Ik ben zelf weer helemaal into de dressuur. We hebben Ienie en Online meegenomen naar een indoor dressuurwedstrijd te Zevenaar. Er zijn daar twee proeven per combinatie te rijden.
Scum startte met Ienie en ik met Online in het L2. Er viel iemand uit dus snel ook met Ienie bijgeschreven in het L2. Ienie was een beetje opgewonden bij Scum. Toen ik aan de beurt was gedroeg ze zich wat beter. Voor mijn doen twee goede proeven neergezet. Ik had vervolgens 20 minuten voordat ik met Online de ring in moest.
Snel omgezadeld. Het was zeer warm en benauwd in de rijhal. Bij het los rijden begin ik me al iets minder te voelen.
Online showde zich op zijn best en moest al snel de ring in. Ik begon me echter steeds slechter te voelen en moet tijdens de proef bijna overgeven. Bovendien kreeg ik nog kram in mijn rechter been bij het wijken.

Ik was blij dat ik klaar was. 4 proeven in een uur in een warme hal is wel veel van het goede.
Uitslag leverde wel een verrassing. Drie prijzen per ring. Ienie in de eerste proef 4e (net buiten de prijzen). Tweede proef werd ik 3e. Met Online ....... 2x eerste