Eventingstage was geslaagd!
Dressuur ging heel goed (Hendrik is er gisteren zelf even opgekropen omdat ze bij doorzitten nogal stom deed, maar bij hem begon ze nog stommer te doen (lees: Steigeren wegspringen naar omhoog springen met vier benen) dus zat ik er al snal weer op en was ze weer flink

Springles ging ook heel goed, normaal stopt ze op rare kleuren blabla, nu gewoon over alles, en niet zo moeilijk te rijden ook.. (want dat is ze anders wel

Over oranje, felgroen, paars met felgroen blabla.. alles deed ze gewoon

Crossles: één en al: GOED

We sprongen met drie, één ervan was nog niet zoo lang onder het zadel en ik en Michiel (jongen waarmee ik mee was) hebben ook nog nooit officieel gecrosst (hij wel met een ander, maar niet met die dat hij nu heeft)
Op het einde van de crossles kwam Hendrik er achter via andere mensen die stonden te kijken dat ik en Michiel ook nog nooit zulke dingen met de paarden hebben gedaan (diepe afsprongen in het water, trakheners blabla) en hij geloofde het niet ..

Het was echt leuk

Na de lessen kwamen er veel mensen zeggen dat ik zeker dit jaar nog moest starten, dat ik een goed paard heb en er goed mee rijd blabla..