Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
der flamoes
Goed om te weten 
dat begreep ik van de DA idd. Als er echt bagger uit gaat komen, pleeg ik weer een telefoontje heb ik me voorgenomen. Vanmorgen gaat Nudines bijrijdster (nu poets en wandelmeisje) haar temperaturen en vanavond ik weer

Mijn oude springzadel is nu interesse voor, dus die hoop ik kwijt te zijn. En anders kan die met de zadelmaker mee
En het is alleen maar goed dat je Nudine goed in de gaten houd hoor Noor. Dat zal iedereen beamen. En ik zou me ook doodgeschrokken zijn!
.
Ik overal kijken want ik ben er gisteren mee thuisgekomen, maar nergens .Dus op een kapotte fiets met tegenwind naar school
, hijgend 10 minuten te laat bij het tentamen, mocht hem gelukkig nog wel maken. Ondanks dat ik minder tijd had ging hij nog redelijk goed , dus dat valt dan weer mee.
, want dit vond ik niet zo'n toffe actie
) gisteren ging niet door. Ze belden vlak voor ik vertrok op om te zeggen dat ze het niet door lieten gaan omdat ze onweer verwachtten. Nu ga ik denk ik volgende week heen.
mo_van_dijk schreef:Anthea, Als ik soms zie hoeveel geld mensen elke maand wegbrengen naar een masseur of osteo zou ik liever seawalkeren. Daar doet het paard het tenminste minder gedwongen!