Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hij heeft hetzelfde, heeft hij over zn vriendin en willen ze meer weten en horen ze hoe oud ik ben en vaak wordt Dan een oordeel gegeven over hoe onze relatie in elkaar zit (varierend van leuk en goed gedaan man tot of ik ben voor 1ding nl een mooi trofeetje en in bed). Dus ja hij wordt ook wat voorzitiger en zegt Dan maar ja de vrouw of vrouwlief.
Sannnn schreef:Heb morgen cross training in Hernen, twijfel alleen. Ik vind het heel apart dat er de afgelopen 2 dagen bij ons in de buurt een aantal stallen gesloten zijn en ook voor komend weekend iig 1 wedstrijd afgezegd is. Maar er is nergens een melding van Rhino bijgekomen… Ga ik toch twijfelen of er niet wat verzwegen wordt.
Wel ontzettend boos geworden gisteren. Kom ik thuis en zie ik iemand met een paard aan de hand bij het hek staan. Rara wat die doet.. Laat ze dat paard neuzen met What.Zeg ik er wat van, krijg ik de wind van voren.
Maar als dat echt waar is moeten ze meer plat leggen. Dan snap ik niet dat de KNHS het NK door laat gaan en dat oefencrossen etc. ook doorgaan. Daar komen ook mensen van alle provincies en is meer besmettingsgevaar dan dat je een training alleen gaat doen lijkt mij? Ga morgenvroeg mijn da anders even bellen, hij zal vast meer weten.
Over 2 weken is Chaam al... Is dat dan wel verstandig ga ik me dan afvragen. Maar dan zeur ik zeker en loop ik op de zaken vooruit. 

lekker hoor!