Heb even heerlijk uitgeslapen! Was wel even nodig na zo'n weinig slaap-nachtje door de storm en het onweer. Moest er ook al voor zes uur uit gisteren vanwege mijn tentamen. Zojuist bij Pancho nog even zijn appelmoes-medicijnen-mix naar binnen gestopt met een spuitje. Ze moeten nog even binnen blijven nu, want ze zijn het gras aan het maaien. Dus straks als ze daar mee klaar zijn, weer die kant op om ze buiten te zetten.
Simmie en Tientjeh: sjiek jasje!~ Snoekiej: snap dat je Vorstin echt beu bent! Zou idd ook hulp gaan zoeken. Hoop dat jullie er dan samen beter uitkomen! WL: zulke dingen gebeuren altijd als je iets moet inleveren. Heb een keer gehad dat mijn pc crashte een uur voordat ik iets moest inleveren. Moest ik in een uur een opdracht maken waar ik al weken mee bezig was ... gelukkig wist ik nog wat er ongeveer allemaal in stond. Was wel even stress. Is het bij jou nu gelukt? Malloesje: veel plezier met je les vanavond! Vief: presentaties zijn ook echt dodelijk saai, vind het ook altijd zo'n tijdsverspilling. Heb wel wat anders te doen! Bianca: dat Harry's Horse Elegance rijjasje is ook erg sjiek! Heb helaas van die lange armen, dus Harry's Horse past mij nooit. Marieke: balen zeg dat het crossen even niet zo lekker gaat. Heb je wel goede les?
bianca1980
Geplaatst: 27-05-09 10:54
Zo ik ga zo ff trainen (zelf fitness) en dan ga ik idd naar Piaffe in Kuinre om dat Elegance jasje van Harry Horse te passen, ze schijnen vrij groot te vallen, maar ze hebben ook maat 34.... ben benieuwd hoe het staat. Ik heb nu een ook een gewoon vrij simpel jasje die op mij best wel wijd valt dus zou alleen maar mooier moeten vallen verwacht ik. EN ik ga echt geen 2 a 3 honderd euro's uitgeven aan duurdere jasjes die welllicht vele malen beter getaileerd zijn.
Ils_K
Geplaatst: 27-05-09 11:53
Sportief Bianca! Sussie: lekker uitslapen . jn: fijn dat je toch heen kan.
Ik was vanmorgen vrij, dus dacht ook lekker uit te kunnen slapen, belde een vriend van mij dat die toch vrij was, dus wou die Armani wel even rijden. Dus die is weer even gereden, ging erg goed. Gister avond belde er iemand, heb vanmorgen weer met die man gebeld, omdat die exact wilde weten hoe groot die was, en hij belt vanavond weer. Hij heeft er belang bij voor in een 2span haha, ach denk dat Armani erg braaf zou zijn voor de kar.
Haha ja echt heel wat anders, maargoed hij is 4 en kan dat dus makkelijk leren. Hij geeft niks om karretjes, dus denk dat het nog niet eens zo;n raar idee is. .
Marije112
Geplaatst: 27-05-09 12:58
Goeiemidden Nee, ik kom niet nu m'n bed pas uitrollen, maar ik heb zonet al paardgereden. Wat liep die lekker (klopt, 3 dagen niet gereden )! Nog even met water geoefend (lees; diepe, brede plas), en hij ging er na even drammen doorheen! Lekker geoefend met galop want dat kan Amber niet zo goed, zonder raar te doen !
@Sussie: Ik heb dat dus ook een keer gehad!! Je had me in Overijssel kunnen horen schelden ... Heb me toen ook de tandjes gewerkt. Het is nog wel gelukt, ik heb het op school uit geprint .
Goeiemiddag! Net Vorstin gereden, heb ff gesprongen. Ging lekker! Vrijdag gaat mijn instructrice even mee naar buiten, en waarschijnlijk gaat ze er dan ook even op om te voelen wat, waarom en hoe.
Hier is het ook alweer vies weer. Heb nu al 2 dagen niks met Voodoo gedaan, morgenochtend maar even longeren. Heb morgenavond ook weer les... Weekje stage zit er voor mij ook weer op, maar moet morgen & vrijdag wel naar school.
