dat was mijn vraag

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Biem schreef:Vraag: Hoe kan een paard zo mooi zijn benen strekken in de middendraf?
dat was mijn vraag
floor01 schreef:ja, dierenartsen zijn duur ja... en dan na te gaan dat de meeste da er niet eens zoveel aan over houden...
De tijd dat da veel verdienen is voorbij, daarom ga ik t maar als hobby doen
renskek schreef:Rowo: Iig fijn dat het geen spat of OCD is!
Sunny's koliekoperatie was toen iets van 300 euro!
Edwin Klokman was hier net om voor Piet te kijken. Ik had hem eerst voorgereden en gesprongen en ging heel goed. Ging hij erop, en deed hij helemaal niks. Piet begon dus een beetje te sjokken en dat wilden ze net niet![]()
Maar dat had ik ze ook wel aan de telefoon kunnen vertellen, dat het een paard is, die niet uit zichzelf loopt.
Vanavond komt er een jongen van 15 kijken en dat past me eigenlijk ook veel beter, want anders was hij waarschijnlijk toch de handel ingegaan.
renskek schreef:Rowo: Iig fijn dat het geen spat of OCD is!
Sunny's koliekoperatie was toen iets van 300 euro!
Edwin Klokman was hier net om voor Piet te kijken. Ik had hem eerst voorgereden en gesprongen en ging heel goed. Ging hij erop, en deed hij helemaal niks. Piet begon dus een beetje te sjokken en dat wilden ze net niet![]()
Maar dat had ik ze ook wel aan de telefoon kunnen vertellen, dat het een paard is, die niet uit zichzelf loopt.
Vanavond komt er een jongen van 15 kijken en dat past me eigenlijk ook veel beter, want anders was hij waarschijnlijk toch de handel ingegaan.