Noor, Margreet en alle familie, Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd. Ik zit met een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen. Ik hoop dat jullie op een 'mooie' manier afscheid van elkaar hebben kunnen nemen en dat dat enigzins troost kan brengen. Heel erg veel sterkte met het enorme verlies.
jipje_niekje
Geplaatst: 18-04-11 20:22
Noor, Margreet en de rest van de familie en vrienden gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd toegewenst! Een brok in mijn keel, tranen in mijn ogen dat het zo snel heeft moeten gaan bij jullie Hopelijk hebben jullie nog op een 'mooie' manier afscheid van elkaar kunnen nemen. Nogmaals woorden schieten te kort
mistid
Geplaatst: 18-04-11 20:29
Lieve Margreet en Noor, veel sterkte met dit ontzettend grote verlies. Tranen in m'n ogen, brok in m'n keel, hier zijn gewoon geen woorden voor. Heel veel sterkte in deze erg moeilijke tijd
Het kippenvel schiet mij nu over mijn rug en krijg gewoon tranen in mijn ogen.... Noor, Margreet en familie gecondoleerd en heel veel sterkte de aankomende tijd.
EvelienH
Geplaatst: 18-04-11 20:31
Noor, Margreet en de rest van de familie gecondoleerd en heel veel sterkte!
Jetske
Geplaatst: 18-04-11 20:34
Noor en Margreet heel veel sterkte met het enorme verlies .
Lees normaal eigenlijk alleen mee maar wil Noor, Margreet en de rest van de familie toch even heel veel sterkte wensen met dit grote verlies. Voor zoiets vreselijks zijn eigenlijk geen woorden..
texelse
Geplaatst: 18-04-11 21:00
En nu staat jullie wereld dus al stil................. Wat is dit ontzettend snel gegaan. Twee weken geleden nog met hoop terug gekomen uit Keulen, en nu is het al afgelopen. Wat kan het leven toch ontzettend oneerlijk zijn.
Heel veel sterkte met het verlies van Jan, jullie man, vader en opa, uiteraard ook van Chris en de meiden.
Noor & Magreet & de hele familie: Gecondoleerd met dit verlies. Tranen schieten me spontaan in me ogen omdat ik moet denken wat voor naar moment het voor jullie om die tijd moest zijn. Ik krijg er een brok van in me keel.... Heel veel sterkte de komende tijd!
Annetje
Geplaatst: 18-04-11 21:16
Jeetje. Noor en Margreet, wat is dat ineens ontzettend hard gegaan... Ik kende hem niet eens, en toch heb ik een traantje moeten laten. Ik kan me niet voorstellen hoe groot de leegte moet zijn die jullie nu voelen. Ik hoop dat jullie nog een 'fijn' afscheid hebben kunnen nemen. Wat ontzettend verdrietig dit...
Noor, Margreet en de rest van de familie gecondeleerd. Heel veel sterkte de komende tijd, we leven allemaal heel erg met jullie mee. Ik zit nu tranen met tuiten te huilen, wat moeten jullie dan wel niet...
heleenxx
Geplaatst: 18-04-11 22:03
Jee, wat een verschrikkelijk slecht nieuws. Ik heb nu echt even de tranen over mijn wangen lopen en leef echt heel hard met jullie mee, Noor en Margreet. Heel erg veel sterkte!
_lautje_
Geplaatst: 18-04-11 22:10
Noor en margreet en de rest van de familie gecondoleerd met dit grote verlies. Zit nu net als meer hier met een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen. Ook van mijn Moeder heel veel sterkte gewenst.
Laatst bijgewerkt door _lautje_ op 18-04-11 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt