[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 08:06

Goede morgen!

WL lekker paard mooi verhaal weer ;)
Evie lekker dat hij weer goed ging!
TG gefeliciteerd!!!!

Ik ga werken :wave:

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 08:15

Goeiemorgen,
@Vief: Mooi zadel om te zien! En je kunt beter 1 keer wat meer geld uitgeven dan je had gepland voor het zadel dan dat je nu 1 koopt die toch niet goed blijkt en je later dus toch weer een ander moet kopen ;)
@TG: Gefeliciteerd met je winstpunt! T gaat dus weer helemaal lekker?!
@Noor: Wat een gedoe toch met dat viertal! Erg rare reactie van die ander!
@WL: Wolin is dus weer flink op dreef??? haha, altijd grappig om te lezen wat jullie meemaken! Je zou er zo een boek van kunnen maken!
@Evie: Fijn dat Bam weer lekker aan wilde pakken!
@Corien: Werkse!
@Mistid: Fijn dat de jonge pony zo braaf is!

Ik heb vannacht echt te beroerd geslapen, voel me dus ook niet bepaald fit, maar toch maar even doorzetten. Vanavond ook nog een werkbespreking op het werk, dus zal wel weer een latertje worden...

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 08:31

Goedemorgen!

Vief: Zadel ziet er erg mooi uit. En als je eenmaal aan passier zit wil je nooit weer wat anders :P
Evie: Fijn dat Bam weer ging. mIsschien toch nog ergens een privé-cross-lesje voor de volgende cross? Het klonk mij nl dat hij een beeje verdonderd was in het terrein? En dat is natuurlijk heel anders dan springen in een bak die hij kent.
Noor: Het vervelend hoe dat nu gaat met de viertal.
Shanouk: Heel erg gefeliciteerd met Vorstin!!
TG: Gefeliciteerd met je winstpunt!

Ik had om 09.00uur mijn laatste werkcollege voor de tentamens, maar heb mij vreselijk verslapen. Baal er wel van... Ga nu maar keihard studeren, komt van het weekend weinig van.

Gisteren weer met 2 paarden in Hernen geweest. Ben met Hetje zelfstandig wat gaan spelen en die liep echt top. Was op 2 vingers te rijden en had hem nog niet eerder zo gehad. Alles ging met vel zelfvertrouwen en soms ook bombarie. De grote picknicktafel had nl een flinke plas ervoorliggen en Hetje was van mening dat ook de plas gesprongen moest worden. :D

Daarna Amati nog even gedaan terwijl Rob een meisje aan het lesgeven was. Die liep weer een stuk beter dan vorige keer. Had nu 2x een langsloper en verder ging alles in1x. Zelfs een picknicktafeltje. Hij loopt héél brutaal overal op af. Hierdoor hebben we wel besloten dat we nog niet naar Markelo en Eten-Leur gaan. Hij loopt nu zo brutaal erop af dat we bang zijn dat hij veels te brutaal de cross ingaat terwijl hij eigenlijk nog niks kent en overdonderd wordt. We willen geen enkel risico lopen met hem en ben erg voorzichtig.
Dus Trakkie gaat B(HC) in zijn plaats.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 08:37

Vief, Wat een mooi zadel!
Snoekiej, Gefeliciteerd. Fijn dat het met Vorstin zo goed gaat! Wel een erg volle planning...
TG, Gefeliciteerd met je laatste punten in het M1. Wanneer ga je je M2 debuut maken?
PB, Verstandig om Amati nog even thuis te houden! Balen dat je je verslapen hebt.
Noor, Balen van hoe het loopt in het viertal.

Vanavond heb ik weer springles en vrijdag mijn eerste les van de instructeur die mijn paard in twee weken heropgevoed heeft, ik ben erg benieuwd! Volgende week zaterdag heb ik mijn eerste oefenparcours op ander terrein o.l.v. Jeroen Heijmans. Ik ben benieuwd hoe hij zich gaat gedragen..

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 09:10

Goedemorgen!
Lotte: mooie verhalen weer over Wolin :D
PB: verslapen is altijd balen.. verstandig dat je Amati nog even thuis houdt als hij zo overenthousiast is. We willen geen ongelukken natuurlijk.
JN: succes vandaag..
TeeGee: gefeliciteerd met je punten!

TeeGee schreef:
He Noor, wat naar zeg!! Sterkte ermee! Moet je ook nog 5 dagen temperaturen? En ook nog spuiten om de baarmoeder samen te laten trekken??

Ja, ik moet nog temperaturen en ze heeft een aantal prikken gehad. Vanmorgen heb ik me alleen zo ernstig verslapen dat temperaturen niet meer ging, maar ze is niet meer in de buurt van de 38 graden geweest, dus dat zit wel goed denk ik zo. Vanavond weer temperaturen.

Ga vandaag maar eens gas geven op het werk.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 09:28

Goeiemorgen!
Ik ben net al bij de tandarts geweest, en ik ga zo naar stal.

Balen dat je zo slecht geslapen hebt Benthe. Ik had het ook weer vannacht. Eigenlijk al sinds de klok verzet is.
Dat is wel verstandig PB! Wel superfijn dat Amati het zo braaf aanpakt!
Mo, wat ik op de vorige pagina dus al getypt had: Ik zie nog wel hoe het gaat. Gaat het niet, dan meld ik net zo makkelijk iets af. Maar voor deze trainingen sta ik nou eenmaal opgegeven vanwege de serie van Regio West. Succes met springen vandaag
Succes met werken Noor!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 09:33

Precies Snoek, je kunt je altijd weer afmelden (kan ik misschien een keer op jouw plekkie ;)).

* ban! *

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 10:47

Klinkt heel verstanding PB!
Dapper Shanouk, ik vind de tandarts echt eng!
Mo, ik had al 25 punten in het M1. Heb zondag voor het eerst M2 gestart, met succes :D

Ik ga straks met een vriend bij Wendela trainen, ben benieuwd!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 10:53

Ben ik even blond. Ik dacht dat je nu je punten had... Veel plezier bij Wendela. Dat vind ik altijd erg geslaagd!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 11:09

Haha geeft niet, had een beetje drempelvrees dus nu toch maar stiekem M2 gestart. :+

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 11:59

Goed hoor TeeGee! Gefeliciteerd!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-10 12:08

Vief: mooi zadel zeg!
Shanouk: Goed nieuws!! :D
Mirthe: mooi dat die pony zo goed gaat, ben benieuwd.
Jn: :(:) nooit fijn slecht slapen
tg: gefeliciteerd
pb: succes met studeren. En fijn dat Amati weer fijner ging

Ik heb vanmorgen alweer gereden, ging best fijn, maar wat een wind zeg! Zonnetje schijnt wel dat scheeld :D
Zal straks richting werk.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 16:03

TG: Gefeliciteerd! Goed hoor :D

Nou idd wat een storm :oo

Woll stond met wapperende manen in haar stal. Was al een beetje spooky want alle paarden stonden op stal en ze vind het nog best spannend op het erf en in de binnenbak. Stond weer een andere merrie met veulen achter de bak en opeens zie ik de merrie de wei uit hupsen. 10 tellen later het kleine veulen er ook achteraan.. Gelijk gebeld zodat ze erachteraan konden, merrie rende gelukkig via de wei naar haar stal en was zo gepakt. Woll was inmiddels helemaal :):) Die wilde er het liefst achteraan.. Rende echt al gillend als een kip zonder kop door de bak.. :+
Had ook een ander bitje in want mijn aurigan bustrens van KK is versleten, Woll had zelfs een klein wondje omdat er speling bij de bus zit.. Ook een leuk grapje is een nogal duur bit :\ Na de ontsnap actie nog even wat rondgereden maar toen maar gestopt. Werd niks meer. Bleek mijn fiets ook nog om gestormd te zijn terwijl hij in het rekje stond, dus voorwiel had zo'n grote slag dat ik niet meer naar huis kon fietsen. Ook dat nog -O- Gelukkig een leenfiets meegekregen en toen kon ik weer door de storm terug. Had beter niet kunnen gaan :+

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 16:16

Middag :wave:
Hier waait het ook al zo hard!! Wij hebben nu een zandstorm in de bak...

Noor: Nee, ik ga niet naar Markelo /EL, volgende week Westerbork :)
TG: Wat goed zeg, gefeliciteerd :D
Vief: Wat balen van dat bit en van je fiets

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 16:46

@ Anthea: oja, daar heb ik je op de lijst zien staan. Nou ja, weekje extra hersteltijd of gaat het al wat beter?
@ Vief: op die fiets met deze wind is wel echt afzien!! Mijn fiets staat volgens mij al een jaar in de schuur!! Zal vrijdag even kijken hoe de bandjes zijn, kan ie mee naar Markelo :)

Ik hou het vanavond denk ik even bij longeren. Tenzij de zin om te rijden straks nog komt.. :)

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 16:47

Het is echt een stormachtig dagje vandaag!
Vief, dat is balen van je fiets zeg! Kan het nog wel weer gerepareerd worden?
@ Noor, dat meisje had gisteravond wel bij ons aan tafel gegeten, maar niet echt meegegeten omdat we niet genoeg eten hadden voor een extra persoon. Maar ze had zelf ook eten mee dus dat heeft ze gewoon opgegeten bij ons aan tafel. Heb haar vanmorgen niet meer gezien, ik was vroeg de deur uit..

Voodoo staat sinds vanmiddag weer op ijzers.
Zou vanavond met een vriendin lekker eten en op stap in Groningen, maar het gaat niet door.. we hebben het al weet niet hoevaak uitgesteld, en vanavond zou het er dan wel van moeten komen. Maar ze is alweer ziek, dus helaas... :\

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 17:23

@noor: Nou die week heb ik wel nodig! Kan nu iig echt nog niet rijden helaas. Ik hoop dat ik er vrijdag wel weer op kan stappen. Heb zondag a.s. nog crosstraining en die hebben we wel nodig... Maargoed, als ik dan nog last heb, sla ik die wel over. Ik heb wel het idee dat het wat beter gaat, zitten is nog steeds niet fijn, maar opstaan gaat al wat beter :+

Rosalie: Wat jammer dat het niet doorgaat

Ik ga straks weer met mijn paardje naar Hollandscheveld, kijken wat ze daar van haar vinden. Ze is in november voor het laatst in de seawalker geweest dus ik ben benieuwd :)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 17:33

Succes Anthea!

