Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Je hoeft ook niet meteen terug voor de tijd te gaan etc he. Maar als er ergens een fijne M staat en je kan die rustig terug starten om weer in te komen, lijkt me dat een fijne manier.
. De 5j staat nu al even bij een goede ruiter, en echt, na 15 min ik erop was ze gelijk al terug getraumatiseerd. Dat doen we dus maar niet
. M'n vriend gaat er binnenkort ook eens proberen wat les mee te nemen bij die ruiter, om wat meer in haar systeem te leren rijden.
! Het was een jaar geleden dat ik nog zoveel sprongetjes gedaan had en moet zeggen dat ik wel kapot was :p. Als ik morgen niet te stijf ben wil ik nog wel eens een klein parcourtje doen. Hopelijk kom ik er zo terug in, en dan binnenkort eens terug echte springles.
Best een domper maar ach, kan ik wel lekker fris doorwerken aan mijn eindwerk.
Ze springt wel graag, ik reed eens gewoon dressuur terwijl een sprong in de piste stond. Ze kon daar niet zo mee lachen dat ze niet mocht springen. Ze is 1 keer vanuit een rustige draf weg gekoerst al bokkend.
Ritje erna hebben we een een klein parcoursje gesprongen, deed ze best goed eigenlijk! Was niet zo heel hoog, 70cm ofzo.
Als dat goed gaat, zal dat wel lukken op oefenjumping! Maar 't is de eerste keer voor haar, dus 't zal wel spannend genoeg blijven.
Ze is 8 jaar maar nog heel weinig gezien.
Maar echt, wat ik doe, beetje te scheef op de eerste is een no go op de tweede. Als ik recht aanrij en goed tussen de benen hou, doet ze het perfect. 
Kan ze ook wel goed, maarja die dubbels hé!
Oxers gaan we dan wel oefenen volgende week bij die dubbels.
Kan niet maken om te zeggen "ik kom niet want indoor oefencross", dan gaan er geheid nog een hoop willen gaan en zitten ze zonder helpers. Jammer maar helaas!
't Is de eigenaar die dat wilt maar ik start eerst alleen de 60 cm hoor.
En dan ter plaatse beslissen de 80 of nog eens de 60 cm.
Aan haar kwaliteiten zal het niet liggen, thuis springen we al 80cm maar is inderdaad hoe hard ze onder de indruk is.
Heb dat met dressuur ook, thuis regelmatig doof aan het been en lekker flierefluiten en op wedstrijd mag ik verdorie mijn been niet verleggen of meneer geeft al reactie haha.
!
goed voor een 8
. Uiteindelijk had ik 69.3% met een aantal 8'en
. Ik ben 8ste geworden van de 39 dus me very happy
. Nooit gedacht dat ik in de prijzen ging kunnen rijden bij de A7
.
De eerste had wel mooie score zeg, pfieuw. Lag alleen even in de knoop toen ik probeerde canch haar volle naam te lezen
.
.