Sttt.. JJ niet zo hard, straks horen ze ons nog!!
Ik was vanmiddag nog even het bos in geweest. Er is een groot weiland met een kudde shets, eentje daarvan (denk een hengstje) gaat altijd heel hard meerennen, dus ik middendraf, troemtroemtroem, zo'n klein sjeesbeest naast ons. Ik weer terug was namelijk een hele lekkere berm. Toen in galop dat beestje kon ons weer makkelijk bijhouden. Dus ik nog even echt hard, kon ie ons nog bijhouden 
Arme Sam had er bijna een minderwaardigheidscomplex aan overgehouden. Verder had weer dikke paniek op stal, want Wouter was er om Julies paard te bekappen. Dus ik had Sam uit de wei gehaald, ziet en ruikt ie het autootje van Wouter met dat oventje voor de ijzers.. Ging ie toch snuiven en achteruit 
Kreeg hem er echt niet langs, en heb hem toen maar in een andere stal opgezadeld.
Later ook nog steeds heel bang voor Wouter en de auto.
Na de buitenrit alles al weer opgeruimd en Sam in z'n box gezet. Was ik vergeten om z'n hoefjes na de buitenrit uit te krabbel, dus ik dook nog even gewapend met een hoevenkrabber de stal in, begon ie helemaal raar te doen
Helemaal drammen en ik kreeg gewoon z'n pootjes niet van de vloer. Ging ie steeds verder naar achteren..
Stormt ie opeens als een idioot de box uit. Stond ik daar met m'n hoevenkrabber 
Maar snel erachter aan want de deur van de deel stond nog open.
Maar hij bleef gelukkig wel weer aan. Maar waarschijnlijk had ie nog visioenen van de hoefsmid ofzo 
Daarna hem even buiten z'n stal vastgezet en toen tilde die braaf z'n pootjes op