[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 09:48

Lelie, Spierpijn van het hardlopen van gisteren :=
Werk ze....

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 09:50

Morgen!

Mendy, zag de startlijsten inderdaad. Ik had gevraagd of ik aan het einde van de b kon starten, sta ik nog op nummer 6. Dus heb er even achteraan gemailt. Want ik sta ook pas als 9e in de L, dus wilde er eigenlijk op kunnen blijven zitten.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 09:52

goedemorgen ladies!!!!

even (pffff :P ) bijgelezen!

@ suikermeisje: Die 'pot' was dan wel heel duidelijk over d'r voorkeuren. Ik heb er ook totaal geen problemen mee, als ze maar niet opdringerig worden (homo's dan). verder is de halve paarden/dressuurwereld homo, dus je raakt eraan gewend. Zijn vaak ook erg gezellig. (en hoe meer homo's, hoe meer vrouwen er over blijven :P )
@ vief: jij mocht toch niet kopen??? ik verwachtte trouwens bij het aanklikken van de foto een ander 'setje' :P
@ marijke = blij met verzekering en extra centjes!
@ TG: heel verhaal over vossie, hopelijk valt het mee met de schouder en zijn die maanden stalrust afdoende..
@ Sannn = niet alleen gevaarlijk met oog op rhino, maar ook andere ziektes en gevaarlijk gedrag.., als dat hier zou gebeuren geloof ik dat ik ook even mijn bek moet lostrekken...
@ Marijke: komen jullie de 17de of 24ste nog oefencrossen bij ons?
@ lau: beterschap
@ FE: weer helemaal fit dus!!
@ suikermeisje: lijkt me erg naar om te horen zeg, zeker ook zo jong, al is het altijd verschrikkelijk.

Ik ook weer topfit!!, gisteravond Noor nog even dik ingemaakt met wordfeud, en margreet nipt verslagen, (vervolgens speelde ik natuurlijk vals volgens moeder en dochter :P )
daarna van 21.50 tot 7.10 heerlijk geslapen!!! (en gedroomd over mijn crossdebuut dit najaar... pffffff :P )

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 10:05

Morgen! :wave:
Nou ik heb Exloo gister overleefd! Baal wel een beetje van mezelf. Eerste rondje (BB) begon heel goed, lekker fanatiek. Op hindernis 4 ging ik twijfelen (vraag me niet waarom???) dus Draakje in de staak. Heb haar er dus ook niet meer overheen gekregen. Heel erg getwijfeld of ik het 2e rondje wel ging starten (B) maar uiteindelijk toch maar gedaan, ik was er immers toch nog. Toen ben ik even flink boos op mezelf geworden en het ging veel beter. Hindernis 2 een stop, mijn eigen stomme fout. Ze ging veel te hard en ik zag al voor me hoe ze op het laatst toch ging stoppen en ja hoor, dan gebeurt dan dus ook :( Hindernis 4 lekker fanatiek aangereden en die sprong ze zo. Bij hindernis 5 keek ik zelf weer teveel naar de hindernis dus dat ging mis. Daarna niet meer getwijfeld en toen ging draakje dus ook mooi door :) .
Echt zo stom, het is puur mijn eigen fout dat ze stopt. Ze pakt de laatste tijd heel fijn aan dus ik moet het mezelf afleren om te gaan twijfelen. In principe laat ze mij echt niet meer zitten (totdat ik het zelf verpruts natuurlijk). Ik wil nu even elke week gaan springen, meer voor mezelf dan voor paard :+

Lelie: Wel goed dat je dan voor jezelf gekozen hebt en iets heel anders bent gaan doen!
Suikermeisje: Jemig wat verschrikkelijk! Zo jong nog :(:)
TG: Wat vervelend allemaal zeg. Hopelijk knapt Vossie wel weer op na die paar maanden
Sann: Wat belachelijk zeg! Kan me ook voorstellen dat je onzeker wordt van de Rhino verhalen

