[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tientjeh

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 22:14

dat is wel ineens verdacht ja San! Ik wilde ook wat afspreken met Rob, maar ondanks alles waag ik me ook die kant nog niet op.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 22:16

Jaa, ik twijfel dus. Van de week nog gebeld en je komt alleen op het cross terein. Verder niet in contact met andere paarden of wat dan ook.. Dus dan moet het toch kunnen lijkt mij.
Maar vind het met die andere stallen wel apart... Vooral omdat het KNHS centrum ook vlakbij licht en dat NK gaat wel door..

muts_marijke

Waarschijnlijk had ik er op dat moment zo uitgezien Sannn -:(- Rot op met je paard bij mijn paard! Was die niet goed wijs of zo om met een vreemd paard daar te gaan staan!

tientjeh

Ja inderdaad, je hebt verder geen contact. Tja, mijn gevoel zei ook nog even te wachten. Misschien Rob even bellen hoe hij denkt?

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-12 22:20

ik heb mijn les met rob ook afgezegt voor dit weekend. je komt wel alleen op het terrein zonder andere maar je gaat daar wel het gebied in waar het virus is.
Maar sann dat is wel heel verdacht dat de stallen opeens dicht gaan.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 22:20

[quote="Mootje"
Hypo, dat wordt inderdaad steeds gebruikelijker. Als iemand partner zegt over zijn eigen lieffie weet ik al genoeg :D
Vief, je houdt het lang vol! Ik blijf bestellen :')

Ik heb het ook wel eens over partner, maar ben toch ernstig hetero. ;)
Mijn vent en ik zijn al 20 jaar samen maar niet getrouwd. Soms benje in gesprek met mensen over onze zoon of je hebt met connecties van werk een serieus gesprek en dan vind ik het zo stom klinken als ik het over mijn vriend heb. Dan denken ze namelijk standaard dat ik gescheiden ben en dat mijn vent niet de vader is van Joey. Hell irritant. Vandaar dat ik het nog wel eens over mijn partner heb. :D

TG, ik zal voor je duimen, wat een k*tsituatie!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 22:21

Nou ik heb er ook behoorlijk wat uitgegooid Marijke. Ze vond het zielig dat What alleen stond en daarom wou ze hem even laten snuffelen met haar paard.
Had hem al gebeld en die zei dat het kon, dus ik ga morgen wel mits er uitbraken bekend gemaakt worden. Als het niet kan zou hij dat ook zeggen. In Hernen is het virus niet, het zit er 10- 20 km van af.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 01-03-12 22:27, in het totaal 1 keer bewerkt

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 22:25

Maar Sannn ik denk dat ik zou blijven denken, bij twijfel niet doen. Wij zijn vanavond ook niet naar verenigingsles geweest. En wij zitten nog veel verder weg. Geert is er ook makkelijker in, die wil zondag naar Boekelo maar ik vind het best wel eng.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 22:28

Freggle: ik begrijp wat je bedoeld. Als ik het met engelstalige mede studenten heb over my boyfriend denken ze altijd oh jonge kerel. Als ik Dan vertel over zn dochter etc kijken ze heel raar em vragen ze schuchter hoe oud hij is. Zeg daarom vaak in die situaties vaak maar my partner. Boyfriend is een niet echt passende naam bij mijn vriendje ;) Hij heeft hetzelfde, heeft hij over zn vriendin en willen ze meer weten en horen ze hoe oud ik ben en vaak wordt Dan een oordeel gegeven over hoe onze relatie in elkaar zit (varierend van leuk en goed gedaan man tot of ik ben voor 1ding nl een mooi trofeetje en in bed). Dus ja hij wordt ook wat voorzitiger en zegt Dan maar ja de vrouw of vrouwlief.
Laatst bijgewerkt door _lautje_ op 01-03-12 22:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 22:30

Denk dat er vooral twijfel is door alle paniek die er gezaaid wordt en alle loze berichten. Je weet gewoon niet wat waar is. Als ik logisch nadenk kan er geen besmetting plaats vinden als ik enkel daar ga cross trainen. Ga liever naar Rob vrijdag als volgende week naar de oefencross in Putten, daar is meer besmettingskans.
Maar snap je hoor Marijke, denk er nog rustig over na. :)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 22:33

San onze Dierenarts is geen paniekvogel maar zus hij zei Gelderland en limburg compleet vermijden. Er is veel meer rhino Dan bekend wordt gemaakt

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-12 22:34

Er zou vast meer rhino zijn dan bekend gemaakt is.
Maar heb hier de da gesproken maar hier in de buurt is verder nog niks

