Niet bijgelezen, even roseetje drinken en dan slapen. Morgen om 6 uur weer de wekker.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
caro29 schreef:@ sanurie Ik heb ook nog een heethoofd staan. Is nu 17 jaar oud en die moet je in haar waarde laten. Stopte nooit maar hoe meer je probeerde te regelen hoe meer je ging stuiteren. Zij heeft ZZ bij de pony's en Z bij de paarden gelopen terwijl zij maar 1.54,5m is. Dit jaar hoop ik haar weer uit te brengen als zij weer goed is onder het zadel. Zij is 7 jaar niet onder het zadel geheeft en ik ga met haar in de BB/B beginnen. Dat gaat nog wat worden hahaha. Met zo'n dier rij ik alleen in de B om weer kilometers te maken. Stijlpunten maken mij dan niet uit. Het hete van je paard/pony heb je nodig voor het hogere werk. De kunst bij zulke dieren is om heel stil te zitten en toch een manier te vinden om controle te krijgen zonder dat het een stuiter/krabbelpartij wordt. Kwestie van lekker veel parcoursen te rijden