Hier dan ook de 4e crosstut die vandaag in Lisse heeft gereden!
Marple ging vandaag op de veewagen mee, dus we vertrokken om 9.00 uur (wat een luxe voor een cross!). In Lisse aangekomen ben ik meteen de cross gaan lopen. Moest onderweg af en toe wel even slikken, begon in de extra lus zelfs te twijfelen of het nou op L of op M hoogte stond...
en die heg die zo raar naast het pad stond vond ik ook best wel moeilijk voor de L. Maar ik vind snel iets moeilijk, dus gaf ik mezelf een schop onder mijn kont, en ben vol goede moed aan de wedstrijd begonnen.
De dressuur ging nogal wisselend, had 156 punten, geen idee van de plaats, geloof dat het blaadje van onze ring weggewaait is op een gegeven moment. Inspringen ging idd niet lekker in de zware bak, ben er maar mee gestopt, merkte dat Marple niet echt meer wilde. Parcours ging goed, een balk op de laatste wegens laag overvliegen (ofwel iets te hard).
Als ik het zo lees komt mijn verslag van de cross aardig overeen met die van MissJumpy. Hindernis drie even flink geraakt, en die heg langs het pad met kunst en vliegwerk. Ook de strobalenhindernissen vond ik flink aan de maat staan. Bij terugkomst bij de veewagen vroeg mijn juf heel voorzichtig: en, hoe ging het?? Op mijn antwoord dat we alles gesprongen hadden prees ze me zowat de hemel in, want ze moest zelf M starten en vond dat het L aardig aan de maat stond, en ze was bang dat ik onzeker zou worden als ze dat van te voren had gezegd
Maar ook wij zijn nu dus L met winstpunten
Voor de mensen die vandaag ook gereden hebben: voor de M zijn er maar 2 of 3 hindernissen hoger gezet.
Ik heb ook een hoop bokkers gesproken vandaag: MissJumpy (inderdaad eindelijk!), GvdT, SGWukkie en Kim (was eerst Gijsenkim op bokt) die er stond met haar winkel.