[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

malloesje

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 23:33

Morgen zal ik bijlezen. Ik heb dus samen met Mandy gelest bij Anton. Fijne les en in alles wat ie zegt heeft ie zooo gelijk :j Zaps sprong lekker, paar kleine tips mee gekregen. Volgende keer gaat Fari aan de bak want die heeft het veel meer nodig. Op haar ben ik ook een echte prutser, plus dat Fari het hart ook al niet zo groot heeft.

Mandy; op het laatst ging het echt wel goed, ik hoop dat je na een aantal lessen dat gevoel sneller krijgt :j

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 00:27

Good evening! :D

@Snoekiej:
Super zeg van het secretariaat!! Dat is wel heel tof :j !!

Ik ben vanavond lekker uit eten geweest en hierna wederom naar Angels & Demons: Het Bernini mysterie.. Vriendin wilde hem zo graag zien en ik ook wel :o . Nu ik hem voor de tweede keer heb gezien vind ik hem wel beter, zie nu dingen die ik de eerste keer niet zag := ....

Wootje was lekker aan het klootviolen in het weiland, racen en bokken. Ik zag het gebeuren en ik dacht "Hey.. dat lijkt mijn paard wel :+ ", die kwam in volle galop aan zetten naar voren, zag ik draf ook niks op het land.
Op het harde daarentegen krabbelde ze nogal... En haar linkerhoef begint te scheuren, een teken van te klein beslag :\ , iets wat mijn gevoel al wel zei, ik vind haar linksvoor te nauw erop staan, hier is Wolin zo enorm gevoelig voor!!
Heb dus weer de smid gebeld en hij komt morgen nogmaals kijken, ik wil gewoon echt dat het ijzer eraf gaat en er iets voor in de plaats komt.
Ik denk echt dat het ijzer begint te werken, een week later.. *zucht* wat een getob.. ik zou zo haar ijzers er onder vandaan halen, ben het echt beu!

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 07:03

Snoekiej, fijn dat je het zo heb kunnen regelen!

WL, wat vervelend zeg, met die ijzers. Gelukkig staat die van mij blootvoets en gaat dat prima!

Goeiemorgen!

Zo even nog examen maatschappijwetenschappen ( ;( ) maken, moeilijk! Daarna ga ik eens eventjes lekker Amber springen en Khadya galoptraining doen :7.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 08:34

Goeiemorgen! :wave:

Gister avond even een paar uurtjes gewerkt, was wel gezellig :). Nu weer even naar Leeuwarden tot 6 uur :+. Ben morgen wel vrij dus dat is wel lekker. Naja moet om 12 uur wel beginnen op het werk :P.

Vanavond beide paardjes even trainen. Hoop dat het wat beter wil dan dinsdag :+ :=.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 09:16

Morning!!

Ik ga een dagje Ikea doen, gezellig!! :D
En vanavond komt de smid weer voor Wolin...

Fijne dag allemaal :wave:

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 09:17

Lotte; veel plezier
Marije; heel veel succes!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 09:37

Goedemorgen!

Ik zie dat Rowo en Malloesje gisteren springles hebben gehad. En Rowo je leert die knop vast wel omzetten. Duurt misschien even maar oefening baart kunst!
Snoekiej: fijn dat ze zo meedenken in Vrouwenpolder. Maar ik hoop toch echt voor je dat het niet nodig is!
WL: veel plezier in de Ikea!
Kim: het weer zal vast wel beter zijn dan dinsdag. Hoop tenminste niet dat er weer zo'n storm komt.
Marije: succes met je examen!

Daarnet al bij Pancho geweest. Hij heeft zijn medicijnen voor deze ochtend al weer binnen en staat nu buiten. Ik zette Vivre in haar wei. Gaat ze eerst braaf eten. Ben ik halverwege de bak (die bij haar wei zit nu) komt ze achter mij aan draven. Komt ze nog een kroeletje halen. Daarna even rollen en hup weer in draf richting wei. Tis wel een schatje hoor!

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 12:56

Examen ging prima, goed genoeg in ieder geval!