Rowo: Heb jij het 'blijde' nieuws ook al gehoord?

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-10 18:46

Vief: jeetje wat een baal dag heb je....
Rosalie: wat jammer dat het niet door ging.
Anthea: succes

Ik heb nog wat foto;s van vanmorgen.
[RIJ-ITP] Zonanta (Corland)weer eens @ dressuurwork

Vanmiddag gewerkt, was niet heel druk, dus een relaxt middagje :D
Toen kon ik nog net voor de grote regenbui paardjes binnen zetten, maargoed duurde maar even toen was het alweer droog. Raar weer....

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 18:55

Goedenavond!
Het is inderdaad echt raar weer. Keiharde wind (fiets je daar door de polder :+ ) en hele harde regenbuien. Vanavond maar lekker bankhangen! Ik heb ook weer een afspraak met de zadelmaker gemaakt, volgende week komt ie langs! Nog mooi voor de crosstraining, dus hopelijk kunnen we een zadel vinden!

Veel plezier met trainen Teegee!
Fijn dat je lekker gereden hebt Ilse!
Wat een pechdag Vief := Die K&K bitten zijn idd stervensduur. Misschien kan je wel teruggaan naar waar je hem gekocht hebt. Wie weet zit er een soort garantie op!
Veel plezier met longeren of misschien rijden Noor!
Jammer dat het eten weer niet doorgaat Rosalie :\
Succes met het seawalkeren (is dat een woord :+ ) Anthea
Ben benieuwd naar het 'blijde' nieuws PB.. Je maakt me nieuwsgierig :P

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 20:30

Shanouk: Helaas is het bitje al een paar jaar oud. Scheen ook (zeker bij een wat zachter metaal als aurigan, gewoon te zijn) Dus het is ]helaas pindakaas... Zit al wat te googlen, maar scheelt allemaal niet zo heel veel helaas :+
Fijn dat de zadelpasser zo snel komt!

Anthea: Wat vonden de seawalkmensen ervan :)?
PB: Ik ben ook nieuwsgierig :D
Ilse: Leuke foto's. Ziet aan haar staart dat het daar idd ook lekker woei!

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 20:59

Ik zal ook maar weer eens wat schrijven :o

Kwam vandaag mijn GPA speed air binnen, hebben ze de verkeerde maat opgestuurd!!
Ik heb hem in Engeland gekocht en zou zelf de verzendkosten moeten betalen om hem weer terug te sturen :(
Dus nu zit ik met een leuke cap die niet past |( GPA Speed Air maat 57

Ladyzwien - leuke foto's!!
Train ze Teegee!
Het zit je niet mee Vief :(:)
Hoe was het seawalken Anthea?
Ben nieuwsgierig PB :D

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 23:40

wiso liep vanavond in een keer het water in!
ben zo trots, moet het echt even kwijt :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 07:45

Goede morgen!!

Check de datum :') _O-

Pb balen van het verslapen! lekker getraint dus!
Lz leuke foto's :D
Anthea schijnt goed te zijn voor paard dat seawalken.
Bvw lekker gereden ;)
Vief nog gefeliciteerd :D

Zo heb gister avond jackson gelongeerd was zo gek als een deur :')

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 07:52

Goedemorgen!

Vief: gefeliciteerd met je verjaardag!
Bwv: goed van Wiso! Dat geeft goede moed.
Snoek: zou mooi zijn als je voor die tijd nog een ander zadel hebt. Een springzadel ga je dan voor?
B_B: zonde van de cap, helaas niet mijn maat ;)
Anthea: hoe ging het seawalkeren (die houden we erin).

Ga zo even de foto's van LZ bekijken.

Gisteravond even schrik (alweer). Had Nudine getemperatuurd (was goed) en een stukje met haar gewandeld (handen vol) en gepoetst. Zagen we later dat er druppels bloed voor haar stal lagen! Dus ik even bij haar doos kijken en schoonmaken, niks te zien geen bloed op de handdoek, dus ik snapte er niks van. Was het dan van Jer of van 1 van de honden?? Nee ook niet. Daarna Jer gelongeerd (die liep errug fijn), maar het zat me toch niet lekker. Dus nog een keer d'r flamoes bestudeerd en ja hoor, bloed. DA gebeld, die gaf aan dat dat normaal was en nog wel even aan kon houden. Niks aan de hand, zolang het er maar niet uitstroomt en ze geen koorts krijgt. Einde van het bloedverhaal en ik kon lekker slapen :) degenen die wel vaker een veulentje gefokt hebben, zullen zich wel rotlachen maar ik houd Nudine op het moment scherp (te scherp?) in de gaten haha.

Edit: LZ, mooie foto's. Ziet er goed uit. Lekkere woei door de manen :D
En niet in flauwe grapjes trappen hè vandaag!! :+