Margreet, Noor en familie, ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen de komende periode. Woorden schieten ook mij te kort, maar het meeleven is er niet minder om. Zorg in ieder geval dat je ook zelf je rust neemt, die energie ga je nog zo hard nodig hebben
muts_marijke
Geplaatst: 18-04-11 16:37
Margreet Noor en verdere familie, heel heel veel sterkte de komende tijd. Wij denken allemaal aan jullie.
Noor en Margreet heel veel sterkte in de komende periode! Woorden schieten tekort.
viefdepief
Geplaatst: 18-04-11 18:05
Zie net dat mijn foto's niet weg zijn gegaan.. Had ze in een ander topic willen plaatsen, maar per ongeluk eerst hier neergezet, maar daarna dacht ik weggehaald. Ze staan er nu wat stom tussen. Mijn excuses
Dat geeft vast niet Vief! Wol heeft trouwens echt een flinke buik!
MargreetW
Geplaatst: 18-04-11 18:34
Vief: zet de foto's maar mooi terug hoor, geeft niks.
En moidjes: gewoon doorgaan met beppen... alle medeleven wordt enorm gewaardeerd maar dat had ik al 100x geschreven. Pappa ligt nu aan de pompje met slaap/pijnmedicatie en kunnen we niets anders doen dan wachten totdat onze wereld stil blijft staan.
Margreet, heel veel sterkte! Wat zijn jullie toch een stel dappere mensen!
Jetske
Geplaatst: 18-04-11 18:59
Noor en Margreet ... Heel veel sterkte.
texelse
Geplaatst: 18-04-11 19:00
En dat is zoooooo raar. Je eigen wereld staat stil, en buiten zie de "andere" wereld gewoon doorgaan. Er fietst iemand voorbij, je hoort een kind lachen en noem het maar op. Maar eens gaat jullie wereld ook heel zachtjes aan weer voorzichting meedraaien. Hoe moeilijk dat ook is, en hoeveel pijn dat ook doet.
Texelse: erg mooi gezegd, zit echt met tranen in mijn ogen. Shanouk: goed dat je blijft door zetten vind het knap en fijn dat het dan ook goed gaat! Vief: die foto's van woll waren net zo leuk!
Ik had me opgegeven voor de training morgen bij alice alleen mijn vader mag/wil dus nog niet rijden dus was bang dat het niet door kan gaan. Nu kan ik gelukkig met een vriendin mee rijden die daar blijft overnachten en ik mag daar ook blijven, helpen we alice mee en gaan we donderdag weer terug. Erg leuk dus en ben er ook erg blij mee
Dat woll nog zo kan rennen met die dikke buik van haar Snoek, fijn dat het rijden zo goed ging. Evony, wat leuk! Goed geregeld Corien, buitenrit is altijd leuk. Ik ga morgen met een stalgenootje op buitenrit! Ik ben nogsteeds aan het werk. Vriendin doet paard en ik heb net last minute een hut kunnen regelen. Dan hoef ik tenminste niet heen en weer te rijden want morgenochtend 8 uur moet ik weer beginnen!