Texelse succes vandaag Fe heeft eindelijk een krolse kat San heeft lekker gedressuurd Sm veel plezier je laatste stagedag Beli heeft lekker door het land gecrosst Danielle is klaar met een organisatie, dan toch gewoon twee selecties rijden
Ferrose heeft een vrije dag die had het gister best zwaar
Goedemorgen, Zo maar even de DA bellen want kleine Katootje heeft vanaf 3 uur vannacht gespuugd. Wil toch wel even heel zeker weten dat het kattenvaccin geen last kan.
Margreet: Wat sneu van je katootje.. Vief: Mooi jasje! Ik ga nu het geld naar je overmaken van de set. Gisteravond op de bank in slaap gevallen en in bed wakker geworden vanochtend. Vriendje heeft me naar bed gedragen hahaha. Mirthe: Super van je examen!! Mister T: Balen van je scriptie zeg.. Bianca: Wat een leuke nakomelingen! Margriet: Oeeh, je jurk! Fijn dat het naar omstandigheden goed gaat met je vriendin. Texelse: Je leest dit misschien niet meer, maar veel succes vandaag. Beli: Leuk, taarten versieren!
Zoo, zit weer op stage. Vandaag een meeloopmeisje bij me. Ga haar denk ik maar wat briefjes laten typen, kan ze vast wel. Gisteravond dus erg moe en in slaap gevallen haha. Vanavond priveles dressuur en verder niet veel bijzonders.
margreet sterkte met je hond! texelse ik zal voor je duimen!
Eef_Bam
Geplaatst: 30-05-12 08:38
Goedemorgen . Bianca: Ik ben geen fan van bont maar die bonte zoon vind ik toch wel een hele mooie, nog leuker dan die bruine! Beli: veel plezier. SM: Jammer is dat he dat je niet weet hoe het met die kinderen verder gaat. Evony: strakke planning . Texelse: Succes en sterkte, en ik ben benieuwd naar de . Margreet: wat een prutsers!
Nou hospiteren gister ging best goed en het was een gezellig en schoon huis, ik zat met twee anderen en in vergelijking met hen maak ik best een aardige kans denk ik zo, maar goed er kwamen nog 5 anderen daarna dus dat is lastig te zeggen, ben alleen bang dat ze me te jong vinden.
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 30-05-12 08:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Inderdaad Noor, ik ben er inmiddels wel achter hoe het systeem werkt, de eerste 10 aanmeldingen (eerste op basis van datum van inschrijving) mogen komen hospiteren, en bij alle andere huizen ben ik telkens nummer 12 ofzo (terwijl ik me al anderhalf jaar geleden ingeschreven heb!) en hier dus net nummer 10, dus ik hoop dat het wat wordt. Ze bellen degene die het geworden is en mailen de anderen, dus ik hou telefoon en computer goed in de gaten!
_Noor
Geplaatst: 30-05-12 08:47
Hoor je het vandaag meteen? Zou wel fijn zijn! En is dat qua afstand nog goed te doen met Bam?
Beetje haasten vandaag, heb tot uiterlijk half 5 (hoop tot 4 uur) een bespreking. Dan gauw Jer rijden, eten maken, dan om 8 uur zwemtraining en dan daarna maar eten. Vriendje is toch niet voor 8 uur, half 9 thuis verwacht ik. Ben vanmorgen al druk geweest met de was, dus heb me al van mijn huishoudelijke kant laten zien
Eef_Bam
Geplaatst: 30-05-12 08:54
Nou wanneer je het hoort is niet gezegd, maar volgens de jongen die al 9 keer eerder gehospiteerd had en waarmee ik in de bus terug naar cs zat zijn ze daar meestal wel snel mee. Qua afstand is het best te doen omdat Bam morgen naar Alphen ad rijn verhuist, met het ov en ene stukje fietsen is het ongeveer een uur (waarin ik natuurlijk wel al aan mijn studie kan werken) en met de auto zo'n 35 min. als er geen file staat. Wat een huisnijverheid !
Leuk Evie, hopelijk word het dan wat met die kamer! Hebben jullie nog wel dezelfde verhuisplannen? Succes en sterkte Texelse aan het einde van de ochtend. Ook ik ben benieuwd waarvoor het gejuich is. Goed bezig op de vroege ochtend al Noor! Succes met je wedstrijd vanavond Sarah.
Leliaardje
Geplaatst: 30-05-12 09:45
Voordat jullie alle dierenartsen die per ongeluk de verkeerde entstof ergens inspuiten als volledige randdebielen bestempelen: ik heb zoiets ook een keer gedaan. Zoiets doe je niet expres, maar een keer misgrijpen kan blijkbaar toch gebeuren. Deze honden (ja: het waren er twee ) hebben het zonder problemen overleefd. Het ging toen om een Katte- en Niesziekte-enting. Ik denk dat ik het niet snel weer zou doen, want ik ben er zelf wel erg beroerd van geweest van de spanning dat het fout zou gaan.
Fijne dag allemaal!
maximiliano
Geplaatst: 30-05-12 09:54
Morgen!!!
@Texelse sterkte! Is je zwartje soms verkocht??! @ Evie ik duim voor je! @Mirthe ik vind dat ook een super cijfer hoor!!! @Margreet sterkte met je poezenkind!
Aankleden en naar stal! Springles op het veld za en zon Jumping bij ons!
viefdepief
Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-12 10:19
Evie: Spannend! Bijzondere constructie dat ze de eerste zoveel uitnodigen. Wel echt pech als je er telkens net naast zit! Heb je via een organisatie gehospiteerd? Want wij maakten op basis van de mailtjes al een selectie.. Mirthe: Wat goed van je cijfer Zou ik ook erg blij mee zijn geweest hoor! Texelse: Ik ben benieuwd naar 'het' nieuws Hier ook wel een spannende dag, nog geen idee of het leuk of stom nieuws gaat worden.. Sarah: Lekkere planning Succes alvast!
Ik ga maar eens wat kleding naar het postkantoor wegbrengen. Mijn grote opruimactie van laatst is best succesvol tot nu toe. Maakt het wegdoen van kleding toch wat dragelijker
En dan maar gelijk door naar stal. Witte monster maar eens hard aan het werk zetten, die had gister een dagje vrij. Haar dieet heeft trouwens nog niet heel veel effect.. Ze krijgt nu 1 kg basisbrok per dag en verder staat ze van 9 tot 3 op de wei (staan het hele jaar door op hetzelfde stuk, dus geen enorme hoeveelheden gras) en dan 's avonds nog kuil, maar ze blijft een vetje. Lijkt in de verste verte nog niet op een crosspaard
HAllo! Evie nog even spannend dus, hopelijk hoor je snel wat. Margreet apart dat ze de halve nacht gespuugt heeft, lijkt mij niet echt goed. Texelse sterkte zometeen. Sarah succes vanavond!
Evie spannend! Margreet, arme Kato! Texelse sterkete! Margriet, alles op schema? Noor, Jer moest dus hard aan het werk. Lekker knallen zaterdag! Vief, lastig hoor, nog minder brok? Maar ja zoveel krijgt ze ook niet. Sarah, dat is vroeg! Succes vanavond!
Gister de nieuwe aanwinst geknipt en gewassen. Ook even gereden, ze is leuk! Helemaal zin in mn dressuurtour! Maar haar mams kon ook leuk springen dus wellicht maak ik er wel een crosser van