Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

haha.. 
ben echt zenuwachtig
Hopen dat ik er wat van kan maken!

Géwéldig!
Fijn dat je toch nog bent blijven zitten!
Gelukkig is het goed afgelopen..
Haha misschien wel een betere volgorde inderdaad. 
Hopelijk gaat je spreekbeurt beter als je eenmaal aan het vertellen bent. Soms helpt het ook wel als je het eerste stukje gewoon dom voorleest. Staat misschien een beetje raar maar dan krijg je toch wat rust en kom je erachter dat je toch wel weet wat je wilt vertellen.
!
!! En ook van Vivaldi 
- weer een tussenuur

IndianSummer schreef:Ik heb het er met Annemiek over gehad, en begin 4 juni met werken bij hun. Dat wordt 4 dagen in de week, dus als een datum in het weekend niet lukt kan het altijd nog naar een doordeweekse dag. Ik weet alleen niet of dat kan met jullie werk?

. Weet mijn cijfer nog niet, maar ik denk niet heel hoog.
dus ik ben ook een beetje moe..
. En om 4 uur weer werken.. Zal wel weer lekker druk zijn
. Hoop dat de baas niet weer over vanalles gaat zeuren tegen iedereen, want als het zo is dan werk ik daar niet lang meer
Op zo'n manier is er gewoon niks aan. En het moet ook wel leuk zijn.

viefdepief schreef:IndianSummer schreef:Ik heb het er met Annemiek over gehad, en begin 4 juni met werken bij hun. Dat wordt 4 dagen in de week, dus als een datum in het weekend niet lukt kan het altijd nog naar een doordeweekse dag. Ik weet alleen niet of dat kan met jullie werk?
Doordeweeks kan ik denk ik ook wel.
Moet dan alleen even kijken of mijn moeder niet hoeft te werken.
Eventueel kunnen we misschien ook wel carpoolen? Renske?

Kijken hoe die daar op reageerd.
tientjeh schreef:nog 7 dagen en ik mag ook weer op mijn paardje. kan ik rijden met alle nieuwe spullen die ik heb gekocht de laatste tijd. haha.
Gaat snel!! 
hier is het stik benauwd en heel extreem bewolkt! Het gaat volgens mij elk moment onweren!
en ik moet er nog 2 rijden en vnvd viertal oefenen.