[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 23:16

Leuk he Lielle! Haha!

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 23:44

CD, jammer dat altijd, en dan morgen wel weer schaamteloos om jouw hulp vragen

Gomir, leuk! Ik hou van schimmels.
Ik ben nog niet zo goed in het beoordelen van het exterieur Bloos maar ik vind haar niet lelijk!
Volgens mij heb je daar een mooi paard aan later Ja Pling

Lielle, veel plezier!!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 23:45

Eh, Lielle, ik spreek uit ervaring dat de man inderdaad moet wijken voor de rest! Haha!
Veel plezier in Saumur!

Ziet er goed uit Gomir, hoe heet jouw 2-jarige? Mijn 2-jarige is ook van maart en die heeft ook een behoorlijke groeispurt gemaakt, ik verdenk hem er van dat hij al op de 1.60 zit. Leuk om die pubers allemaal zo bij elkaar te zien, he? Haha!

CD, niet teveel over nadenken, daarvoor zijn er teveel ei**ls op de wereld! Moeder en kind zijn uiteindelijk wel veilig thuis gekomen?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 00:23

Mijn puppy heet No Way Back, maar voor vrienden voldoet Nowie Haha!
Ik schat haar 1.62m. Ze is zeker groter dan haar moeder en die is 1.59. Ik had gehoopt op een paard dat met drie jaar 1.62/1.63 zou zijn dus ik hoef me over de maat verder geen zorgen te maken Lijkt er zelfs op dat ik een normale paardmaat ga krijgen uit mijn klein gebleven merrie. (nu heb ik ook altijd geroepen dat die merrie niet klein is door erfelijkheid maar door externe omstandigheden, maar het blijft natuurlijk een verrassing)

Onide: Ik ben zelf ook erg over haar te spreken Ja En zo'n schimmel heeft ook best wel wat Haha!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 08:46

@ CD: Ach gut
@ Renske: Wat raar van je telefoon zeg Verward Doet ie het nu wel?
@ Gomir: Leukerd zeg Ja

Gaat nu even eten en rijden Doei!

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 08:49

Gomir: Ziet er al uit als een echt paard. Helemaal compleet. Leuk beestje!

Vanochtend wilde ik de beestje in de wei zetten, heeft Piet een grandioos dik been. Heeft hij weer domme dingen gedaan in de stal en allemaal wonden. Hij loopt ook niet goed, dus dat wordt weer veel afspuiten. Hopen dat het morgen al een stuk beter is, ik heb eigenlijk zondag concours...

Vief: Ja ik dus meteen de klantenservice gebeld Tong uitsteken En dat vrouwtje zei dat ik nog even moest wachten. Nou dan doe ik dat Knipoog Veel succes met rijden!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 08:55

Wat balen van Piet zeg Ach gut
Hopen dat het meevalt en dat ie snel weer beter is!
Enne thanx Haha!

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 09:00

Sterkte voor piet Lachen

Gomir: zag je ons langsrijden Knipoog Lachen

Vanavond is de dag... Haha! Knipoog

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 10:20

Zires is morgen precies 2 jaar en was maand geleden 1,62m. Ik denk dat die uiteindelijk wel 1,68/1,70 wordt

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 11:05

Denk dat die 1.70 er dan uiteindelijk wel in kan zitten JJ Ja
Ik schat dat Nowie op een eindmaat van 1.65-1.67 uit gaat komen en daar ben ik heel erg happy mee!

Lekker handig van Piet Renske Hopelijk knapt hij snel op Ach gut

Biem: ik zag jullie idd langsrijden Ja
Wat is er vanavond?

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 12:09

Gomir: Leuk ding (ben ook schimmeltjesfan Knipoog )
Als ik jullie schattingen over de maat zo zie dan hoop ik maar dat Zarate die spurt al heeft gehad en toch niet meer zo veel groeit. Zo'n tank van 1.80 hoeft van mij nu ook weer niet. Nu schat ik ook wel in dat ze het meeste wel heeft gehad, ze is al vrij compleet voor een 2 jarige. Ik gok zo dat ze niet over de 1.75 heen zal gaan.

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 12:13

goedemorgen Haha!

Pfff... wat een warm weer zeg, ik kan niet eens frisse lucht binnen halen want dan lijkt het net een soana Verward Tong uitsteken

Maarja gisteren weer lekker gereden, alleen de eigenaren zeiden dat ik luuk moest aan pakken, Tong uitsteken dat ik te lief voor hem was Tong uitsteken Bloos
Daarna ook even op koos gereden, kreeg ik les van hun dochter hoe ik een galopwissel moest doen ! Lukte heletijd niet :p en toen yeaah Tong uitsteken Ze zijn vannacht naar frankrijk vertrokken met de pony's, wedstrijd dressuur! Lachen

Vanvond weer lekker 2 rijden! Lachen Ja

@Lielle: Veel plezier! Lachen
@Renske: Balen zeg, hopen dat hij snel weer de oude is! Lachen Ja
@Gomir: Echt een lief en schattig ding, ik vind de kleur echt mooi! Ja

TypicalDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 12:26

Ben ik ook weer eens! Haha!
Vieva: een soana?? Haha, sauna misschien? Knipoog Maar het is inderdaad aardig warmpjes. Gisteren sprongen de schapen bij ons over de heining, op zoek naar water. Sneu joh, we hebben ze meteen maar verhuisd en ze doken allemaal de slootkant in om hun buikjes vol te drinken. Ach gut

Gomir: ik denk dat Biem bedoelde dat ze vandaag naar dat hondje gaat kijken?? Verward Leuke schimmel heb je trouwens!! Ziet er goed uit en denk inderdaad dat die wel rond de 1.67 oid zal uitgroeien. Tip werd 1.57m gemeten toen hij 4 was, afgelopen keuring was dat al 1.62m! In 2 jaar tijd dus nog 5 cm gegroeid, dat viel me niet tegen!

