Leuke foto!!!
Iedereen succes met de tentamens...!!
Ben er weer van de kliniek en ik kan weer ademhalen
Eerst laten draven heen en weer op het harde en toen op de volte. Daarna in het zand. Ze was nog steeds niet goed. Ze konden ook geen warme plek, dikheid of iets kapots vinden.
Ze zijn daarna begonnen met van onderuit verdoven en bij de kogel reageerde ze. Ze hebben foto's gemaakt maar die waren allemaal goed. Gelukkig. Daarna zeiden ze dat ze de hele kogel gingen verdoven en daarna verder onderzoeken om te kijken of ze wat konden vinden. Daarna eventueel nog een onderzoek naar de weke delen. Ze moet daar blijven.
Toch was ik niet helemaal gerust, omdat er spat en OCD tegen me werd gezegd en dat allemaal in het spronggewricht. Ze is altijd wat dikker in het spronggewricht en dat zei Arie ook. Daar ook foto's van gemaakt. Maar gelukkig.... GEEN OCD en ook GEEN spat. Was toch best op gelucht. Wel zagen ze een vlekje wat een chipje of iets dergelijks kon zijn, er was nl een stuk bot waar een stukje bot weg was. Het vlekje wat ze zagen was alleen zo vaag dat het bijna geen botstukje kon zijn. Het kon een kraakbeenflapje of iets dergelijks zijn. Maar dat ontwikkelden ze zich al bij hun eerste jaar zeiden ze, dus daar kon de kreupelheid eigenlijk niet vandaan komen. Ze heeft er nl haar hele leven dan al mee gelopen (ze is 11). Dit verklaarde ook het vocht/dikkere in het spronggewricht.
Ze staat nu dus daar en gaan haar vandaag verder onderzoeken. Ze konden nl niet direct verder met het onderzoek omdat ze dus al wat verdovingen had in haar been. We worden vandaag of morgen teruggebeld. Ik hoop echt dat er iets uitkomt....
Zo meteen maar eens omkleden en voorbereiden op de presentatie van school. Echt geen zin, want we hebben dat van 17.15 t/m 18.30 uur :S