Pffff... ben behoorlijk over m`n toeren nu. Mijn moeder had met de hoefsmid van de kliniek afgesproken dat die zou bellen wanneer hij tijd had om langs te komen. Wordt ze in ene gebeld door een dierenarts die op de stoep stond op stal.. :"Jah hallo, ik kom een ijzer eraf halen?" Dit was dus niet afgesproken, dus mijn moeder ook helemaal kwaad, de dierenarts had Wo haar dossier niet eens ingekeken, dus eigenlijk wilde mijn moeder ook niet dat hij wat met Wo zou ondernemen, toch maar toestemming gegeven om bij Wolin haar losse ijzer eraf te halen. Omdat Wo natuurlijk niet goed liep, ws van ietsje verrekte pees door maf doen in het weiland, heeft hij haar hoef met de visiteertang gedaan, maar dit is nog gevoelig, omdat haar zool nog erg dun is..... SCHRIJFT DIE ********** DUS ANTIBIOTICA VOOR.. Dit was niet de afspraak!! "Jah kom donderdag maar terug." Dan hebben we namelijk afspraak op de kliniek bij onze eigen dierenarts en hoefsmid, maar we wilden dat de hoefsmid het liefst eerder zou komen. Grrrrrrrrrrrrr....wordt hier zo pissig van, als dierenartsen gewoon even op eigen houtje gaan zitten werken.
Dat kekl*ot heel de tijd.
*Moet even spuien, is niemand anders hier*