[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Eventinggek

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 15:27

Gefeliciteerd Wollie! Fijn gevoel hé,als je lekker zelf overal heen kunt Knipoog

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 15:29

Scum schreef:
Ik ga zaterdag kijken hoe Wollie achteruit inparkeert daar Haha!

Haha! Dat zou je wel willen hè?? Helaas moet ik na het aanvragen, wat ik pas vrijdag kan doen, nog vijf werkdagen wachten op mijn nieuwe rijbewijs... Boos!

Maar ik beloof jullie nog genoeg bloopers in de toekomst hoor, zelfs mijn rijinstracteur van vandaag was na een uurtjes overtuigd van mijn absolute blonTheid.... Haha! Clown

Ik vind het ook geen zonde van mijn geld, ben blij met het onafhankelijke gevoel dat ik ook eens weg kan met een paard als er bv iets aan de hand is (zou ik toch wel doe maar goed). Verder gaat Frank meestal toch wel mee maar kan ik nu zo af en toe eens alleen naar springles bv of kan ik eens iemand anders meenemen zonder E als Frank niet kan.

En nu moet ik helaas echt boodschappen gaan doen. Vanavond naar "the Wizz" in Utrecht met ouders, oom en tante en vrienTje uiteraard....

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 15:33

Daar heb je gelijk in MJ. Maar het kost toch best wat en aangezien het nu dus nog niet echt ''nodig'' is, is het zo makkelijk om het nog steeds voor me uit te schuiven Knipoog . Het is zou zeker wel handig zijn om zelf op pad te kunnen.

Veel plezier vanavond Wollie!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 15:34

gefeliciteerd Ollie...ik moet hem ook nog steeds halen... rijd inmiddels al heel lang zonder Bloos! dus het moet echt heel nodig Bloos

Scum schreef:
Gefeliciteerd Wollie! Heel handig om het zelf te hebben (zegt iemand die het niet heeft Bloos)

BT; zelf meedoen?

ben je gek ofzo ?? Bloos!
noway.... geef mij maar een hoog springparcours... Tong uitsteken
ik ben begin dit jaar meegeweest met een jacht, heb toen foto's gemaakt en allemaal van die (kak) mensen leren kennen Clown
was best grappig, maar totaal niet mijn ding...
maar hebben wel van die uitnodigingen gekregen...vandaar...

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 15:59

BT: Wij zijn uitgenodigd voor zaterdag. In een of andere VIP gelegenheid ofzo, ben benieuwd.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-07 16:26

Wollie, gaaf man, gefeliciteerd. Fijn dat je straks lekker onafhankelijk bent.

BT: ja ik ben er regelmatig geweest, maar voor mij hoeft het niet meer (en dan met name het publiek en ruiters/amazones). Je kijkt wel je ogen uit daar; de vrouwen doen een spelletje van wie de duurste combinatie aan heeft en de hoogste hakken. Haha!
Zie je het al voor je? Al die ka.klui de cross op hun hoge hakken volgend.......... Haha!
Maar goed, beleef het zelf maar zaterdag...........

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 16:27

Kijk je wel uit BT dat je aan die uitzondering voldoet? Want anders ben je niet verzekerd en ik weet toevallig van iemand die haar paard kon verkopen om de schade veroorzaakt bij een ander te kunnen betalen....en das echt minder..

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 17:22

nou volgens mij moet ik mijn hakken maar aandoen Tong uitsteken
maar klinkt idd zoals ik het me eenbeetje had voorgesteld Knipoog

he JJ...kunnen we wel ff meeten! Tong uitsteken

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 17:34

miss_jumpy schreef:
Tsja, wij zijn allemaal vrijwilligers die veel tijd steken in zo'n evenement en als zo'n filmloop dan even overal komt snauwen en zeuren dan zijn we daar snel klaar mee Knipoog

Maar wij hebben er qua sfeer gewoon geen zin in dit jaar! We hebben liever alleen maar mensen met vrolijke gezichten rondlopen!

Dat hebben wij mee gemaakt met de RK in Schoorl, na 2 dagen was de algehele opmerking nooit meer, of als de voorzitter het nog eens voorstelt, hij eruit of geen regio Clown

Wollie gefeliciteerd.

BT veel plezier bij het NK, wie weet kan je nog wat foto's voor dik geld aan de roddelbladen slijten Knipoog

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 18:58

SGWollie gefeliciteerd! Ik heb mn oproep ook klaar liggen...

Over Filmloop: ik krijg nog steeds geld van ze dat ze beloofd hadden na mn klachten....

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 19:13

Ik geloof dat ik op zoek moet naar een passende outfit voor zaterdag Koe Een mooie spijkerbroek met blouse voldoet niet een de eisen denk ik Bloos

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 19:23

jollyjoker schreef:
Ik geloof dat ik op zoek moet naar een passende outfit voor zaterdag Koe Een mooie spijkerbroek met blouse voldoet niet een de eisen denk ik Bloos

Misschien kan je in een overal met rubberlaarzen heen JJ, zal je wel opvallen Tong uitsteken

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 19:30

Gewoon lekker als jezelf gaan JJ, is goed voor ze! Overigens vind ik het best grappig, het NK voor de jachtpaarden maar ik denk niet dat ik het ga redden dit jaar.

Gefeliciteerd SGWollie, super!

Vanmiddag heb ik 3 uur als kappersmodel op mogen zitten, heb nu allemaal hele mooie highlights in mijn haar. Tong uitsteken

judenjul

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 20:28

Op hakjes naar de vip tent, dan krijg ik een flash back naar Boekelo afgelopen jaar. Wel een grappig gezicht om hooggehakte dames door de bagger te zien ploeteren, toch was ik blij met mijn bergschoenen.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 20:55

nou ze kunnen me wat...spijkerbroek aan Tong uitsteken

vind het wel best Haha!

