Ik heb net afgereden, maar ik ben jammergenoeg gezakt. Ik reed beter dan de gemiddelde automobilist, maar ik nam 2 keer een verkeerde beslissing. Eentje met invoegen: Twee mensen reden een baan naast me en pasten hun snelheid niet aan toen ik wilde invoegen. Ik nam dus wat snelheid terug en pas toen ze langs me waren voegde ik in. Dat deed ik omdat het een lange invoegstrook was. Ik had dus óf veel meer snelheid moeten maken en ervoor moeten gaan, óf heel veel snelheid terug moeten nemen en erachter.
De tweede fout was in een wijkje met smalle straten. Ik reed 30, en degene achter mij vond dat blijkbaar niet hard genoeg en ging mij inhalen. Ik ging iets meer aan de kant rijden, maar reed blijkbaar te dicht langs de auto's. Had mijn positie beter moeten kiezen, in het midden van de baan, zodat hij me niet had kunnen inhalen.
Wel jammer dat ik gezakt ben, maar ik vind het niet heel erg
Ik weet dat de fouten bij mezelf liggen, en ga dus niet de schuld op anderen afschuiven (Die k*t-examinator!/Auto/Stoep). Ik weet waar ik aan moet werken, besluitvaardigheid. Voor ik op vakantie ga mag ik het iig nog een keertje proberen/ Heb er nu al zin in! 
Jammer van Armani Ilse, maar ik kan het wel begrijpen. Ben benieuwd welk paard je op het oog hebt

.. Even bannen en ik geef jou en mezelf een schop onder onder de kont
.
.. Volgende keer beter
!!