Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar ik vind haar niet lelijk!

Lijkt er zelfs op dat ik een normale paardmaat ga krijgen uit mijn klein gebleven merrie. (nu heb ik ook altijd geroepen dat die merrie niet klein is door erfelijkheid maar door externe omstandigheden, maar het blijft natuurlijk een verrassing)
En zo'n schimmel heeft ook best wel wat

Doet ie het nu wel?
En dat vrouwtje zei dat ik nog even moest wachten. Nou dan doe ik dat
Veel succes met rijden! 
Hopelijk knapt hij snel op 

)

dat ik te lief voor hem was

Ze zijn vannacht naar frankrijk vertrokken met de pony's, wedstrijd dressuur! 

Maar het is inderdaad aardig warmpjes. Gisteren sprongen de schapen bij ons over de heining, op zoek naar water. Sneu joh, we hebben ze meteen maar verhuisd en ze doken allemaal de slootkant in om hun buikjes vol te drinken.
Leuke schimmel heb je trouwens!! Ziet er goed uit en denk inderdaad dat die wel rond de 1.67 oid zal uitgroeien. Tip werd 1.57m gemeten toen hij 4 was, afgelopen keuring was dat al 1.62m! In 2 jaar tijd dus nog 5 cm gegroeid, dat viel me niet tegen!
Sterkte ermee in ieder geval!

. Dus ga zelf wel aan de slag met verf.
haha dat kan ook Pincolada, wij bestellen zo'n set dan zijnw e daar van af
Altos schreef:Gomir: Leuk ding (ben ook schimmeltjesfan)
Als ik jullie schattingen over de maat zo zie dan hoop ik maar dat Zarate die spurt al heeft gehad en toch niet meer zo veel groeit. Zo'n tank van 1.80 hoeft van mij nu ook weer niet. Nu schat ik ook wel in dat ze het meeste wel heeft gehad, ze is al vrij compleet voor een 2 jarige. Ik gok zo dat ze niet over de 1.75 heen zal gaan.
. Mijn shet eet de balken op, dat is echt vervelend. Normaal laat ik ze altijd in de bak liggen als de paarden erin staan, nooit wat mee gehad. Zo'n gesleep nu
.