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-12 10:17

freggle is fit haar bed uit gekomen
lau beterschap
vief raar van de bank. vaak komt dat inderdaad apart
jantine ja vond het ook raar. heb ik ook nog wel gevraagd hopelijk doen ze er wat mee
jeroen heeft in zijn dromen een crossdebuut gemaakt. hoe ging het??
anthea mooi dat je zelf weet waar de fouten zitten met het springen. komt vanzelf wel goed

zo hondjes waren vanmorgen wel vroeg als wekker. half uurtje gelegen nog maar als ze telkens beginnen te blaffen schrik je net zo hard weer wakker.
dus er maar uit gegaan. heb paardjes al gedaan, al half uurtje de was weg gewerkt
nu boven mijn klerenkast maar eens opruimen en dan vanmiddag werken.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 10:19

@ itsme: zondagmiddag, op het drukste moment languit in de waterbak..... :P

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 10:21

_O-

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-12 10:21

_O- had het graag willen zien irl

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 10:25

ach, eerst maar eens zien dat het veulen eruit komt, alles goed gaat en dan eerst maar eens dressuurmatig aan de gang, wat sprongetjes en dan eens kijken of ik het echt ga doorzetten.., en of ik hier dan ook echt 'legaal' mag vertoeven :P

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 10:26

Stoer Jeroen!! Ik vind dat je het gewoon moet doen. Ga je met die van Dienke dan crossen? Winola lijkt mij nl een beetje zonde van haar dressuurkwaliteit :P

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 10:27

Winola mag ik ook niet mee crossen (mag er uberhaupt niet meer op :P )

Maar dropke zit inderdaad voorzichtig wel een beetje in de planning..

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 10:30

Jeroen had een natte droom.....
Anthea ik had je BB "rondje" gezien. Naar h4 twijfelde je misschien zelf de eerste keer maar de 2e en 3e keer kwam naar mijn idee vooral je "draak" in opstand. Heb je B rondje niet gezien want toen was ik zadelen

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 10:30

@ bvw: :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 10:38

Freggle_Edge schreef:
Leli, hoe lang geleden heb jij de opleiding voor DA gedaan?

Thanks Lautje. En beterschap.

Suikermeisje, dat is echt kl*te nieuws zeg. Echt erg als je zo jong bent en dan al zo een ernstige ziekte hebt.

Ja inderdaad.
Ik heb nooit moeilijk gedaan over m'n diabetes. Het had zo kunnen gebeuren dat ik kanker kreeg ipv dit.
En nu ga ik er wel meer bij stilstaan. Net zo oud als ik...

Lau beterschap :(:)

viefdepief schreef:
Lau: Beterschap!
FE: Fijn dat jij je zo fit voelt vandaag :)
Lelie: Bijzondere carrièreswitch, maar als je ongelukkig wordt van je werk zou ik ook snel wat anders gezocht hebben.
Mootje: Zo'n spierpijn?

Ik zou een mini-paard toch wel een beetje jammer vinden al zou ik er prima oppassen. Vind maatje Woll gewoon een stuk stoerder 8-)
Zal maar eens een ontbijtje maken en dan met Woll naar de fysio.
Kreeg gister de begeleidende brief bij mijn nieuwe pinpas, snap niet dat ze die niet bij de brief met de nieuwe pas gestopt hadden. Nu weer voor niks naar een betaald nummer moeten bellen voor uitleg :\

Ik wilde eigenlijk een klein paardje, maar dat grote bevalt me nu ook wel heel erg goed. Al is het wel meer uitmestwerk :+

Mootje schreef:
Lelie, Spierpijn van het hardlopen van gisteren :=
Werk ze....

oeps! iets te fanatiek geweest. Ik had dat altijd met school, trainde nooit thuis maar liep de 5km records :+ Alleen 2 dagen lang kon ik daarna niet meer lopen :P

