Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rowo schreef:@ ilse: dan is het idd wel fijn dat je L hc doet. Ik heb ook altijd een super slechte voorbereiding op het seizoen. Best slecht!!
Nat1503 schreef:Rowo, ik vind ze ook niet mooi maar ik heb van alles geprobeerd en alles knelt ergens!! Ik ben ook niet echt blij van mijn champignon op mijn hoofd.
Ik vond je filmpje leuk om te zien, je paard loopt braaf door het parcours en trekt fijn naar de hindernissen toe. Leuk beeld om te zien.
Scum schreef:Ik hoef zelf geen GPA te proberen. Die passen gewoon echt niet op mijn hoofd.
De meeste die zitten aan de zijkant los, en knellen aan de voor en achterkant.
De HH kwam nog het dichtste in de buurt, maar daar zit ik weer te klooien met mijn 56,5 die niet bestaat.
Snoekiej schreef:Ingrid, ik heb zelf nooit les van Jeroen Heymans gehad, maar ik geloof dat die wel goed lesgeeft. Hij komt hier wel eens langs. Hij had eerst een stal in Hazerswoude-dorp, maar dat heeft ie verkocht, ik weet niet waar hij nu zit. De eigenaren van de stal waar Vorstin staat hebben de stal van Jeroen gekocht, en dat wordt nu helemaal opgeknapt.
Snoekiej schreef:Wij zitten nu aan de Rijndijk, maar er zijn plannen om langs de N11 (aan die kant dus) een groot natuurgebied te maken. Dan zou de boerderij waarin Lilian woont wel mogen blijven staan, maar de stallen, bakken en al het weiland zou dan wegmoeten. Er is natuurlijk wel weer gedoe met de plannen, dus wanneer ze weg moeten en of ze wegmoeten is niet zeker. Nu hebben ze dus Jeroens stal gekocht, en Bert (man van Lilian) is ondernemer, dus die gaat er lekker aan klussen. In principe is de stal daarna weer voor de verkoop, maar als ze op de huidige plaats wegmoeten, gaan we dus verhuizen.