Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Die ontplofte ook uit het niets en sloeg dan echt gericht op het apparaat + persoon. Zelfde probleem als bij de jouwe: vanaf de schoft naar voren. Die moest ik in 4 dagen scheren en onverdoofd. 
Hij was alleen wel heel rillerig met opstappen en sprong ook gigantisch weg toen ik ent zat. Toen ik eraf kwam zag ik waarom, gigantische schuurplekken van de singel. Dus goed ingevet en hopelijk overmorgen over. Wil toch het liefst de eerste week iedere dag gaan zitten.
Anders ga ik shoppen, dat is ook leuk!
met de laaste dingetjes!
normaal tape ik mijn vingers in met sporttape bij les/wedstrijd maar dat kon ik niet vinden. Op zich ging het best goed. De kinderen waren veel aan het gillen, rondracen op de fiets en skelter en springen op de trampoline. Paard had geen droog haartje meer op zijn lijf
. Maar geen gebok alleen veel gestuiter en pullen. Puur door dat hij zoveel afgeleid was maar op mij moest letten. Qua springen ging hij wel heel goed
.

Oren vind hij trouwens helemaal niks en daar kom ik dan ook maar niet aan. Moet ik echt met praam en extra persoon doen anders zwiept hij mij van de stoel af!

En succes morgen met de Open Huizen Route! 

Dan zal ik vandaag wel aan de beurt zijn!