Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Scum schreef:Ik ga zaterdag kijken hoe Wollie achteruit inparkeert daar
Dat zou je wel willen hè?? Helaas moet ik na het aanvragen, wat ik pas vrijdag kan doen, nog vijf werkdagen wachten op mijn nieuwe rijbewijs...
. Het is zou zeker wel handig zijn om zelf op pad te kunnen.
dus het moet echt heel nodig
Scum schreef:Gefeliciteerd Wollie! Heel handig om het zelf te hebben (zegt iemand die het niet heeft)
BT; zelf meedoen?

miss_jumpy schreef:Tsja, wij zijn allemaal vrijwilligers die veel tijd steken in zo'n evenement en als zo'n filmloop dan even overal komt snauwen en zeuren dan zijn we daar snel klaar mee![]()
Maar wij hebben er qua sfeer gewoon geen zin in dit jaar! We hebben liever alleen maar mensen met vrolijke gezichten rondlopen!
Een mooie spijkerbroek met blouse voldoet niet een de eisen denk ik
jollyjoker schreef:Ik geloof dat ik op zoek moet naar een passende outfit voor zaterdagEen mooie spijkerbroek met blouse voldoet niet een de eisen denk ik
Hoezo je trailer rot weg ???
Zou ik nou niet echt zeggen 
judenjul schreef:Op hakjes naar de vip tent, dan krijg ik een flash back naar Boekelo afgelopen jaar. Wel een grappig gezicht om hooggehakte dames door de bagger te zien ploeteren, toch was ik blij met mijn bergschoenen.
Lielle schreef:GrappigZou ik nou niet echt zeggen
Kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent Ingrid

ik vond het wel een coole naam
ga zo eerst ff bijlezen ...