WL lekker paard mooi verhaal weer
Evie lekker dat hij weer goed ging!
TG gefeliciteerd!!!!
Ik ga werken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

TeeGee schreef:He Noor, wat naar zeg!! Sterkte ermee! Moet je ook nog 5 dagen temperaturen? En ook nog spuiten om de baarmoeder samen te laten trekken??
).

nooit fijn slecht slapen

Die wilde er het liefst achteraan.. Rende echt al gillend als een kip zonder kop door de bak..
Na de ontsnap actie nog even wat rondgereden maar toen maar gestopt. Werd niks meer. Bleek mijn fiets ook nog om gestormd te zijn terwijl hij in het rekje stond, dus voorwiel had zo'n grote slag dat ik niet meer naar huis kon fietsen. Ook dat nog
Gelukkig een leenfiets meegekregen en toen kon ik weer door de storm terug. Had beter niet kunnen gaan

) en hele harde regenbuien. Vanavond maar lekker bankhangen! Ik heb ook weer een afspraak met de zadelmaker gemaakt, volgende week komt ie langs! Nog mooi voor de crosstraining, dus hopelijk kunnen we een zadel vinden!
Die K&K bitten zijn idd stervensduur. Misschien kan je wel teruggaan naar waar je hem gekocht hebt. Wie weet zit er een soort garantie op!
) Anthea
?
GPA Speed Air maat 57

degenen die wel vaker een veulentje gefokt hebben, zullen zich wel rotlachen maar ik houd Nudine op het moment scherp (te scherp?) in de gaten haha.