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 22:38

Sannnn schreef:
Heb morgen cross training in Hernen, twijfel alleen. Ik vind het heel apart dat er de afgelopen 2 dagen bij ons in de buurt een aantal stallen gesloten zijn en ook voor komend weekend iig 1 wedstrijd afgezegd is. Maar er is nergens een melding van Rhino bijgekomen… Ga ik toch twijfelen of er niet wat verzwegen wordt. :?
Wel ontzettend boos geworden gisteren. Kom ik thuis en zie ik iemand met een paard aan de hand bij het hek staan. Rara wat die doet.. Laat ze dat paard neuzen met What. _-:( Zeg ik er wat van, krijg ik de wind van voren.

mag ik vragen waar er dan stallen gesloten zijn ?? want bij ons op stal zaaien ze geen onnodig paniek en is er niets aan de hand en zijn ze volop bezig met de oefencross....vind dat wel heel vreemd dat jij dit hoort want ik sta in hetzelfde gebied en ben met Bull vandaag ook gewoon gaan oefenspringen. Niks aan de hand.???

en bij ons zouden de paarden ge-ent gaan worden verplicht als het risico heel groot werd. (of ik nou heel blij mee ben met die enting is een tweede maar goed...)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 22:39

Karen veel sterkte!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 22:40

Ik kan Gelderland niet vermijden, woon er midden in. :P Maar als dat echt waar is moeten ze meer plat leggen. Dan snap ik niet dat de KNHS het NK door laat gaan en dat oefencrossen etc. ook doorgaan. Daar komen ook mensen van alle provincies en is meer besmettingsgevaar dan dat je een training alleen gaat doen lijkt mij? Ga morgenvroeg mijn da anders even bellen, hij zal vast meer weten.
Wordt alleen zo moe en onzeker van alle onduidelijkheid. :( Over 2 weken is Chaam al... Is dat dan wel verstandig ga ik me dan afvragen. Maar dan zeur ik zeker en loop ik op de zaken vooruit. }:0

edit2: Pb je de plaatsen wel Bianca, gezien dit een openbaar forum is. Zo vreemd is het niet dat ik het hoor Bianca, ik loop stage in Ederveen en spreek daar veel paardenmensen.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 01-03-12 22:51, in het totaal 3 keer bewerkt

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 22:40

Entingen kon je beter niet nu doen aldus de DA. Dan word de weerstand minder omdat ze wat van het virus binnenkrijgen en zijn ze vatbaarder.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 22:45

Word ook een beetje lichtelijk geirriteerd dat er nog steeds geen startlijsten voor zondag zijn voor concours. Wil wel weten waar ik aan toe ben, ook ivm oppas. Misschien dat het wel niet doorgaat, omdat het zo lang duurt. Anders ook maar eens kijken of ik nog ergens kan gaan trainen.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-12 22:48

duurt zeker lang jantine voor de pony's staat het er al wel op
Ik had zondag training afgezegt dacht dan maar kijken deze kant ergens op cc

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 22:49

Ja vind het echt heel lang duren. Maar hoorde gister ook al van weinig aanmeldingen. En als ik zo bij de pony's kijk, is dat ook echt ernstig weinig.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-12 22:50

ja heel weinig..als we met ons 2tjes zijn zijn we in ieder geval 1 en 2 haha ;)
Laatst bijgewerkt door xxitsmexx op 01-03-12 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 22:50

Jullie gaan naar Brummen toch? Die is vaak laat. Vaak pas donderdag/ vrijdag.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 22:57

Ik kan de twijfel goed begrijpen Sannn. Misschien is het idd wel een goed idee om je veearts te vragen. Bah lastig, onduidelijk en chaam is idd zo! Geert heeft ook nog niks kunnen trainen.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-12 22:58

san inderdaad naar brummen. Maar het is al donderavond dus van mij mag het er wel op komen

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 22:59

Floor1 haha grappig. Mijn moeder is vandaag met hun hond ook naar de DA geweest voor een oogtest voor eventuele fok. :)
MM dus wel lekker uitgeleefd met rijden.
Vief dat is een chique setje!
Pffff TG dat is lang zeg. 2 tot 3 maanden.
Sannnn nou wel de wind terug geblazen zeker? Degene die dat deed was niet echt slim bezig.

Hier wel lekker gereden vandaag. Tutje begint te veranderen. Ze eet haar biks niet meer direct op en smeert wat met haar kuil. Dus wie weet komt het veulen eraan! :D
Qua rhino zou ik ook lekker thuis blijven, geen risico's lopen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 23:17

Sannn, wat een enorme d**s! Dat hoor je uberhaubt niet te doen... Jong ding dat meisje of niet?
Ik zeg ook bij twijfel: niet doen!
Caro, balen dat je lichaam niet wil meewerken na de buitenrit. Mini apk klinkt wel aanlokkelijk :)
Mel, ik zou dan gewoon 'mijn man' zeggen :')
Margriet, we hebben al een tutje in het topic :D
Tg had ik al via de bb gesproken :(:)
Noor doet haar reputatie eer aan, zag ik op fb. Hebben jullie al nieuwe barkrukken gevonden?
Marijke, ik snap hem helemaal :j lekker hoor!