Terug van de springles van Anton vd Schans. Mijn gevoel is wederom kl ote, maar das niet om Zoë maar om hoe ik zelf soms loop te prutsen. Ik krijg het knopje maar niet om, dat ik het niet moet doen. Anton heeft ZOOOO gelijk, maar het lukt gewoon totaal niet. Voel me dan zo'n mega loser. Maar over 2 weken nieuwe ronde nieuwe kansen en ff goed aan het trainen gaan met zijn tips.
@ snoekiej: fijn dat je instructrice wil helpen. Hopelijk helpt het!!
@ anthea; ga je niet meer naar school dan?
AntheaV
Geplaatst: 27-05-09 21:37
Rowo: Nee, ben vorig jaar gestopt (Communicatie 2e jaar ) Maar zit erover te denken om weer verder te gaan met die opleiding. Wil echt wel een HBO diploma hebben en ik heb nog steeds geen idee wat ik wil. Ik wil in ieder geval niet de rest van mijn leven zo blijven. Van communicatie heb ik sowieso m'n P en van het 2e jaar 26 punten dus hopelijk kan ik dan vanaf daar weer verder. Dan hoef ik nog maar 2,5 jaar. En het is een hele brede opleiding, ik kan er alle kanten mee op. Dan moet ik me er maar even overheen zetten dat er ook supersaaie vakken tussen zitten
Oh ja, dat klopt ook jah. Hoezo ben je gestopt dan? Ik ben met mijn vorige opleiding ook gestopt in de 4e periode van het 2e jaar. Had mijn P ook en tot dan toe alle studiepunten van het 2e jaar.
AntheaV
Geplaatst: 27-05-09 21:48
Ik vond het nogal saai... En ik was gewoon totaal niet gemotiveerd en had sowieso even helemaal geen zin meer in school. Eigenlijk wel slecht. Maargoed, ben nu een jaar verder en heb wel heel veel nagedacht. In elke opleiding zitten wel minder leuke dingen en met communicatie kun je gewoon heel veel kanten op. Is misschien ook wel goed geweest om er even uit te zijn geweest.
heleenxx
Geplaatst: 27-05-09 22:06
Oei, dat is vervelend, als je studie niet leuk is. Maar misschien ga je er nu toch weer gemotiveerder aan beginnen.
Ik heb vanavond de storm en regen getrotseerd met Olivier. Hij had geen last van zijn hoeven in ieder geval, maar was lekker schrikkerig door de wind.
Ik ben blij dat het secretariaat van Vrouwenpolder zo goed meedenkt! Als Vorstin in de cross gaat staken, mag ik de oefencross ook nog rijden, zodat ik toch rondkom. Ze hebben me zelfs een later startnummer aangeboden, zodat ik dan minder lang hoef te wachten! Ik moest namelijk al om half 9 dressuren, en om 12:15 crossen. Om 4 uur begint de oefencross. Nu mag ik dus later Hoef ik niet meer om half 4 mijn bed uit
jipje_niekje
Geplaatst: 27-05-09 22:16
Goeieavond! @Heleen: Fijn dat Oliver geen last meer heeft van zijn voetjes! @Anthea: Ken het gevoel ook, ben net als mandy ook gestopt in het 2e jaar. Ik had alleen geen P en een paar studiepunten @Mandy: Balen dat je gevoel niet fijn was. En helaas zit ik op dit moment ook weer in de prutsmodus met springen En het is inderdaad erg moeilijk om die knop om te zetten. Wat waren de tips van Anton daarvoor?
Vanmiddag Nika nog even gereden, ging al wel weer wat beter gelukkig. Daarna even naar een vriendin geweest op ziekenbezoek. Nu maar snel mijn bedje in, morgen spannend dagje, hopelijk keuren ze mijn handje goed
heleenxx
Geplaatst: 27-05-09 22:56
Wat fijn Snoekiej! Super, zo'n organisatie!
Rowo, wat leuk trouwens, les van Anton van der Schans!
andrea16
Geplaatst: 27-05-09 22:56
Dat is super van het secretariaat Snoekiej!
Ik heb vanavond weer een superfijne springles gereden met Twizz, echt een fijn paardje. Wel een pittig beestje om te rijden maar oh zo fijn springen en meedenken Het is alleen een beetje jammer dat ik met m'n VZH-zadel moet rijden, m'n benen vliegen alle kanten op (geen wrongen) met die wappers die ze maakt en ik blijf ook wat achter in de beweging. Hopelijk kan m'n springzadel aangepast worden! Ga deze week een afspraak maken bij een zadelmaker.