Anthea, jammer dat je zelf gaat twijfelen. Ik heb het ook gehad omdat die van mij weleens een balkje eraf tikt en dan word ik onzeker. Met de B pony nooit last van gehad, die deed alles enige wat ik moest doen was sturen (ideaal zo'n pony). Heeft ook echt nooit geweigerd. Af en toe een balkje in het parcours maar dat kwam omdat ze dan te hard ging en vlak ging. Hoop nu met Dakar weer meer vertrouwen erin te kunnen krijgen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 10:39

Morning!
Alweer lekker vroeg eruit op de vrije dag, hardgelopen en nog fanatiek meegedaan met mijn fitness-app ( :') ). Nu een paar uurtjes werken, vanmiddag Jer treiteren en alle spullen voor morgen bij elkaar zoeken. Moet nog even een nieuw ampul in mijn AJ zetten.

Bijlezen doe ik dus even een andere keer, anders loop ik weer achter de feiten aan.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-12 11:42

noor je fitness app? nog niet van gehoord.

zo heb al geen zin meer met de kleren kast.. heb de broeken, en lange shirts opgeruimd. alles nakijken wat ik nog draag ja of nee en anders weg ermee..dus dat stukje is al wel behoorlijk uitgedund
paardenspul is het meeste werk maar dat laat ik dus ook het langs zitten

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 11:54

Haha Mendy, Zoveel werk is het toch niet? Ik was met een uur klaar. Ik moet nu alleen nog de ladenkast doen :O

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 11:55

Zucht, weer verkeerde topic :o?
Laatst bijgewerkt door Mootje op 02-03-12 12:04, in het totaal 1 keer bewerkt

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-12 11:57

nou mootje heb behoorlijk veel spul (wat ik eigenlijk weinig aan heb)
maar alles loshalen en weer opvouwen enz. ga vant weekend of anders voglende week wel verder

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 11:59

Kun je niet gewoon alles opgevouwen uitzoeken, of weet jij echt niet wat je in je kast hebt :')
Dat scheelt al enorm veel tijd!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 12:05

Even vanuit de auto: Mijn nieuwe paard is helemaal goedgekeurd!!!! We zijn nu onderweg naar huis!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 12:06

*\o/* Toppie Shanouk!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 12:09

super shanouk! Gefeliciteerd :D

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 12:10

proficiat snoek, gaaf!

itsme, daar ben ik dus ook mee bezig. Heb al een enorme stapel staan voor de kringloop, en ik heb nog wel een kast te gaan. Al mijn boekenkasten heb ik al gehad gelukkig.
En daarna zijn idd de paardenspullen aan de beurt.

TG, balen zeg! Hopelijk komt het allemaal weer goed.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 12:23

Lees dat Bathmen erg gezellig was! Mooi concours altijd.

Mo, hoeveel ben je al kwijt?
Leli, wat een gave kruising!
Marijke, wat lekker die extra pleuries met de baby op komst!
Caro, hoe gaat het met de spierpijn?
Danielle, ik stuur je wel een pbtje.
San, ze kunnen niks testen eigenlijk. Het enigste wat we weten is dat ie niet compleet door is. Herstel is wel mogelijk maar het kan ook maar zo zijn dat het een jaar of langer gaat duren. Dus 2-3 maanden boxrust is in het gunstigste geval zoals het er nu uitziet.
Anthea, toch goed geëindigd!
Jeroen heeft stiekem crossplannen!
Noor, lekker dagje!
Shanouk, gefeliciteerd!!!!

Do gaat volgende weer naar Jeroen H., wordt ie verder doorgereden voor verkoop. Ik ben aan het twijfelen we de 3 jarige ophalen uit Friesland, wel leuk om daar een beetje mee aan het prutsen te gaan. Maar met huis zal het ook wel druk worden. Volgende week tekenen bij bank! Dat is snel gegaan zeg.