Renske: sterkte met Piet, wat kunnen ze af en toe toch onhandig doen he?? Of vindt hij het gewoon te warm voor wedstrijd a.s. zondag?? Vork Sterkte ermee in ieder geval!

M'n les van vanmiddag (van 4 tot 5) is gelukkig verplaatst naar vanavond 8 uur. Pfieuw, ben ik wel erg blij om eigenlijk! Weet ook niet of ik anders heen was gegaan trouwens. Dan was ik liever vanavond ff met m over het strand gaan rijden. Maar zo is het ook mooi opgelost! Tong uitsteken

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 12:31

Binnen is het hier nog heerlijk koel..zal straks even buiten kijken..

Ik ben al hele tijd bezig met rekening van clubkrantje op naam aan het krijgen, na 3 brieven (ze raakten heel apart kwijt bij de bank), veel telefoontjes is het eindelijk voor elkaar!! Tis wat..

Moet vanavond in het hooi, alleen is mijn zwager vervelend. Heeft jaren hooi van ons gehad, nu hebben ze zelf pakjes gehaald (hoeven maar 15 per jaar ofzo) en wil ie niet meehelpen. Grmbls..anders doe je eens wat voor een ander.

Vanmorgen vroeg heerlijk gereden, bevalt me wel lekker op tijd rijden.

We zijn hier met een groepje om ons heen aan het kijken voor les. Omdat ik afhankelijk ben van mijn te drukke pa heb ik echt heel weinig les en zie laatste tijd weinig vooruitgang. Ook vind ik lessen eigenlijk laatste tijd iets minder..maar ja, maar eens zien. Wie in Friesland nog een betaalbare goede weet die aan huis komt..geef een gil!

Maar goed, zal verder..etenstijd

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 12:33

TD: aaah tis zonde die sgaapjes Tong uitsteken

Maarweet iemand waar je een goede set hindernissen kan bestellen, 'K mag namelijk hindernissen voor ons zelf bestellen Haha!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 12:55

Vieva: WIj hebben ze van Cossee.. Gewoon even google -en.

Renskek: Arme piet!

Gomir: Leuke schimmel. Ziet er ook nog wel uit alsof er voldoende cmtjes bij gaan komen. 't Is waarschijnlij geen verrassing, maar ik ben ook schimmelfan...

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 13:00

Gomir: Leuk paard! Word wel een echte schimmel!

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 13:13

SGWollie: Ja ik zag ze ook in de paard en sport staan hebben veel dingen, heb ook al bij wk-eerbeek gekeken, en schuurmans die hebben ook mooie! Lachen

bedankt voor je info Lachen

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 13:32

In het algemeen is het 15 euro per balk en 25 voor een staander? (of 2).. Vind het nog al wat eigenlijk..voor een amateurtje als ik Tong uitsteken. Dus ga zelf wel aan de slag met verf.

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 13:36

Tong uitsteken haha dat kan ook Pincolada, wij bestellen zo'n set dan zijnw e daar van af Tong uitsteken

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 13:51

Hindernissen zijn inderdaad echt duur. We hadden veel oude, maar mijn vader had ze laatst in de aanbieding bij Schuurman nieuwe gekocht. Lachen

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 14:03

bij schuurman, hebben ze mooie vind ik, ook sponser hindernissen! Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 14:07

Altos schreef:
Gomir: Leuk ding (ben ook schimmeltjesfan Knipoog )
Als ik jullie schattingen over de maat zo zie dan hoop ik maar dat Zarate die spurt al heeft gehad en toch niet meer zo veel groeit. Zo'n tank van 1.80 hoeft van mij nu ook weer niet. Nu schat ik ook wel in dat ze het meeste wel heeft gehad, ze is al vrij compleet voor een 2 jarige. Ik gok zo dat ze niet over de 1.75 heen zal gaan.

Hoe groot is ze nu dan?

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 14:08

jeetje jullie kletsen echt wel hard! Ik heb het niet allemaal bijgelezen maar wel weer een paar mooie crosshindernissen gezien en ook wat leuke paardjes!

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 14:09

Heb je al een sponsor? Knipoog. Mijn shet eet de balken op, dat is echt vervelend. Normaal laat ik ze altijd in de bak liggen als de paarden erin staan, nooit wat mee gehad. Zo'n gesleep nu Knipoog.

Ik vind het maar warm, moest ff karren opruimen onder een afdak waar zon pal op staat..pfff..