Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik heb het geluk dat ik een enorm braaf paard heb dat zelfs bij een onzeker momentje blijft meedenken dus ik ga alvast beginnen met B in Overpelt. De rest zien we dan wel weer 
, echt interessante cross-actiefoto's hebben we nog niet (op een wel heel spectaculaire steigerfoto na, die komt nog wel eens
)

't Is mij toch een té onvoorspelbare trut. Aleja tis wel een toffe hé, maar 'k ben er weeral van gevallen. En al tweede keer op korte tijd. Dus verstandigst is dat ik stop met haar in verband met mijn enkel... 'k Heb gisteren met haar gereden om te oefenen voor de oefenjumping morgen (die ik nu niet meer meedoe). Ze heeft al ne karakterkopke da weet ik maar ze haalde toch serieus haar trukendoos boven gisteren dat mij wat te veel is geworden. Ik rij haar los, al goed en wel. Sprongetjes stonden al klaar, kruisje langs lange zijde hoefslag, rechtje langs andere lange zijde. En een dubbeltje van 2 kruisjes op de diagonaal. 't Was écht max. 60 cm, wss 50 cm maar zelf de meeste sprongetjes. Ik spring eerst op gemak kruisje en rechtje. Dan die dubbel, direct goed van afstand en ruim genoeg erover. Ik wil die dubbel opnieuw doen, begint ze al 10 meter ervoor te staken. Reageerde niet op m'n been, ik geef ne tik met m'n zweep (zo'n gewatteerde jockeyzweep) en begon ze daar knoerten van bokken te geven. En derna was ze niet meer te rijden. Wegschieten, bokken, stoppen op belachelijke sprongetjes, ... Keihard gevallen erna, 3 vingers aan 't bloeden maar ik moest persé nog een sprong pakken, dus nog kruisje gesprongen, afgestapt en teugels in handen geduwd van iemand anders. Amai 'k was ze echt beu... En vooral met mijn enkel wil ik geen risico pakken. Want toen dat 'k zo aan 't vallen was direct denken aan m'n enkel dusja... En 't is ook niet veilig zo'n onvoorspelbare. Nuja 't is ene dat nooit echt goed is doorgereden, en met zo'n karakterke, da blijft gemakkelijk zitten in da kopke.
Al enkele toffe tegen gekomen, maarja nog te vroeg. 
Vragen kan geen kwaad.

Maar nu met mijn enkel is 't wel delicaat, en ik wil het nu echt niet verpesten voor die operatie de 24e. 't Is wel juist in de week van Flanders Horse Expo waar we met stal naartoe gaan. En als het een 'ingrijpende' operatie is, moet ik weer in het gips. Maarja dan gaan we maar zo naar FHE.
. In de les gaat alles goed en durf ik veel meer precies
. 
is wel misschien wat ver voor antwerpen, geen idee. Maar is wel een leuk terrein! Daaphh schreef:Die wat ik net zeiis wel misschien wat ver voor antwerpen, geen idee. Maar is wel een leuk terrein!
een uur rijden bijvoorbeeld is helemaal geen probleem voor ons, ik heb toch zelf een van en rijbewijs.