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 21:23

Nu we het hier toch over trailers ed hebben, nog even een waarschuwing voor iedereen die een trailer heeft met houten opbouw zoals Atec, Henra of Waco.

Wij hebben 9 jaar geleden een nieuwe Henra gekocht bij de dealer, afgelopen zondag toen we Plato op wilden laden om naar Overpelt te gaan, kwamen we er tot onze grote schrik achter dat de bodem aan de rechterkant helemaal verrot was. Lichte paniek natuurlijk zo vlak voor vertrek. Ruud is er helemaal onder gekropen met een schroevendraaier en heeft de hele bodem onderzocht en kon alleen aan de rand net boven een steunbalk een slechte plek vinden en niet in het midden van de bodemplaat. Daarom zijn we toch vertrokken met nog een extra plank om de slechte plek te versterken. Alles is goed gegaan maar relaxt rij je absoluut niet.

Op maandag hebben we alles goed bekeken en toen sloeg ons de schrik om het hart. Over de gehele lengte aan beide zijden van de trailer zijn de zijwanden aangetast door insijpelend water als gevolg van de combinatie van oude kit en onbehandeld hout. De bodemplaat is 22 mm dik en brokkelde tussen onze vingers af door het gewicht ervan. Helemaal doorweekt en vermolmd. We hebben vandaag een nieuwe bodemplaat gehaald bij de dealer en die wordt er de volgende dagen door onszelf ingezet, Ruud is timmerman dus dat is erg handig, maar de kosten zijn niet mis, een kleine 200,- voor de bodemplaat en een € 200 voor de rubber coating die we ook zelf gaan aanbrengen.

Een tip voor iedereen die zo'n trailer heeft, kijk de kitnaden aan de buitenkant na. Door de weersinvloeden verweert de kit en kan er zo water naar binnen. De dealer heeft ons vandaag op het hart gedrukt om alle zijranden van het hout met menie of id te behandelen. Hij zei letterlijk "dat gebeurt hier niet tijdens de productie want dat kost te teveel tijd" Frusty Hoezo je trailer rot weg ???

Ik hoop dat anderen op tijd zijn maar ook al zorg je erg goed voor je trailer, dit voorkom je niet. Dit moet je goed in de gaten houden.

EmMyYy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 21:23

haha zo grappig Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 21:31

Grappig Verward Zou ik nou niet echt zeggen Lips are sealed

Kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent Ingrid Ach gut

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 21:41

Ibonn, dat geintje ken ik ja met die houten bodems.. erg balen als je een nieuwe bodem erin moet zetten. Kost klauwen met geld.

Wij hebben vandaag een scan laten maken van Nena's rechter achterpees.
Nena is al 3 weken hartstikke kreupel.De DA was er al eerder bij geweest en dacht toen aan een goede kneuzing, maar helaas voor Nena blijkt het veel ernstiger te zijn.
In de afgelopen 3 weken is het been absoluut niet beter geworden.
Vandaag dus een scan gemaakt, en daarop is te zien dat haar oppervlakkige buigpees totaal is afgescheurd... de vooruit zichten zijn zeer slecht. Niemand heeft enig idee hoe dit heeft kunnen gebeuren, ze is absoluut niet overbelast en voor zover wij weten heeft Nena geen gekke dingen uitgespookt.
Uiteraard hopen we dat het beter wordt, maar ik vrees het ergste...
Ik heb haar gekregen einde 1996... ik kan jullie vertellen dat ik het er heel moeilijk mee heb. Het is onze ouwe trouwe Nena. Ze mag dan nu 22 zijn, maar voor haar leeftijd super fit. Ik hoop echt dat ze nog heeel lang mee gaat.
Laatst bijgewerkt door Sjaan op 17-04-07 21:59, in het totaal 1 keer bewerkt

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 21:49

judenjul schreef:
Op hakjes naar de vip tent, dan krijg ik een flash back naar Boekelo afgelopen jaar. Wel een grappig gezicht om hooggehakte dames door de bagger te zien ploeteren, toch was ik blij met mijn bergschoenen.

Heel herkenbaar Haha!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 21:52

Lielle schreef:
Grappig Verward Zou ik nou niet echt zeggen Lips are sealed

Kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent Ingrid Ach gut

Ze had tegelijk met ibonn getypt dus die opmerking over grappig ging denk ik nog over jacht en kleding enzo Knipoog

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 21:54

Ai Sjaan, wat een ellende. Heel veel sterkte!

*edit: nog even reageren op anderen*

Ibonn, dat lijkt me best schrikken.
SGWOllie: gefeliciteerd!!
Laatst bijgewerkt door WestBest op 17-04-07 21:59, in het totaal 1 keer bewerkt

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 21:55

@ Ibonn Wij hebben ook een houten trailer met gietvloer maar houden de vloer streng in de gaten. We hebben al een paar keer zelf bijgegoten als er krassen in de coating zaten.

Laatst heb ik de trailer officieel laten keuren. Ik weet inderdaad dat zo'nhouten vloer kan wegrotten zonder dat je het ziet Boos!

Gelukkig was je er wel op tijd bij!!

@ Sjaan wat een naar bericht zeg, dat valt echt rauw op je dak Ach gut

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 22:24

jeetje sjaan...dat is minder Verdrietig

moet er nog een veulen komen bij iemand? ik zat vanmiddag de Opel reclame te kijken...en daar heb je C'mon C'Mon (common common) Haha! ik vond het wel een coole naam Haha!

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-07 06:43

mogge dames Dromen ga zo eerst ff bijlezen ...