Ik heb net Remember geschoren. Er zat nog niet zo heel veel haar op, maar was ff benieuwd hoe die reageerde.. Het ging wonderbaarlijk goed. Alleen bij de benen moest ik even de praam op doen! Normaal gesproken moet ie helemaal plat gespoten worden... Wie weet leert hij het nog een keer!
Ilse, wat gemeen zeg... Heb je de sgw's al afgezegd of laat je het afhangen of hij goedgekeurd wordt?
Ik ga zo lekker uit eten, vandaag is schoonmama (ben nog niet getrouwd hoor ) 50 geworden. Heb al even gedoucht en haar cadeautje opgehaald. Zal zo eens die kant op gaan!
Veel plezier Rosalie! @Bv: Fijn dat 'ie braaf was!!
Ik ga zo maar naar stal, ben echt ontzettend moe. Was erg druk op werk, deze week loopt mijn kop een beetje over van de kopzorgen.. Dus ik ga erg vroeg naar bed vanavond.
Bij ons op stal waren ze ook al flink aan het scheren. Ik bekijk het nog even, wil hem liever niet scheren. Meestal worden ze er niet mooier op. Hij heeft nu nog lekker dun vachtje. Hij zweet wel flink maar dat doet ie altijd
Corien, hopelijk kun je in slaap komen. Luxket, goed gedaan. Rosalie, eet smakelijk BV, fijn dat Remember zo braaf was WL, slaap lekker
Ik heb vanmiddag gereden, de bak was nog niet echt droog, Undercover struikelde een beetje toen ze door een plas liep, haar hele hoofd zat onder de blubber, ze werd kwaad en deed ineens haar hoofd horizontaal. Maf paard!
Laatst bijgewerkt door Nat1503 op 07-10-08 19:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Goedenavond! Vorstin liep heel erg lekker! Helaas is wel haar ijzer er weer af, hij zat ook echt superlos! Hopelijk krijgt de smid er nog een nieuwe onder! Mijn gezicht gaat trouwens goed Het zijn allemaal witte littekens geworden, maar ik blijf iedere dag Littekencreme smeren, dus hopelijk gaat het snel weg!
Balen dat je zo moe bent Lotte Gefeliciteerd met je winstpunten Luxtet Haha Natalie, dat moet een grappig gezicht zijn geweest
ik zoek fototjes van ijsselsteyn maar kan alleen die van foto4u vinden.. Maar heb zeker op meer punten fotograven zien staan op de zaterdag.. Weet iemand waarvan?
Nou de pech houd bij mij nog niet op Eerst deed ik mijn rijbroek aan, natuurlijk met mijn nagel een flinke korst van mijn been gehaald, bloedde nogal dus was niet zo fijn. Toen Meno en Daijiro (veulen van pensionklant ) uit de wei halen samen met de eigenaar van Dai. Ging ik op Meno zitten, alles ging goed, maar toen kwam de deur, dus ik eraf, draait Meno net een beetje bij, waardoor ik op de uitsteeksel van de grendel kom (nog echt zo'n 'boerderij grendel') Grote scheur in mijn rijbroek, maar die was toch al bijna af . Een hele lange kras over mijn been, aan de zijkant zegmaar, begin op mijn bil en loopt dan verder over mijn linker been. Was meteen dik en blauw/paars en bloedde ook wat. Zeker 35cm lang ! Nouja toen ging ik net wentelteefjes maken ( ) en ging ik dat broodje omdraaien brand ik mijn duim eraan . Fijn dus
Gefeli Luxket, netjes gedaan! Dienke, goed dat Remember rustiger wordt! Haha maf beest Nat! Jammer dat het witte plekjes worden, maar met littekenzalf kun je een heleboel ook weer redelijk erbij krijgen!
Oja, laat ik wel zeggen dat ik al 2 dekjes heb met bruin en een lichtere tint. Dus voor mij is de bruin-grijs wel frisser, alleen ben ik bang dat het te donker wordt.