederlijn, maar dan wordt als nakomeling alleen stb merrie genoemd bijv. Altijd jammer als dat niet compleet is.
. Fokker heeft ook lang getwijfeld om hem hengst te houden geloof ik. Maar daar was ie niet goed genoeg voor, dus hebben ze de moeder aangehouden en Jer verkocht. Blij toe
!
)

)
)
. En aan zo'n instructeur heb je inderdaad ook niks.
.
, toen nog even verder "gecrosst" en in verlichte zit en redelijk hoog tempo een parcoursje gesprongen. 
Lekker veel shoppen voor weinig
Schijnt echt graaien te zijn, dus de IKEA tassen gaan mee