.Ik ben fan van Utamaro D Ecau.ssines en Hali.fax van de kluizebos!
Ik zou ook die volbloedhengst die jij daar toont niet gebruiken. Ik zou zowiezo geen volbloed hengst gebruiken. Wel een volbloed merrie met een warmbloed hengst, maar niet omgekeerd.
Gisteren dressuurles gehad en ze doet zo flink haar best canchemietje
blij blij blij
! We hebben weer een aantal dingen waarop we kunnen werken

Morgenvroeg les met Tibor, ik heb zo'n klein gevoel dat ik beter wat vroeger naar stal ga en die eventjes laat uitrazen voor ik opzadel.
Aanraken deed geen pijn, zag er proper uit verder, niet bijzonder warm (eerder heel klein beetje lauwe) maar zijn andere achterbeen had ook precies beetje vocht zitten dus ik hoop dat het stalbenen zijn en niks ernstigs. Dus voor de zekerheid morgen meneer toch op de blubberpaddock zetten en dan achteraf extra goed afspoelen weer.
. Ze liep niet mank en ik kon overal aan duwen. Na het rijden was het ook al veel minder. Er zat er klein wondje ook aan de binnenkant en aan de achterkant van de koot zat er lijk een streepje dik, geen idee wat het is. Ik hoop dat gewoon dat is... maar ze krijgt normaal geen dikke benen van wondjes... Haar drinkbak lag wel temidden de stal, dus ze had wat uigespookt. Nog eventjes afwachten...