Even een oproepje!
Iemand die naar Vlietlanden en Lunteren gaat die met mij mee wil rijden/waar ik met mee kan rijden?
Vlietlanden ben ik al ingeschreven voor de oefencross. Als iemand bij mij in de buurt woont (omg. Leiden) kan ik die oppikken/iemand anders mij. Lunteren lijkt mee een hele toffe cross om te oefenen, en zou iemand er een plezier mee willen doen om die mee te laten rijden!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 13:58

Hoi allemaal..
echt al een poos niet meer hier geweest ivm werk etc..
bijlezen ga ik nog doen..

van maandagavond..hoop dat jullie ook een berichtje achterlaten
[SGW-ITP] Oliver @ Training Bussloo

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 17:07

Goeiemiddag :)
Ik zat vanochtend om 9 uur al op Vorstin!
Vandaag ook mijn enalaatste examen gehad! Engels. Het ging goed. Nu alleen frans nog.
Straks ga ik een workshop bonbons maken doen, lache man :D

@ Marije, ik woon wel in de omgeving Leiden, maar wij hebben een auto die 2 paarden mag trekken. Oh, en ik start de SGW, geen oefencross :+ Lunteren ga ik ook niet heen, vind het geen fijn terrein.
@ Marloes, klinkt goed :D
@ Lotte, wat een getob met Wolin zeg. Kan me voorstellen dat het lastig is.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 17:30

Hoi!!

Net pas terug van Ikea, heeeeeeeeeeeeeeerlijk geshopt, best wel dingen die je uiteraard weer niet nodig hebt := , maarja...

Ik heb ook een houten opstapkruk gekocht, hier kan ik tenminste niet doorheen zakken :D

@Snoekiej: Ja ik ben echt bereid om die ijzers er hup zo onderuit te laten halen, ik word er echt niet goed van.. nouja, ik laat de smid er weer naar kijken, even overleggen, ik wil gewoon dat die ijzers er anders onder gaan.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 17:33

Het belangrijkste vind ik dat Wolin prettig op de voeten loopt, haar welzijn staat voorop natuurlijk

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 17:43

Snoekiej, dat gaat vast niet werken met de tijden etc. ;)!
WL, ben benieuwd wat de smid zegt.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 18:06

WL: die houten opstapkruk van de ikea hebben wij ook en zie je op concours echt uit elke vrachtwagen komen!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 18:42

Ik heb een hele degelijke inklapbare kunststof opstap. 2 jaar terug bij de Blokker gekocht. Echt een heel stevig en degelijk ding!
Dat je 'm in kunt klappen vind ik ideaal. Scheelt een hoop aan ruimte.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 19:27

Oh WL, wat herkenbaar met die rottige hoeven :(

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 20:00

Gisteren weer heerlijk op Bul los gereden, er waren nu ook wat mensen in de bak en uiteraard houd de een meer rekening met je dan de ander, maar goed......feit blijft dat Bul dus wel een beetje bang lijkt te zijn met anderen die recht op hem af rijden, dus dat moet ik even heel goed in de gaten gaan houden. Er is al iemand die aangeboden heeft bij mij in te rijden en dan kan ik hem laten wennen dat andere paarden ook net als hij werken. Hij hinnikte verder niet dus dat was uitstekend, diegene die dus geen rekening kon houden met een jong paard in de bak die ook nog eens vast zat aan de longe heeft mij dus tegen het schot gereden, niet echt fijn voor Bul''s ervaring dus.... _-:(

Dat harry horse elegance jasje heb ik gekocht, maat 34 maar weinig model zit er dus in, hij zit heel mooi, maar was veel te breed mouwen te lang en hij bolde op van achteren doordat hij bij de taille wel goed lijkt maar boven niet, vreemde maten hanteren ze daarin. Ik ben er mee naar een coupeuse gegaan en die gaat alles innemen want het idee van dat jasje vind ik wel heel erg mooi, maar ook zij vond de verhoudingen in het jasje erg vreemd en niet echt kloppen met een maatje 34.

Bul heeft nu een week vrij, want met hem ga ik volgende week donderdag naar de keuring, dus even zijn hoofd leeg laten.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 21:03

Ik ben net weer op concour geweest, ging lekker, had helaas één balkje...
Frits sprong echt lekker, dus ik ben super tevreden! En we hadden ook nog een wp, dus mogen we niet klagen :D
Hij had wel last van stress voordat we erin moesten!
Frits gaat dan heel erg zuchten en met zijn ogen draaien, heel apart!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 21:03

Goeieavond!
@WL: Hopelijk heb je het probleem kunnen oplossen met de smid en gaat Wolin weer lekker lopen!
@Snoekiej: Fijn dat je examen goed ging!
@Malloesje: Fijn dat je een lekkere springles gehad hebt bij Anton.
@Bianca: Fijn dat Bull ondanks alles toch zo braaf blijft!

Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest en ik ben gipsvrij nu :D Het voelt nog erg raar en mijn pink en de zijkant van mijn hand zijn nog erg pijnlijk. Verder is er eigenlijk nog maar weinig van mijn hand over :o Moet nu rustig aan proberen weer te gaan bewegen en over 2 weken terug. Dan gaan ze verder kijken wat er gaat gebeuren.
Net ook weer een super fijne dressuurles gehad met Jipje, had eindelijk weer het lekkere gevoel. Hopelijk kunnen we dat weer gaan vasthouden. Vanmorgen al heel vroeg Nika gesprongen om toch weer wat aan het vertrouwen te gaan werken, gelukkig pakte ze lekker aan.
Nu ga ik eerste eens fatsoenlijk douchen, heerlijk :P

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 21:16

Fijn dat je gips er af is en je lekker kunt douchen JN!

Ik heb vandaag mijn ariat Bromonts uit Engeland binnengekregen. Helaas zijn het de zwarte ipv de chocolate die ik besteld had.
Gaat wel opgelost worden, heb al contact met de verkoper, maar het is wel een beetje teleurstellend als je denkt je laarzen te hebben, maar de verkeerde blijken te zijn.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 21:39

Jn: wat fijn zeg!
Bianca: tja je hebt van die mensen.

Vandaag druk dagje gehad, morgen laatste dag stage. Zaterdag gaan we t/m maandag op clubkamp :D gezellig :D.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 21:39

Jeetje Simmie, das wel heel erg zuur zeg. Krijg je de bruine nog opgestuurd?

@ benthe: fijn dat het gips eraf is. Hoe lang heb je er mee gelopen totaal? Kan me voorstellen dat het mega onwennig is nog.

@ bvw: gefeliciteerd met je winstpunt. Toch knap hoor in de M :j

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 21:41

Dat is wel vervelend Simmie. Hopelijk is het gauw opgelost!
JN, lekker dat je gips eraf is! Lekker is dat dan he, als je weer normaal kunt douchen :P
bvw, gefeliciteerd met je wp.
Lotte, dat krukje zie je echt heel veel! Wij hebben er eentje in huis, maar willen nog een voor de paarden. Voor die 10 euro is het een heel degelijk ding!

Mijn les vanavond ging ook wel lekker. Morgen maar even zien waar ik aan toe kom, als rijden niet lukt dan maar even longeren. Morgen namelijk ook weer een drukke dag, eerst naar school en weet niet hoe laat ik klaar ben. Moet om 16.00 uur ook weer werken, tot 21.30 ofzo. Als ik daarvoor nog tijd heb moet ik maar wat klaarmaken voor de wedstrijd, want heb zaterdagmiddag nog weer wedstrijd terwijl ik zaterdagochtend ook weer moet werken := Niet veel tijd dus om voor te bereiden...

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 21:43

Simmie, balen dat de laarzen niet goed zijn!

Jn, fijn dat je gips eraf is!

bianca1980, ik vind het zo'n prachtig paard, Bull. Djeez!

Ik heb Amber en Khadya ook lekker flink afgetuigd. Eerst half uurtje met Amber flink gedressuurt (ja als het beest braaf is moet er gebruik van worden gemaakt ook :Y)) daarna lekker een 20 minuutjes gesprongen.
Khadya eerst een half uur gedressuurt (het beest is ongeveer een jaar niet serieus gereden, wordt nu wel mee rondgehobbelt maar staat voor de rest zijn talent te verdoen. Het zou zo'n goeie SGW pony zijn.) en daarna een kwartiertje ren-galop trainingen op voorbereiding van het ponyrennen.
Morgen vrij, maar vroeg eruit om paard te rijden. Moet 's middags op mijn neefje passen (het kind heeft geen oppas meer nodig, maar ik wel geld :P)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 22:11

Ja, ik krijg volgende week woensdag de bruine ariats. Wordt dus prima geregeld.

Marije, " lekker flink afgetuigd"?!