Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zowel mijn moeder als ik zijn behoorlijk ziek erug gekomen gisteren. Ben vanmiddag zelfs de college zaal uitgehold en ben toen maar naar huis gegaan.
Dat kekl*ot heel de tijd.
Lotte, ik begrijp dat je erg pissig bent!!
Haar voorijzer zit alleen heel erg los, aan de ene kant zitten helemaal geen nagels meer! Heel gek, maar het gebeurt wel vaker dat op een of andere manier die nagels eruit verdwijnen. Ook is haar hoef aan de zijkanten gebrokkeld, dus het is hopen dat de smid er nog een nagel inkrijgt. Ik ga maar weer een pot biotine bestellen, en ik blijf bezig met hoefvocht van de paardendrogist.
ga nu weer naar bedje 

)
, ze had beloofd dat die pas na het crosseizoen weg zou. En dat ik het NK nog mocht rijden.
Wow jij hebt veel dekjes!
Dus ben wel gaan lessen, dressuurles
Ging weer heel erg fijn
Wel even zand gehapt
Rael schrok van iets toen ik aan het galoperen was en ze draaide om. Maar ze is altijd zo snel dat ik echt niet kon blijven zitten. Dus ik landde in het zand
Viel op m'n rug en daarna klapte ik nog met m'n achterhoofd op de grond, dat deed toch wel even pijn. Heel erg blij dat ik altijd mijn cap op doe
Ben daarna gewoon door gereden en heb nog fijn gereden
Nu alleen wel wat hoofdpijn en last van m'n ribben (ook van het hoesten) dus ik ga maar lekker naar bed
Welterusten allemaal!
Extra balen als je seizoen zo eindigt!
! Slaap lekker!